1 |
657 |
ΑΛΤΗΠΑΡΜΑΚΗ |
ΚΑΛΛΙΟΠΗ |
Η ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΕΙΚΑΣΤΙΚΗΣ ΘΕΡΑΠΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΙΧΝΕΥΣΗ ΤΡΑΥΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΣΕ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΑΥΤΙΣΤΙΚΟΥ ΦΑΣΜΑΤΟΣ |
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΣΥΡΙΟΠΟΥΛΟΥ |
ΑΓΑΘΗ ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ |
ΖΩΗ ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ |
2 |
684 |
ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ |
ΑΓΓΕΛΙΚΗ |
ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΠΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΕΝΤΑΞΗ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ ΣΤΟ ΤΥΠΙΚΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ. ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΨΗΣ |
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΑΝΤΑΣ |
ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ ΚΑΤΣΑΝΤΩΝΗ |
ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΓΟΥΠΟΣ |
3 |
756 |
ΑΝΔΡΟΝΙΚΙΔΟΥ |
ΕΛΕΝΗ |
ΣΤΡΕΣ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ |
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΔΡΙΓΚΑΣ |
ΖΑΧΑΡΟΥΛΑ ΤΑΒΟΥΛΑΡΗ |
ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΛΟΥΚΕΡΗΣ |
4 |
685 |
ΑΝΘΗ |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ |
ΓΛΩΣΣΙΚΕΣ ΔΥΣΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΓΡΑΠΤΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΦΟΡΙΚΟΥ ΛΟΓΟΥ ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ |
ΑΓΑΘΗ ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ |
ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΔΟΣΗ |
ΖΩΗ ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ |
5 |
746 |
ΑΝΤΩΝΙΑΔΟΥ |
ΤΑΝΙΑ |
ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΨΗ ΑΜΕΑ ΣΤΟ ΤΥΠΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΡΟΛΟ ΤΟΥΣ ΩΣ ΠΡΟΣ ΑΥΤΟ |
ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΓΟΥΠΟΣ |
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΑΝΤΑΣ |
ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ ΚΑΤΣΑΝΤΩΝΗ |
6 |
686 |
ΑΞΙΩΤΗ |
ΠΑΓΩΝΑ |
ΤΟ ΠΑΙΔΙΚΟ ΙΧΝΟΓΡΑΦΗΜΑ ΩΣ ΜΕΣΟ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ |
ΖΑΧΑΡΟΥΛΑ ΤΑΒΟΥΛΑΡΗ |
ΖΩΗ ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ |
ΕΙΡΗΝΗ ΚΟΡΡΕ |
7 |
658 |
ΑΡΑΜΠΑΤΖΟΓΛΟΥ |
ΓΕΩΡΓΙΑ |
ΘΕΩΡΙΕΣ ΤΟΥ ΔΕΣΜΟΥ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΩΝ ΝΗΠΙΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΚΑΙ Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΕ ΑΥΤΗΝ |
ΖΑΧΑΡΟΥΛΑ ΤΑΒΟΥΛΑΡΗ |
ΖΩΗ ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ |
ΑΓΑΘΗ ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ |
8 |
677 |
ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΥ |
ΣΤΥΛΙΑΝΗ |
ΟΙ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ |
ΖΑΧΑΡΟΥΛΑ ΤΑΒΟΥΛΑΡΗ |
ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΛΟΥΚΕΡΗΣ |
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΔΡΙΓΚΑΣ |
9 |
659 |
ΒΙΣΤΑ |
ΘΩΜΑΗ |
Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΗΣ ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΠΙΓΝΩΣΗΣ & ΤΟΥ ΣΥΓΚΕΙΜΕΝΟΥ ΣΤΟ ΛΕΞΙΛΟΓΙΟ ΣΕ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΕΣ ΓΛΩΣΣΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ |
ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΔΟΣΗ |
ΑΣΗΜΑΚΗΣ ΦΛΙΑΤΟΥΡΑΣ |
ΖΩΗ ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ |
10 |
687 |
ΓΑΛΑΝΗΣ |
ΙΩΑΝΝΗΣ |
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ-ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΣΤΑ ΧΑΡΙΣΜΑΤΙΚΑ ΑΤΟΜΑ |
ΖΑΧΑΡΟΥΛΑ ΤΑΒΟΥΛΑΡΗ |
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΔΡΙΓΚΑΣ |
ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΛΟΥΚΕΡΗΣ |
11 |
660 |
ΓΑΥΡΑ |
ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ |
Η ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΗΣ ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΚΗΣ ΚΑΙ ΛΕΞΙΛΟΓΙΚΗΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ ΜΟΝΟΓΛΩΣΣΩΝ ΚΑΙ ΔΙΓΛΩΣΣΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ Ή ΧΩΡΙΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ: ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΑΠΟ ΜΕΛΕΤΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ |
ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΔΟΣΗ |
ΖΩΗ ΓΑΒΡΙΗΛΙΔΟΥ |
ΑΣΗΜΑΚΗΣ ΦΛΙΑΤΟΥΡΑΣ |
12 |
688 |
ΓΔΟΝΤΑΚΗ |
ΣΤΥΛΙΑΝΗ |
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΤΑΞΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ |
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΑΝΤΑΣ |
ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΓΟΥΠΟΣ |
ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ ΚΑΤΣΑΝΤΩΝΗ |
13 |
689 |
ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ |
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ |
|
|
? |
? |
14 |
754 |
ΓΚΑΛΤΣΙΔΗΣ |
ΓΕΩΡΓΙΟΣ |
ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ ΣΤΗΡΙΞΗ ΚΑΙ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ: ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΣΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΛΑΙΣΙΑ |
ΖΩΗ ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ |
ΖΑΧΑΡΟΥΛΑ ΤΑΒΟΥΛΑΡΗ |
ΑΓΑΘΗ ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ |
15 |
690 |
ΓΚΑΜΑΓΚΕ |
ΧΡΙΣΤΙΝΑ-ΓΑΛΗΝΗ |
Η ΣΧΕΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΔΙΓΛΩΣΣΙΑΣ ΚΑΙ ΓΛΩΣΣΙΚΩΝ ΔΙΑΤΑΡΑΧΩΝ ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ |
ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΔΟΣΗ |
ΕΙΡΗΝΗ ΚΟΡΡΕ |
ΑΓΑΘΗ ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ |
16 |
691 |
ΓΚΟΥΓΚΟΥΛΟΠΟΥΛΟΥ |
ΑΝΝΑ |
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΕΛΛΕΙΜΑΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΟΧΗΣ ΚΑΙ ΥΠΕΡΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ (ΔΕΠΥ) ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ |
ΖΑΧΑΡΟΥΛΑ ΤΑΒΟΥΛΑΡΗ |
ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΛΟΥΚΕΡΗΣ |
ΑΓΑΘΗ ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ |
17 |
692 |
ΔΑΜΑΛΑ |
ΧΡΥΣΟΥΛΑ |
ΥΠΑΙΘΡΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΨΗ: Η ΣΥΝΥΠΑΡΞΗ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΣΕ ΘΕΡΙΝΕΣ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΕΙΣ |
ΖΩΗ ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ |
ΖΑΧΑΡΟΥΛΑ ΤΑΒΟΥΛΑΡΗ |
ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΛΟΥΚΕΡΗΣ |
18 |
693 |
ΔΕΛΕΓΚΟΥ |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ |
ΟΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΖΩΗ ΤΩΝ ΑΔΕΛΦΩΝ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ/ΑΝΑΠΗΡΙΑ |
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΣΥΡΙΟΠΟΥΛΟΥ |
ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΔΟΣΗ |
ΕΙΡΗΝΗ ΚΟΡΡΕ |
19 |
694 |
ΔΕΛΗΓΙΑΝΝΗ |
ΜΑΡΙΑ-ΘΕΩΝΗ |
ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΩΝ ΑΠΟΨΕΩΝ ΤΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΕΛΛΕΙΜΑΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΟΧΗΣ ΚΑΙ ΥΠΕΡΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ (ΔΕΠ-Υ) ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΘΕΣΜΟΥΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ |
ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΓΟΥΠΟΣ |
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΑΝΤΑΣ |
ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ ΚΑΤΣΑΝΤΩΝΗ |
20 |
695 |
ΔΕΜΑΡΤΙΝΟΥ |
ΕΛΙΣΑΒΕΤ-ΝΑΥΣΙΚΑ |
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΣΕ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΔΑΦ |
ΖΑΧΑΡΟΥΛΑ ΤΑΒΟΥΛΑΡΗ |
ΖΩΗ ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ |
ΑΓΑΘΗ ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ |
21 |
661 |
ΔΕΜΗΡ ΟΓΛΑΡΗ |
ΕΖΕΛ |
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ Ή/ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ |
ΖΩΗ ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ |
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΑΝΤΑΣ |
ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ ΚΑΤΣΑΝΤΩΝΗ |
22 |
747 |
ΔΡΑΚΟΥ |
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ |
Η ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΓΟΝΕΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΓΧΟΥΣ |
ΑΓΑΘΗ ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ |
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΣΥΡΙΟΠΟΥΛΟΥ |
ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΔΟΣΗ |
23 |
748 |
ΖΑΚΚΑΣ |
ΕΥΘΥΜΙΟΣ |
ΧΡΗΣΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ ΣΤΗΝ ΔΥΣΛΕΞΙΑ |
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΔΡΙΓΚΑΣ |
ΖΑΧΑΡΟΥΛΑ ΤΑΒΟΥΛΑΡΗ |
ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΛΟΥΚΕΡΗΣ |
24 |
755 |
ΚΑΠΕΛΛΟΣ |
ΙΩΑΝΝΗΣ |
Η ΠΡΩΙΜΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΣΕ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΑΥΤΙΣΤΙΚΟΥ ΦΑΣΜΑΤΟΣ: ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ |
ΖΩΗ ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ |
ΑΓΑΘΗ ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ |
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΛΟΛΙΤΣΑΣ |
25 |
696 |
ΚΑΡΑΒΑΣΙΛΗ |
ΒΑΡΒΑΡΑ-ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ |
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΑΚΟΗΣ |
ΖΩΗ ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ |
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΔΡΙΓΚΑΣ |
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΑΝΤΑΣ |
26 |
697 |
ΚΑΡΑΓΕΩΡΓΟΥ |
ΙΩΑΝΝΑ |
ΤΕΧΝΕΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ |
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΣΥΡΙΟΠΟΥΛΟΥ |
ΕΙΡΗΝΗ ΚΟΡΡΕ |
ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΔΟΣΗ |
27 |
698 |
ΚΑΤΣΙΟΥΛΑ |
ΕΙΡΗΝΗ-ΔΕΣΠΟΙΝΑ |
Η ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΠΡΟΣΒΑΣΙΜΟΤΗΤΑΣ ΓΙΑ ΚΩΦΑ ΑΤΟΜΑ |
ΖΩΗ ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ |
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΔΡΙΓΚΑΣ |
ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΓΟΥΠΟΣ |
28 |
679 |
ΚΕΡΑΜΙΤΣΗ |
ΒΑΣΙΛΙΚΗ |
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ/ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ |
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΛΟΛΙΤΣΑΣ |
ΖΩΗ ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ |
ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΓΟΥΠΟΣ |
29 |
749 |
ΚΙΟΥΡΤΣΟΓΛΟΥ |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ |
ΟΙ ΤΡΟΦΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΑ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΠΟΥ ΔΡΟΥΝ ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΑ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΑΥΤΙΣΤΙΚΟΥ ΦΑΣΜΑΤΟΣ |
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΔΡΙΓΚΑΣ |
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΑΝΤΑΣ |
ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ ΚΑΤΣΑΝΤΩΝΗ |
30 |
699 |
ΚΟΡΟΣΙΔΟΥ |
ΡΟΔΙΑ |
ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΩΝ ΑΠΟΨΕΩΝ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Β΄ ΑΘΗΝΑΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΑΥΤΙΣΤΙΚΟΥ ΦΑΣΜΑΤΟΣ (ΔΑΦ) ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΟΧΗΣ ΚΑΙ ΥΠΕΡΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ (ΔΕΠ-Υ) ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΘΕΣΜΟΥΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ |
ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΓΟΥΠΟΣ |
ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ ΚΑΤΣΑΝΤΩΝΗ |
ΖΑΧΑΡΟΥΛΑ ΤΑΒΟΥΛΑΡΗ |
31 |
662 |
ΚΟΡΤ |
ΜΠΟΥΣΡΑ |
ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ ΣΤΟ ΦΑΣΜΑ ΤΟΥ ΑΥΤΙΣΜΟΥ: ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΕΝΙΣΧΥΣΗΣ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ |
ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ ΚΑΤΣΑΝΤΩΝΗ |
ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΓΟΥΠΟΣ |
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΑΝΤΑΣ |
32 |
700 |
ΚΟΥΛΛΙΑ |
ΑΝΤΩΝΙΑ |
|
|
? |
? |
33 |
701 |
ΚΟΥΜΠΗ |
ΕΛΕΝΗ |
Η ΣΧΕΣΗ ΤΩΝ ΕΙΔΙΚΩΝ ΜΑΘΗΣΙΑΚΩΝ ΔΥΣΚΟΛΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΓΧΩΔΩΝ ΔΙΑΤΑΡΑΧΩΝ ΣΕ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΕΦΗΒΟΥΣ: ΜΙΑ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΑΝΑΣΚΟΠΗΣΗ |
ΑΓΑΘΗ ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ |
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΣΥΡΙΟΠΟΥΛΟΥ |
ΖΩΗ ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ |
34 |
702 |
ΚΟΥΡΣΙΟΥΝΗ |
ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ |
ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΩΣ ΜΕΣΑ ΘΕΡΑΠΕΙΑΣ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΑΥΤΙΣΜΟ: ΑΠΟΨΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ |
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΣΥΡΙΟΠΟΥΛΟΥ |
ΕΙΡΗΝΗ ΚΟΡΡΕ |
ΖΩΗ ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ |
35 |
663 |
ΚΟΥΤΡΟΥΛΑ |
ΕΛΕΝΗ |
Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΗΣ ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΠΙΓΝΩΣΗΣ, ΤΟΥ ΛΕΞΙΛΟΓΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΕΡΙΚΕΙΜΕΝΟΥ ΣΤΗΝ ΕΞΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ ΤΩΝ ΛΕΞΕΩΝ ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ |
ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΔΟΣΗ |
ΖΩΗ ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ |
ΑΓΑΘΗ ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ |
36 |
703 |
ΛΕΒΑΚΗ |
ΑΡΙΣΤΕΑ |
Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΗΣ ΜΟΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΔΑΦ |
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΔΡΙΓΚΑΣ |
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΣΥΡΙΟΠΟΥΛΟΥ |
ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΔΟΣΗ |
37 |
750 |
ΛΕΩΝΙΔΟΥ |
ΕΛΕΝΗ |
ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΤΙΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΜΕ ΤΕΧΝΗΤΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ |
ΖΩΗ ΓΑΒΡΙΗΛΙΔΟΥ |
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΔΡΙΓΚΑΣ |
ΖΩΗ ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ |
38 |
704 |
ΛΟΥΝΤΑ |
ΜΑΓΔΑΛΗΝΗ |
ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΜΕΘΟΔΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΕ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΦΑΣΜΑΤΟΣ ΑΥΤΙΣΜΟΥ |
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΣΥΡΙΟΠΟΥΛΟΥ |
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΔΡΙΓΚΑΣ |
ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΔΟΣΗ |
39 |
705 |
ΜΑΖΑΡΑΚΟΥ |
ΜΑΡΙΑ |
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΤΑΞΗ: ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ - ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ |
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΑΝΤΑΣ |
ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΓΟΥΠΟΣ |
ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ ΚΑΤΣΑΝΤΩΝΗ |
40 |
706 |
ΜΑΝΟΥΚΑΚΗ |
ΙΟΥΛΙΑ |
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ/ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ ΜΕ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΣΚΑΝΔΙΝΑΒΙΚΕΣ ΧΩΡΕΣ: ΜΙΑ ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΘΕΩΡΗΣΗ |
ΖΑΧΑΡΟΥΛΑ ΤΑΒΟΥΛΑΡΗ |
ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ ΚΑΤΣΑΝΤΩΝΗ |
ΑΓΑΘΗ ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ |
41 |
707 |
ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΥ |
ΚΟΝΔΥΛΙΑ |
ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΑΔΕΡΦΙΑ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΑΥΤΙΣΜΟ |
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΣΥΡΙΟΠΟΥΛΟΥ |
ΑΓΑΘΗ ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ |
ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΔΟΣΗ |
42 |
664 |
ΜΙΧΑΗΛΙΔΟΥ |
ΠΕΤΡΟΥΛΑ |
ΔΙΓΛΩΣΣΙΑ ΚΑΙ ΓΛΩΣΣΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ: ΜΙΑ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΗΣ ΣΧΕΣΗΣ ΤΟΥΣ |
ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΔΟΣΗ |
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΔΡΙΓΚΑΣ |
ΕΛΙΣΑΒΕΤ-ΕΛΕΝΗ ΧΑΤΖΗΠΑΠΑ |
43 |
708 |
ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΥ |
ΔΑΝΑΗ |
ΠΡΩΙΜΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΚΑΙ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ |
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΣΥΡΙΟΠΟΥΛΟΥ |
ΖΩΗ ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ |
ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΔΟΣΗ |
44 |
709 |
ΜΠΑΚΙΡΗ |
ΣΤΑΜΑΤΙΑ |
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ |
ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΛΟΥΚΕΡΗΣ |
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΑΝΤΑΣ |
ΖΑΧΑΡΟΥΛΑ ΤΑΒΟΥΛΑΡΗ |
45 |
710 |
ΜΠΑΛΑΝΟΥ |
ΑΡΓΥΡΩ |
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΕΦΗΒΩΝ ΚΑΙ ΝΕΑΡΩΝ ΕΝΗΛΙΚΩΝ ΜΕ ΝΟΗΤΙΚΗ ΑΝΑΠΗΡΙΑ |
ΑΓΑΘΗ ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ |
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΔΡΙΓΚΑΣ |
ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΓΟΥΠΟΣ |
46 |
711 |
ΜΠΕΣΚΟΥ |
ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ |
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ: ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΚΑΙ Η ΟΙΚΟΣΥΣΤΗΜΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ |
ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ ΚΑΤΣΑΝΤΩΝΗ |
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΑΝΤΑΣ |
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΒΕΡΔΗΣ |
47 |
712 |
ΜΠΙΚΟΥΒΑΡΗ |
ΣΤΥΛΙΑΝΗ |
ΜΕΘΟΔΟΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ |
ΖΑΧΑΡΟΥΛΑ ΤΑΒΟΥΛΑΡΗ |
ΖΩΗ ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ |
ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΓΟΥΠΟΣ |
48 |
713 |
ΜΠΟΓΙΑΤΖΗ |
ΣΕΒΑΣΜΙΑ |
ΣΧΕΣΗ ΜΑΘΗΣΙΑΚΩΝ ΔΥΣΚΟΛΙΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΔΥΣΚΟΛΙΩΝ |
ΑΓΑΘΗ ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ |
ΖΩΗ ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ |
ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΛΟΥΚΕΡΗΣ |
49 |
714 |
ΜΠΟΚΑΡΗ |
ΟΛΓΑ |
ΚΑΘΟΛΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝΤΑΣ ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΠΤΙΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ |
ΖΩΗ ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ |
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΑΝΤΑΣ |
ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΓΟΥΠΟΣ |
50 |
666 |
ΜΠΟΡΙΔΟΥ |
ΜΑΛΑΜΑΤΕΝΙΑ |
ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Α΄ ΑΘΗΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟΥΣ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΝΤΑΞΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ |
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΑΝΤΑΣ |
ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ ΚΑΤΣΑΝΤΩΝΗ |
ΖΑΧΑΡΟΥΛΑ ΤΑΒΟΥΛΑΡΗ |
51 |
667 |
ΜΠΟΥΓΑΤΖΕΛΗ |
ΔΗΜΗΤΡΑ |
Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΟΥ ΛΕΞΙΛΟΓΙΟΥ, ΤΗΣ ΦΩΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΚΑΙ ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΠΙΓΝΩΣΗΣ ΣΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΙΚΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΔΙΓΛΩΣΣΩΝ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΔΥΣΛΕΞΙΑ |
ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΔΟΣΗ |
ΕΛΙΣΑΒΕΤ-ΕΛΕΝΗ ΧΑΤΖΗΠΑΠΑ |
ΖΩΗ ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ |
52 |
715 |
ΜΠΟΥΡΑΖΑΝΑ |
ΕΛΕΝΗ |
ΜΕΘΟΔΟΙ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΠΡΟΦΟΡΙΚΟΥ ΛΟΓΟΥ ΣΕ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΔΑΦ |
ΖΑΧΑΡΟΥΛΑ ΤΑΒΟΥΛΑΡΗ |
ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ ΚΑΤΣΑΝΤΩΝΗ |
ΑΓΑΘΗ ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ |
53 |
716 |
ΜΠΟΥΡΟΓΙΑΝΝΗ |
ΑΓΑΠΗ |
ΑΠΟΚΛΙΝΟΥΣΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ/ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ |
ΖΑΧΑΡΟΥΛΑ ΤΑΒΟΥΛΑΡΗ |
ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ ΚΑΤΣΑΝΤΩΝΗ |
ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΛΟΥΚΕΡΗΣ |
54 |
751 |
ΜΥΛΩΝΑ |
ΣΟΦΙΑ |
ΣΧΕΣΗ ΑΓΧΟΥΣ ΚΑΙ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ |
ΑΓΑΘΗ ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ |
ΖΩΗ ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ |
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΛΟΛΙΤΣΑΣ |
55 |
717 |
ΜΩΚΟΥ |
ΗΡΩ |
ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΩΝ ΑΠΟΨΕΩΝ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΥΠΟΔΟΧΗΣ (Τ.Υ.) ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΝΤΑΞΗ ΑΛΛΟΔΑΠΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Β΄ ΑΘΗΝΑΣ |
ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΓΟΥΠΟΣ |
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΑΝΤΑΣ |
ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ ΚΑΤΣΑΝΤΩΝΗ |
56 |
668 |
ΜΩΡΑΪΤΗ |
ΙΩΑΝΝΑ |
Η ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ, ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ (ΤΠΕ) ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ-ΔΥΣΛΕΞΙΑ |
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΑΝΤΑΣ |
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΒΕΡΔΗΣ |
ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ ΚΑΤΣΑΝΤΩΝΗ |
57 |
718 |
ΞΕΝΙΑ |
ΓΕΩΡΓΙΑ |
Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΟΥ ΛΕΞΙΛΟΓΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΞΑΓΩΓΗ ΝΟΗΜΑΤΟΣ ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΜΕ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ: ΜΙΑ ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ |
ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΔΟΣΗ |
ΕΙΡΗΝΗ ΚΟΡΡΕ |
ΖΩΗ ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ |
58 |
719 |
ΞΕΝΟΥΛΗ |
ΕΥΓΕΝΙΑ |
Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΗΣ ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΠΙΓΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΕΡΙΚΕΙΜΕΝΟΥ ΣΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΛΕΞΙΛΟΓΙΟΥ ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΔΥΣΛΕΞΙΑ |
ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΔΟΣΗ |
ΙΩΑΝΝΗΣ ΓΑΛΑΝΤΟΜΟΣ |
ΖΩΗ ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ |
59 |
669 |
ΞΙΦΙΛΙΔΟΥ |
ΣΤΥΛΙΑΝΗ |
ΓΛΩΣΣΙΚΕΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΕΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ: ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΑΠΟ ΜΕΛΕΤΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ |
ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΔΟΣΗ |
ΕΙΡΗΝΗ ΚΟΡΡΕ |
ΖΩΗ ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ |
60 |
720 |
ΠΑΛΑΣΚΑ |
ΒΑΪΑ |
ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΓΟΝΕΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΕΕΑ - Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΜΟΝΟΓΟΝΕΪΚΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ |
ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΛΟΥΚΕΡΗΣ |
ΖΩΗ ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ |
ΖΑΧΑΡΟΥΛΑ ΤΑΒΟΥΛΑΡΗ |
61 |
721 |
ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΥ |
ΣΤΕΛΛΑ |
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΕΝΙΣΧΥΣΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΣΕ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΝΟΗΤΙΚΗ ΑΝΑΠΗΡΙΑ |
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΛΟΛΙΤΣΑΣ |
ΖΩΗ ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ |
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΔΡΙΓΚΑΣ |
62 |
722 |
ΠΑΝΤΑΖΙΔΗ |
ΜΑΡΙΑ |
ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΑΝΙΧΝΕΥΣΗΣ/ΔΙΑΓΝΩΣΗΣ ΤΗΣ ΔΥΣΛΕΞΙΑΣ |
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΛΟΛΙΤΣΑΣ |
ΑΓΑΘΗ ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ |
ΖΩΗ ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ |
63 |
723 |
ΠΑΝΤΙΩΡΑ |
ΣΟΦΙΑ |
ΠΡΟΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΨΥΧΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΓΟΝΕΩΝ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΔΑΦ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ |
ΑΓΑΘΗ ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ |
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΣΥΡΙΟΠΟΥΛΟΥ |
ΖΩΗ ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ |
64 |
724 |
ΠΕΤΜΕΖΑΣ |
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ |
|
|
? |
? |
65 |
752 |
ΠΕΤΣΑΝΑ |
ΑΡΓΥΡΩ |
|
|
? |
? |
66 |
725 |
ΠΛΑΣΤΗΡΑ |
ΜΑΡΙΑ |
ΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΓΟΝΕΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΟΡΑΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΑ ΤΟ ΛΕΥΚΟ ΜΠΑΣΤΟΥΝΙ |
ΖΩΗ ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ |
ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ ΚΑΤΣΑΝΤΩΝΗ |
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΛΟΛΙΤΣΑΣ |
67 |
726 |
ΠΟΘΗΤΟΥ |
ΜΑΡΙΑ-ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ |
ΣΤΡΕΣ ΚΑΙ ΔΕΠΥ: MINDFULNESS, ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΚΑΙ ΝΕΥΡΟΔΙΑΒΙΒΑΣΤΕΣ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ |
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΔΡΙΓΚΑΣ |
ΖΩΗ ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ |
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΛΟΛΙΤΣΑΣ |
68 |
727 |
ΠΟΛΟΣ |
ΚΟΜΝΗΝΟΣ |
ΦΥΣΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ |
ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΛΟΥΚΕΡΗΣ |
ΖΩΗ ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ |
ΖΑΧΑΡΟΥΛΑ ΤΑΒΟΥΛΑΡΗ |
69 |
728 |
ΠΡΕΒΟΛΗ |
ΣΟΦΙΑ |
ΑΥΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΟΤΗΤΑ |
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΒΕΡΔΗΣ |
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΣΥΡΙΟΠΟΥΛΟΥ |
ΖΩΗ ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ |
70 |
670 |
ΡΟΣΔΟΚΗ |
ΕΛΕΝΗ |
ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΘΕΣΜΟ ΤΗΣ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗΣ ΣΤΗΡΙΞΗΣ: Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΚΡΗΤΗΣ |
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΑΝΤΑΣ |
ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΓΟΥΠΟΣ |
ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ ΚΑΤΣΑΝΤΩΝΗ |
71 |
729 |
ΣΑΒΒΙΔΗΣ |
ΓΕΩΡΓΙΟΣ |
Η ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΕΝΝΟΙΟΛΟΓΙΚΩΝ ΧΑΡΤΩΝ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ |
ΑΓΑΘΗ ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ |
ΖΩΗ ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ |
ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΛΟΥΚΕΡΗΣ |
72 |
675 |
ΣΕΡΜΠΕΖΗΣ |
ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΤΕΧΝΕΣ ΚΑΙ ΑΥΤΙΣΜΟΣ |
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΣΥΡΙΟΠΟΥΛΟΥ |
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΔΡΙΓΚΑΣ |
ΕΙΡΗΝΗ ΚΟΡΡΕ |
73 |
730 |
ΣΙΜΟΣ |
ΧΡΗΣΤΟΣ |
ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΑΝΙΧΝΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΓΝΩΣΗΣ ΤΗΣ ΔΕΠΥ: ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΑΝΑΣΚΟΠΗΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΜΕΘΟΔΩΝ |
ΖΩΗ ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ |
ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΓΟΥΠΟΣ |
ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ ΚΑΤΣΑΝΤΩΝΗ |
74 |
731 |
ΣΙΟΥΠΟΥΛΗ |
ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ |
ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΣΤΟΝ ΑΥΤΙΣΜΟ ΜΕ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ: ΑΠΟΨΕΙΣ ΚΑΙ ΓΝΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ |
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΣΥΡΙΟΠΟΥΛΟΥ |
ΖΩΗ ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ |
ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΔΟΣΗ |
75 |
732 |
ΣΚΙΤΖΑΚΟΥ |
ΕΙΡΗΝΗ |
ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΕΕΑ/ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ: ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ, ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ |
ΖΩΗ ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ |
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΔΡΙΓΚΑΣ |
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΑΝΤΑΣ |
76 |
733 |
ΣΟΥΓΛΕΡΗ |
ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ |
ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ ΚΑΙ ΤΩΝ CHATBOTS ΓΙΑ BRAIN REWIRING: ΜΙΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ |
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΔΡΙΓΚΑΣ |
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΑΝΤΑΣ |
ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ ΚΑΤΣΑΝΤΩΝΗ |
77 |
734 |
ΣΟΥΝΓΚΑ |
ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ |
ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ ΓΙΑ ΔΙΑΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΑΥΤΙΣΤΙΚΟΥ ΦΑΣΜΑΤΟΣ |
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΔΡΙΓΚΑΣ |
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΑΝΤΑΣ |
ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ ΚΑΤΣΑΝΤΩΝΗ |
78 |
735 |
ΣΠΑΝΟΣ |
ΧΡΗΣΤΟΣ |
Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΔΑΦ |
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΔΡΙΓΚΑΣ |
ΖΩΗ ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ |
ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΓΟΥΠΟΣ |
79 |
736 |
ΣΤΑΜΟΠΟΥΛΟΥ |
ΣΤΑΜΑΤΙΝΑ |
Η ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ/ΑΝΑΠΗΡΙΑ |
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΛΟΛΙΤΣΑΣ |
ΖΩΗ ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ |
ΑΓΑΘΗ ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ |
80 |
737 |
ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΥ |
ΜΑΡΙΑ |
ΟΡΙΑΚΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΑ ΕΛΛΕΙΜΑΤΑ ΣΕ ΕΦΗΒΟΥΣ ΚΑΙ ΝΕΑΡΟΥΣ ΕΝΗΛΙΚΕΣ |
ΑΓΑΘΗ ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ |
ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΛΟΥΚΕΡΗΣ |
ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ ΚΑΤΣΑΝΤΩΝΗ |
81 |
671 |
ΣΤΟΓΙΑΝΝΟΥ |
ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ |
ΟΙ ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΚΕΣ ΚΑΙ ΛΕΞΙΛΟΓΙΚΕΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΣΕ ΔΙΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟΓΛΩΣΣΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ |
ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΔΟΣΗ |
ΙΩΑΝΝΗΣ ΓΑΛΑΝΤΟΜΟΣ |
ΕΛΙΣΑΒΕΤ-ΕΛΕΝΗ ΧΑΤΖΗΠΑΠΑ |
82 |
738 |
ΣΤΡΑΤΟΥΡΗΣ |
ΗΛΙΑΣ |
Η ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗΣ ΣΕ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΑΥΤΙΣΤΙΚΟΥ ΦΑΣΜΑΤΟΣ (ΔΑΦ) ΜΕΣΩ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ |
ΖΩΗ ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ |
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΣΥΡΙΟΠΟΥΛΟΥ |
ΑΓΑΘΗ ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ |
83 |
672 |
ΤΑΚΤΑΚΙΣΒΙΛΙ |
ΣΟΦΙΑ |
ΟΙ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΕΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΣΕ ΔΙΓΛΩΣΣΑ ΑΤΟΜΑ |
ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΔΟΣΗ |
ΕΛΙΣΑΒΕΤ-ΕΛΕΝΗ ΧΑΤΖΗΠΑΠΑ |
ΖΩΗ ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ |
84 |
681 |
ΤΕΖΑ |
ΒΑΣΙΛΙΚΗ |
Η ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΒΑΣΙΚΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΕΝΤΑΞΗΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ, ΕΙΔΙΚΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ |
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΑΝΤΑΣ |
ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΓΟΥΠΟΣ |
ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ ΚΑΤΣΑΝΤΩΝΗ |
85 |
673 |
ΤΕΛΙΑΝΙΔΟΥ |
ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ |
ΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΠΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΑΥΤΟΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ |
ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΛΟΥΚΕΡΗΣ |
ΖΩΗ ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ |
ΖΑΧΑΡΟΥΛΑ ΤΑΒΟΥΛΑΡΗ |
86 |
753 |
ΤΟΝΤΟΥ |
ΣΟΦΙΑ |
|
|
? |
? |
87 |
739 |
ΤΟΥΑΡΔΗΣ |
ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ: ΕΝΑ ΠΛΑΙΣΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ |
ΖΩΗ ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ |
ΑΓΑΘΗ ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ |
ΖΑΧΑΡΟΥΛΑ ΤΑΒΟΥΛΑΡΗ |
88 |
626 |
ΤΣΙΑΛΑΦΟΥΤΑ |
ΕΥΓΕΝΙΑ |
Ο ΘΕΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗΣ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΙΔΡΥΣΗΣ ΤΟΥ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ |
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΑΝΤΑΣ |
ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ ΚΑΤΣΑΝΤΩΝΗ |
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΒΕΡΔΗΣ |
89 |
741 |
ΦΑΦΑΛΗΟΥ |
ΕΛΕΝΗ |
ΣΤΑΣΕΙΣ, ΣΤΕΡΕΟΤΥΠΑ ΚΑΙ ΠΡΟΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΤΑΞΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ/ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ |
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΑΝΤΑΣ |
ΖΑΧΑΡΟΥΛΑ ΤΑΒΟΥΛΑΡΗ |
ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ ΚΑΤΣΑΝΤΩΝΗ |
90 |
742 |
ΦΡΑΝΤΖΕΣΚΟΥ |
ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ-ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ |
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΗΣ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ: ΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΔΡΑ ΕΛΕΓΧΟΥ |
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΑΝΤΑΣ |
ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ ΚΑΤΣΑΝΤΩΝΗ |
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΒΕΡΔΗΣ |
91 |
651 |
ΦΩΤΙΟΥ ΛΑΜΠΡΟΥ |
ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ |
ΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΕΝΤΑΞΗΣ |
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΛΟΛΙΤΣΑΣ |
ΑΓΑΘΗ ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ |
ΖΩΗ ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ |
92 |
743 |
ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ-ΝΤΑΪΛΙΑΝΗ |
ΔΕΣΠΟΙΝΑ |
ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΝ ΟΙ ΔΙΓΛΩΣΣΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ |
ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΔΟΣΗ |
ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΛΟΥΚΕΡΗΣ |
ΖΑΧΑΡΟΥΛΑ ΤΑΒΟΥΛΑΡΗ |
93 |
744 |
ΧΑΤΖΗΜΙΧΑΗΛ |
ΜΑΡΙΑ |
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΔΑΦ |
ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΛΟΥΚΕΡΗΣ |
ΖΑΧΑΡΟΥΛΑ ΤΑΒΟΥΛΑΡΗ |
ΑΓΑΘΗ ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ |
94 |
674 |
ΧΟΥΣΕΪΝ |
ΧΑΤΙΤΖΕ |
ΟΙ ΣΤΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΨΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΑΥΤΙΣΤΙΚΟΥ ΦΑΣΜΑΤΟΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ |
ΖΩΗ ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ |
ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΛΟΥΚΕΡΗΣ |
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΑΝΤΑΣ |
95 |
745 |
ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟΥ |
ΜΑΡΙΑ-ΒΑΣΙΛΙΚΗ |
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΠΡΟΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΕΥΕΞΙΑΣ ΕΦΗΒΩΝ ΚΑΙ ΝΕΑΡΩΝ ΕΝΗΛΙΚΩΝ ΜΕ ΑΥΤΙΣΜΟ |
ΑΓΑΘΗ ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ |
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΣΥΡΙΟΠΟΥΛΟΥ |
ΖΩΗ ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ |