1 |
462 |
ΕΥΛΑΜΠΙΑ |
ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΥ |
Οι γλωσσικές ικανότητες στην Ελληνική σε δίγλωσσο μαθητή με Σύνδρομο Williams: Μελέτη Περίπτωσης |
ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΔΟΣΗ |
ΜΑΡΙΑ ΜΗΤΣΙΑΚΗ |
ΙΩΑΝΝΗΣ ΓΑΛΑΝΤΟΜΟΣ |
2 |
357 |
ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ |
ΑΝΔΡΕΑΔΟΥ |
Η αποτελεσματικότητα της μουσικοθεραπείας σε περιπτώσεις παιδιών με αυτισμό |
ΕΙΡΗΝΗ ΚΟΡΡΕ |
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΣΥΡΙΟΠΟΥΛΟΥ |
ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ ΚΑΤΣΑΝΤΩΝΗ |
3 |
495 |
ΒΑΣΙΛΙΚΗ |
ΑΝΔΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΥ |
Αντιλήψεις των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για τον θεσμό της Παράλληλης Στήριξης στα Δημοτικά σχολεία της Α' Αθήνας |
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΑΝΤΑΣ |
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΒΕΡΔΗΣ |
ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ ΚΑΤΣΑΝΤΩΝΗ |
4 |
496 |
ΣΟΦΙΑ |
ΑΝΔΡΙΑΝΟΠΟΥΛΟΥ |
Στρατηγικές παρέμβασης σε παιδιά σχολικής ηλικίας με ΔΕΠΥ και ο ρόλος των εκπαιδευτικών |
ΖΑΧΑΡΟΥΛΑ ΤΑΒΟΥΛΑΡΗ |
ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΛΟΥΚΕΡΗΣ |
ΖΩΗ ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ |
5 |
497 |
ΛΑΖΑΡΟΣ |
ΑΠΙΔΟΠΟΥΛΟΣ |
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΓΧΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΡΕΣ ΣΕ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΑΥΤΙΣΤΙΚΟΥ ΦΑΣΜΑΤΟΣ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ |
ΑΓΑΘΗ ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ |
ΖΩΗ ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ |
ΖΑΧΑΡΟΥΛΑ ΤΑΒΟΥΛΑΡΗ |
6 |
498 |
ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ |
ΑΡΒΑΝΙΤΗ |
Φυσική αγωγή και Άθληση σε άτομα με Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος |
ΖΑΧΑΡΟΥΛΑ ΤΑΒΟΥΛΑΡΗ |
ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΛΟΥΚΕΡΗΣ |
ΖΩΗ ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ |
7 |
558 |
ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ |
ΑΣΣΙΟΥΡΑ |
Προγράμματα παρέμβασης για την αντιμετώπιση των Μ.Δ. Ο ρόλος των νέων τεχνολογιών |
ΑΓΑΘΗ ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ |
ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΛΟΥΚΕΡΗΣ |
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΔΡΙΓΚΑΣ |
8 |
463 |
ΘΕΟΔΩΡΑ |
ΒΑΡΔΑΛΗ |
Διεθνείς πρακτικές σχολικής ένταξης - Η Ελληνική πραγματικότητα. Δομές ένταξης και δομές υποστήριξης |
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΑΝΤΑΣ |
ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΛΟΥΚΕΡΗΣ |
ΖΩΗ ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ |
9 |
500 |
ΣΠΥΡΙΔΩΝ |
ΒΑΡΕΛΗΣ |
Σχολική και Ακαδημαϊκή πραγματικότητα για κωφούς και βαρήκοους μαθητές/φοιτητές στην Ελλάδα |
ΖΩΗ ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ |
ΑΓΑΘΗ ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ |
ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΛΟΥΚΕΡΗΣ |
10 |
78 |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ |
ΒΑΣΙΛΑΚΟΥ |
Σχέση συναισθηματικών προβλημάτων και μαθησιακών δυσκολιών |
ΑΓΑΘΗ ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ |
ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΔΟΣΗ |
ΕΙΡΗΝΗ ΚΟΡΡΕ |
11 |
499 |
ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ |
ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ |
Η συμβολή των ψηφιακών μέσων στην κατάκτηση γνωστικών και μετα γνωστικών δεξιοτήτων σε παιδιά δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, που ανήκουν στο φάσμα του Αυτισμού |
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΣΥΡΙΟΠΟΥΛΟΥ |
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΔΡΙΓΚΑΣ |
ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΔΟΣΗ |
12 |
464 |
ΚΑΛΛΙΟΠΗ-ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ |
ΒΑΣΚΟΥ |
Ο εκφοβισμός στα παιδιά με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Μια βιβλιογραφική ανασκόπηση. |
ΖΑΧΑΡΟΥΛΑ ΤΑΒΟΥΛΑΡΗ |
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΑΝΤΑΣ |
ΑΓΑΘΗ ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ |
13 |
501 |
ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ |
ΒΗΣΣΑΡΑΚΟΥ |
Στάσεις, στερεότυπα και προκαταλήψεις εκπαιδευτικών Α/θμιας εκπαίδευσης Γ΄Αθήνας, αναφορικά με τη διαφορετικότητα και ένταξη των μαθητών εεα/αναπηρίες |
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΑΝΤΑΣ |
ΖΩΗ ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ |
ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ ΚΑΤΣΑΝΤΩΝΗ |
14 |
465 |
ΚΑΛΛΙΟΠΗ |
ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ |
Δυσλεξία και δυσορθογραφία: προγράμματα παρέμβασης στο σχολικό περιβάλλον |
ΖΑΧΑΡΟΥΛΑ ΤΑΒΟΥΛΑΡΗ |
ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΔΟΣΗ |
ΖΩΗ ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ |
15 |
545 |
ΑΝΔΡΕΑΣ |
ΓΑΝΙΜΑΣ |
Αυτισμός: Σύγχρονες απόψεις και προοπτικές για την Αιτιολογία-Παθογένεια |
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΣΥΡΙΟΠΟΥΛΟΥ |
ΖΩΗ ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ |
ΑΓΑΘΗ ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ |
16 |
502 |
ΕΛΕΝΗ |
ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΥ |
Απόψεις και στάσεις εκπαιδευτικών σε σχέση με την συμπερίληψη των παιδιών με ΔΕΠΥ και Αυτισμό στην Γενική αγωγή |
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΑΝΤΑΣ |
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΒΕΡΔΗΣ |
ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ ΚΑΤΣΑΝΤΩΝΗ |
17 |
503 |
ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ |
ΓΙΑΝΝΑΡΗ |
Ψυχικές Διαταραχές στη Λατινική Γραμματεία |
ΙΩΑΝΝΗΣ ΝΤΕΛΗΓΙΑΝΝΗΣ |
ΕΙΡΗΝΗ ΚΟΡΡΕ |
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΣΥΡΙΟΠΟΥΛΟΥ |
18 |
466 |
ΑΝΝΕΤΑ |
ΓΙΟΦΤΣΗ |
Οι στάσεις των γονέων παιδιών τυπικής ανάπτυξης ως προς την αλληλεπίδραση των παιδιών τους με παιδιά με διαταραχή Φάσματος Αυτισμού |
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΣΥΡΙΟΠΟΥΛΟΥ |
ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΔΟΣΗ |
ΖΩΗ ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ |
19 |
548 |
ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ |
ΓΚΙΟΛΑ |
|
|
|
|
20 |
358 |
ΜΕΛΤΕΜ |
ΓΚΙΡΙΤΛΗ |
Η συμβολή της τέχνης στους μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση |
ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ ΚΑΤΣΑΝΤΩΝΗ |
ΖΩΗ ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ |
ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΚΙΟΣΣΕΣ |
21 |
467 |
ΘΕΟΔΩΡΑ |
ΓΚΟΥΤΖΟΥΡΕΛΑ |
Διερεύνηση Απόψεων Εκπαιδευτικών Α/θμιας & Β/θμιας Ειδικής Αγωγής & Εκπαίδευσης (ΕΑΕ) για την αποτελεσματικότητα του θεσμού των Τμημάτων Ένταξης στην εκπαίδευση & συμπερίληψη μαθητών με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες ή/και αναπηρία (Ε.Ε.Α ή/και αναπηρία) στο Γενικό Σχολείο |
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΑΝΤΑΣ |
ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΛΟΥΚΕΡΗΣ |
ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΔΟΣΗ |
22 |
468 |
ΜΑΡΙΑ |
ΓΟΥΡΖΟΥΛΙΔΟΥ |
Το γλωσσικό και γνωστικό προφίλ παιδιών με Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος ή/και Αναπτυξιακή Γλωσσική Διαταραχή: μια βιβλιογραφική επισκόπηση |
ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΔΟΣΗ |
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΣΥΡΙΟΠΟΥΛΟΥ |
ΙΩΑΝΝΗΣ ΓΑΛΑΝΤΟΜΟΣ |
23 |
469 |
ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ |
ΔΑΖΕΛΗ |
Προβλήματα συμπεριφοράς παιδιών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, μέσα από τις στάσεις των εκπαιδευτικών της Δυτικής Θεσσαλονίκης |
ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΔΟΣΗ |
ΖΩΗ ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ |
ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΛΟΥΚΕΡΗΣ |
24 |
470 |
ΟΛΓΑ |
ΔΕΔΟΓΛΟΥ |
Οι απόψεις των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης αναφορικά με την ένταξη των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στα γενικά δημοτικά σχολεία της περιοχής Βοιωτίας |
ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ ΚΑΤΣΑΝΤΩΝΗ |
ΖΩΗ ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ |
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΑΝΤΑΣ |
25 |
504 |
ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ |
ΔΟΝΑ |
Θόρυβος (decibel levels) στην τάξη και στο σπίτι, συχνότητες του εγκεφάλου και ο ρόλος τους στην ειδική αγωγή |
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΔΡΙΓΚΑΣ |
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΑΝΤΑΣ |
ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ ΚΑΤΣΑΝΤΩΝΗ |
26 |
505 |
ΙΩΑΝΝΑ |
ΔΡΑΚΑΚΗ |
Η αναπηρία στον Αρχαίο Ελληνικό κόσμο |
ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΚΙΟΣΣΕΣ |
ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΔΟΣΗ |
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΣΥΡΙΟΠΟΥΛΟΥ |
27 |
471 |
ΘΕΟΔΩΡΟΣ |
ΔΡΟΣΟΣ |
Συγκριτική μελέτη στάσεων και αντιλήψεων ανάμεσα σε γονείς δυτικής και ανατολικής Θεσσαλονίκης με παιδιά τυπικής ανάπτυξης όσον αφορά την συνεκπαίδευση με παιδιά με νοητική αναπηρία στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση |
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΑΝΤΑΣ |
ΑΓΑΘΗ ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ |
ΖΩΗ ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ |
28 |
472 |
ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ |
ΕΜΜΑΝΟΥΗΛΙΔΟΥ |
Το portfolio ως εναλλακτικός τρόπος αξιολόγησης μαθητών με διαταραχή αυτιστικού φάσματος (ΔΑΦ) |
ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΛΟΥΚΕΡΗΣ |
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΣΥΡΙΟΠΟΥΛΟΥ |
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΒΕΡΔΗΣ |
29 |
506 |
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝIΑ |
ΕΥΘΥΜΙΟΥ |
ΕΝΤΑΞΗ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΣΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΙΑ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΑΝΑΣΚΟΠΗΣΗ ΤΩΝ ΑΠΟΨΕΩΝ ΤΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ/ΝΤΡΙΩΝ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΣΤΗΡΙΞΗ-ΣΥΝΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ |
ΖΑΧΑΡΟΥΛΑ ΤΑΒΟΥΛΑΡΗ |
ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΛΟΥΚΕΡΗΣ |
ΖΩΗ ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ |
30 |
507 |
ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ |
ΖΑΝΙΑ |
|
|
|
|
31 |
473 |
ΙΩΑΝΝΑ |
ΖΥΓΟΓΙΑΝΝΗ |
Άγχος γονέων παιδιών με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος και ο ρόλος της συμβουλευτικής παρέμβασης |
ΑΓΑΘΗ ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ |
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΣΥΡΙΟΠΟΥΛΟΥ |
ΖΩΗ ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ |
32 |
508 |
ΜΑΡΙΑ |
ΘΕΟΔΩΡΑΚΗ |
Η χρήση των νέων τεχνολογιών στην εκπαίδευση των παιδιών με ειδικές ανάγκες. Η συμβολή της βοηθητικής τεχνολογίας σήμερα. |
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΔΡΙΓΚΑΣ |
ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΛΟΥΚΕΡΗΣ |
ΖΑΧΑΡΟΥΛΑ ΤΑΒΟΥΛΑΡΗ |
33 |
474 |
ΘΩΜΑΗ |
ΙΠΠΕΚΗ |
Απόψεις εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής για τον σχολικό εκφοβισμό |
ΖΩΗ ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ |
ΖΑΧΑΡΟΥΛΑ ΤΑΒΟΥΛΑΡΗ |
ΑΓΑΘΗ ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ |
34 |
509 |
ΔΕΣΠΟΙΝΑ |
ΚΑΛΑΜΑΡΑ-ΜΠΡΙΛΗ |
Αυτισμός και Τέχνη |
ΖΑΧΑΡΟΥΛΑ ΤΑΒΟΥΛΑΡΗ |
ΖΩΗ ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ |
ΕΙΡΗΝΗ ΚΟΡΡΕ |
35 |
510 |
ΕΛΕΝΗ |
ΚΑΛΛΙΑΚΟΥΔΑ |
ΑΥΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΟΦΗ |
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΔΡΙΓΚΑΣ |
ΖΩΗ ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ |
ΑΓΑΘΗ ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ |
36 |
511 |
ΧΡΙΣΤΙΑΝΑ |
ΚΑΛΛΙΑΦΑ |
Στάσεις και αντιλήψεις των εκπαιδευτικών Γενικής Αγωγής για τον θεσμό της Παράλληλης Στήριξης στα Δημοτικά Σχολεία |
ΖΑΧΑΡΟΥΛΑ ΤΑΒΟΥΛΑΡΗ |
ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΛΟΥΚΕΡΗΣ |
ΖΩΗ ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ |
37 |
475 |
ΚΥΡΙΑΚΗ |
ΚΑΜΜΕΝΙΔΟΥ |
Η απεικόνιση της ψυχικής και σωματικής αναπηρίας σε έργα του Γαληνού και του Κέλσου μέσω των απόψεων των μελετητών τους |
ΙΩΑΝΝΗΣ ΝΤΕΛΗΓΙΑΝΝΗΣ |
ΧΑΡΙΛΑΟΣ ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΣ |
ΑΓΑΘΗ ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ |
38 |
512 |
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
ΚΑΠΠΟΣ |
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΣΕ ΧΩΡΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ - ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ |
ΖΩΗ ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ |
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΔΡΙΓΚΑΣ |
ΕΙΡΗΝΗ ΚΟΡΡΕ |
39 |
513 |
ΗΛΙΑΣ |
ΚΑΡΑΓΙΩΡΓΟΣ |
Σχολικός εκφοβισμός σε παιδιά με διαταραχή αυτιστικού φάσματος, πρόληψη - αντιμετώπιση |
ΑΓΑΘΗ ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ |
ΖΩΗ ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ |
ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΛΟΥΚΕΡΗΣ |
40 |
476 |
ΕΥΓΕΝΙΑ |
ΚΑΡΑΔΗΜΟΥΛΑ |
Η επίδραση της μορφολογικής επίγνωσης στην αναγνωστική ικανότητα σε μονόγλωσσους και δίγλωσσους μαθητές με ή χωρίς αναγνωστικές δυσκολίες |
ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΔΟΣΗ |
ΜΑΡΙΑ ΜΗΤΣΙΑΚΗ |
ΑΣΗΜΑΚΗΣ ΦΛΙΑΤΟΥΡΑΣ |
41 |
514 |
ΜΑΡΙΑ |
ΚΑΡΑΚΑΣΙΔΟΥ |
Μουσεία στην Ελλάδα αισθητηριακά προσβάσιμα σε άτομα που ανήκουν στο φάσμα του αυτισμού |
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΣΥΡΙΟΠΟΥΛΟΥ |
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΔΡΙΓΚΑΣ |
ΕΙΡΗΝΗ ΚΟΡΡΕ |
42 |
549 |
ΜΑΡΙΑ |
ΚΑΡΥΤΙΝΟΥ |
|
|
|
|
43 |
515 |
ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ |
ΚΑΤΣΙΜΠΕΡΗ |
Εκπαίδευση κωφών και βαρήκοων σε γενικά ή ειδικά σχολεία. Μια συγκριτική μελέτη για τα πλεονεκτήματα του κάθε σχολικού πλαισίου |
ΑΓΑΘΗ ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ |
ΖΩΗ ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ |
ΖΑΧΑΡΟΥΛΑ ΤΑΒΟΥΛΑΡΗ |
44 |
557 |
ΚΑΛΛΙΟΠΗ |
ΚΕΡΚΥΡΑ |
Η Αναπαράσταση του Αυτισμού και της Αναπηρίας στον Κινηματογράφο διαχρονικά |
ΖΑΧΑΡΟΥΛΑ ΤΑΒΟΥΛΑΡΗ |
ΖΩΗ ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ |
ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ ΚΑΤΣΑΝΤΩΝΗ |
45 |
477 |
ΜΑΡΙΑ |
ΚΗΠΟΥΡΟΥ |
Lego: Παρέμβαση για την καλλιέργεια κοινωνικών δεξιοτήτων σε παιδιά/εφήβους με ΔΑΦ. Μια βιβλιογραφική ανασκόπηση. |
ΖΑΧΑΡΟΥΛΑ ΤΑΒΟΥΛΑΡΗ |
ΖΩΗ ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ |
ΑΓΑΘΗ ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ |
46 |
516 |
ΜΑΡΙΑ |
ΚΙΟΥΡΤΖΗ |
STEM ΚΑΙ ΑΥΤΙΣΜΟΣ |
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΔΡΙΓΚΑΣ |
ΖΩΗ ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ |
ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ ΚΑΤΣΑΝΤΩΝΗ |
47 |
517 |
ΚΩΝ/ΝΑ ΝΕΚΤΑΡΙΑ |
ΚΛΟΥΦΕΤΟΥ |
Συμβουλευτική Γονέων Ατόμων με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες |
ΑΓΑΘΗ ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ |
ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΔΟΣΗ |
ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΛΟΥΚΕΡΗΣ |
48 |
478 |
ΑΒΡΑΑΜ |
ΚΛΩΝΑΡΑΣ |
Απόψεις εκπαιδευτικών φροντιστηρίων Μ.Ε. για την συμβολή τους στην ακαδημαϊκή εξέλιξη των μαθητών με Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες |
ΑΓΑΘΗ ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ |
ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΔΟΣΗ |
ΖΩΗ ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ |
49 |
479 |
ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ |
ΚΟΝΤΟΥ |
Μέσα ενταξιακής εκπαίδευσης μαθητών με ΔΑΦ στην προσχολική αγωγή |
ΖΑΧΑΡΟΥΛΑ ΤΑΒΟΥΛΑΡΗ |
ΖΩΗ ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ |
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΑΝΤΑΣ |
50 |
518 |
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ |
ΚΟΡΤΣΕΛΗ |
Μέθοδοι παρέμβασης για την αντιμετώπιση του άγχους των παιδιών με ΔΕΠ-Υ |
ΖΑΧΑΡΟΥΛΑ ΤΑΒΟΥΛΑΡΗ |
ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΛΟΥΚΕΡΗΣ |
ΖΩΗ ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ |
51 |
519 |
ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ |
ΚΟΥΒΕΛΗ |
Γνώσεις, στάσεις και αντιλήψεις εκπαιδευτικών για την ένταξη των παιδιών με ΔΕΠΥ |
ΖΑΧΑΡΟΥΛΑ ΤΑΒΟΥΛΑΡΗ |
ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΛΟΥΚΕΡΗΣ |
ΖΩΗ ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ |
52 |
520 |
ΜΑΡΙΑΝΝΑ |
ΚΟΥΤΡΟΥΛΗ |
Εκπαιδευτική παρέμβαση για τη διαχείριση συναισθημάτων σε μαθητή νηπιαγωγείου με ΔΕΠΥ. Μελέτη περίπτωσης |
ΖΩΗ ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ |
ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΛΟΥΚΕΡΗΣ |
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΑΝΤΑΣ |
53 |
552 |
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ |
ΚΟΥΤΣΟΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΥ |
Διαφοροποιημένη Παιδαγωγική και Ενταξιακή Εκπαίδευση στο Νηπιαγωγείο |
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΑΝΤΑΣ |
ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ ΚΑΤΣΑΝΤΩΝΗ |
ΖΑΧΑΡΟΥΛΑ ΤΑΒΟΥΛΑΡΗ |
54 |
480 |
ΒΑΛΣΑΜΩ |
ΛΑΜΠΡΙΝΑΚΗ |
Ο ρόλος των μεταγνωστικών δεξιοτήτων στην ανάπτυξη του γραπτού λόγου μαθητών της Β΄Βάθμιας Εκπαίδευσης με και χωρίς Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες |
ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΔΟΣΗ |
ΜΑΡΙΑ ΜΗΤΣΙΑΚΗ |
ΑΣΗΜΑΚΗΣ ΦΛΙΑΤΟΥΡΑΣ |
55 |
521 |
ΠΟΛΥΞΕΝΗ |
ΛΑΜΠΡΟΥ |
Ο ρόλος της αποδοχής των γονέων στην κοινωνικο-συναισθηματική εξέλιξη των παιδιών με ΜΔ |
ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ ΑΓΑΘΗ |
ΖΩΗ ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ |
ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΔΟΣΗ |
56 |
522 |
ΜΑΡΙΑ |
ΛΙΑΛΙΟΥ |
ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΘΕΜΑΤΑ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ ΤΗΣ ΜΝΗΜΗΣ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ |
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΔΡΙΓΚΑΣ |
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΑΝΤΑΣ |
ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ ΚΑΤΣΑΝΤΩΝΗ |
57 |
523 |
ΜΑΡΙΚΑ |
ΛΟΡΕΝΤΖΟΥ |
Η ΣΥΝΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΣΥΝΔΡΟΜΟ DOWN ΣΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΚΑΙ ΕΝΙΑΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ. Η ΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ |
ΖΩΗ ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ |
ΑΓΑΘΗ ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ |
ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΛΟΥΚΕΡΗΣ |
58 |
481 |
ΚΛΙΣΙΛΝΤΑ |
ΛΟΥΜΠΟΝΙΑ |
Σχέση διγλωσσίας και μαθησιακών δυσκολιών μέσω της εξέτασης του εύρους και του βάθους της λεξιλογικής γνώσης σε παιδιά με φτωχό λεξιλόγιο |
ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΔΟΣΗ |
ΜΑΡΙΑ ΜΗΤΣΙΑΚΗ |
ΑΣΗΜΑΚΗΣ ΦΛΙΑΤΟΥΡΑΣ |
59 |
482 |
ΚΥΡΙΑΚΗ |
ΜΑΛΛΙΑΡΙΔΟΥ |
Παρέμβαση για την ενίσχυση λεξιλογίου στην ελληνική σε δίγλωσσους μαθητές με χαμηλό λεξιλόγιο |
ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΔΟΣΗ |
ΜΑΡΙΑ ΜΗΤΣΙΑΚΗ |
ΙΩΑΝΝΗΣ ΓΑΛΑΝΤΟΜΟΣ |
60 |
483 |
ΚΥΡΙΑΚΗ-ΣΤΥΛΙΑΝΗ |
ΜΑΡΙΝΙΔΟΥ |
Μαθησιακές δυσκολίες στα Μαθηματικά και τρόποι υποστήριξης των μαθητών |
ΖΩΗ ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ |
ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΓΟΥΠΟΣ |
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΒΕΡΔΗΣ |
61 |
546 |
ΕΙΡΗΝΗ |
ΜΗΤΡΑΚΗ |
|
|
|
|
62 |
524 |
ΣΟΦΙΑ |
ΜΙΝΕΙΚΟ |
Αυτισμός και φύλο: επανεξετάζοντας το Φάσμα |
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΣΥΡΙΟΠΟΥΛΟΥ |
ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΔΟΣΗ |
ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ ΚΑΤΣΑΝΤΩΝΗ |
63 |
525 |
ΚΛΕΙΩ |
ΜΟΚΑ |
Συμπεριληπτική εκπαίδευση, ένταξη παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και αναπηρία αναπηρίες στο τυπικό σχολικό περιβάλλον. Διεθνής εμπειρία και καλές πρακτικές συμπερίληψης |
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΑΝΤΑΣ |
ΕΙΡΗΝΗ ΚΟΡΡΕ |
ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ ΚΑΤΣΑΝΤΩΝΗ |
64 |
556 |
ΑΜΑΛΙΑ |
ΜΠΑΖΠΑΝΗ |
Αντιλήψεις εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ειδικής Αγωγής στην Περιφέρεια Αττικής για τον θεσμό της Παράλληλης Στήριξης |
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΑΝΤΑΣ |
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΒΕΡΔΗΣ |
ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ ΚΑΤΣΑΝΤΩΝΗ |
65 |
547 |
ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ |
ΜΠΑΪΡΑΚΤΑΡΗ |
Απόψεις εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης για την ένταξη των μαθητών με ΔΕΠΥ |
ΖΩΗ ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ |
ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΛΟΥΚΕΡΗΣ |
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΑΝΤΑΣ |
66 |
526 |
ΜΙΧΑΗΛ |
ΜΠΑΛΑΜΩΤΗΣ |
Η ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ ΣΕ ΕΦΗΒΟΥΣ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ |
ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΛΟΥΚΕΡΗΣ |
ΑΓΑΘΗ ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ |
ΖΑΧΑΡΟΥΛΑ ΤΑΒΟΥΛΑΡΗ |
67 |
484 |
ΦΩΤΕΙΝΗ |
ΜΠΑΜΠΑΛΗ |
ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΚΑΙ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ |
ΖΑΧΑΡΟΥΛΑ ΤΑΒΟΥΛΑΡΗ |
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΑΝΤΑΣ |
ΖΩΗ ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ |
68 |
553 |
ΒΑΣΙΛΙΚΗ |
ΜΠΕΛΕΒΡΑΤΗ |
ΣΧΕΣΗ ΜΑΘΗΣΙΑΚΩΝ ΔΥΣΚΟΛΙΩΝ ΚΑΙ ΑΓΧΩΔΩΝ ΔΙΑΤΑΡΑΧΩΝ |
ΑΓΑΘΗ ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ |
ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΛΟΥΚΕΡΗΣ |
ΖΩΗ ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ |
69 |
485 |
ΑΣΗΜΕΝΙΑ |
ΜΠΟΥΡΝΟΥΔΗ |
Εικαστικά για άτομα με αυτισμό |
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΣΥΡΙΟΠΟΥΛΟΥ |
ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ ΚΑΤΣΑΝΤΩΝΗ |
ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΚΙΟΣΣΕΣ |
70 |
527 |
ΙΩΑΝΝΑ |
ΜΩΡΑΪΤΗ |
Παρατήρηση του stress των αυτιστικών ατόμων με χρήση IoT συσκευής - smartwatch |
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΔΡΙΓΚΑΣ |
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΑΝΤΑΣ |
ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ ΚΑΤΣΑΝΤΩΝΗ |
71 |
528 |
ΔΗΜΗΤΡΑ |
ΝΤΙΨΙΑ-ΜΕΝΟΥΔΑΚΟΥ |
E-Portfolio: Εναλλακτικός τρόπος αξιολόγησης παιδιών στην Ειδική Αγωγή στο πλαίσιο Προσχολικής Αγωγής |
ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΛΟΥΚΕΡΗΣ |
ΖΩΗ ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ |
ΖΑΧΑΡΟΥΛΑ ΤΑΒΟΥΛΑΡΗ |
72 |
554 |
ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ |
ΠΑΝΑΓΑΚΟΥ |
ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΗ ΜΝΗΜΗ, ΠΡΟΜΕΤΩΠΙΑΙΟΣ ΛΟΒΟΣ, ΠΡΟΣΟΧΗ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ |
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΔΡΙΓΚΑΣ |
ΑΓΑΘΗ ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ |
ΖΩΗ ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ |
73 |
529 |
ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ |
ΠΑΝΑΓΙΩΤΙΔΟΥ |
ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΤΗΣ ΠΑΝΔΗΜΙΑΣ COVID-19: Μια Βιβλιογραφική Ανασκόπηση |
ΖΑΧΑΡΟΥΛΑ ΤΑΒΟΥΛΑΡΗ |
ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΛΟΥΚΕΡΗΣ |
ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ ΚΑΤΣΑΝΤΩΝΗ |
74 |
530 |
ΔΑΜΙΑΝΟΣ |
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ |
Δομημένες Διδακτικές Στρατηγικές και χρήση Προγραμμάτων Παρέμβασης με τη χρήση τεχνολογιών σε μαθητές με Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος. Μία εκπαιδευτική παρέμβαση στο μάθημα της πληροφορικής |
ΖΩΗ ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ |
ΑΓΑΘΗ ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ |
ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΛΟΥΚΕΡΗΣ |
75 |
486 |
ΣΤΥΛΙΑΝΗ |
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ |
Η συμβολή των ΤΠΕ στην ένταξη των μαθητών με ΔΑΦ στο σχολικό περιβάλλον στη Δευτεροβάθμια |
ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΛΟΥΚΕΡΗΣ |
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΣΥΡΙΟΠΟΥΛΟΥ |
ΜΑΡΙΑ ΜΗΤΣΙΑΚΗ |
76 |
487 |
ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ |
ΡΑΝΟΥ |
Συμβουλευτική ψυχολογία γονέων των οποίων τα παιδιά έχουν διαγνωστεί με ΔΕΠΥ στην προσχολική εκπαίδευση |
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΣΥΡΙΟΠΟΥΛΟΥ |
ΜΑΡΙΑ ΜΗΤΣΙΑΚΗ |
ΖΩΗ ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ |
77 |
531 |
ΚΑΛΛΙΟΠΗ |
ΡΟΥΣΣΟΥ |
Σχέση μετατραυματικής διαταραχής και μετατραυματικής ανάπτυξης σε άτομα που έχουν βιώσει τραυματική εμπειρία στην παιδική ηλικία |
ΑΓΑΘΗ ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ |
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΣΥΡΙΟΠΟΥΛΟΥ |
ΖΩΗ ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ |
78 |
532 |
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ |
ΣΑΜΠΕΡΗ |
Συμβουλευτική ψυχολογία γονέων και αδελφών ατόμων με αυτισμό |
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΣΥΡΙΟΠΟΥΛΟΥ |
ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΔΟΣΗ |
ΕΙΡΗΝΗ ΚΟΡΡΕ |
79 |
533 |
ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ |
ΣΑΡΡΗ |
Διαταραχή χρήσης εθιστικών ουσιών σε εφήβους μαθητές με ΔΕΠ-Υ |
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΑΝΤΑΣ |
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΔΡΙΓΚΑΣ |
ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ ΚΑΤΣΑΝΤΩΝΗ |
80 |
559 |
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ |
ΣΕΒΟΠΟΥΛΟΥ |
Ο ρόλος του ψηφιακού παιχνιδιού στην ανάπτυξη γνωστικών και κοινωνικοσυναισθηματικών δεξιοτήτων παιδιών με ΔΑΦ με σκοπό την ένταξή τους στο σχολικό περιβάλλον |
ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΛΟΥΚΕΡΗΣ |
ΑΓΑΘΗ ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ |
ΖΑΧΑΡΟΥΛΑ ΤΑΒΟΥΛΑΡΗ |
81 |
560 |
ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ |
ΣΕΒΟΠΟΥΛΟΥ |
Προγράμματα παρέμβασης για την ένταξη των μαθητών με ΔΕΠ-Υ στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση - Ο ρόλος των νέων τεχνολογιών |
ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΛΟΥΚΕΡΗΣ |
ΑΓΑΘΗ ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ |
ΖΑΧΑΡΟΥΛΑ ΤΑΒΟΥΛΑΡΗ |
82 |
534 |
ΑΚΡΙΒΗ |
ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΥ |
Οι Κοινωνικές Ιστορίες ως μέθοδος παρέμβασης στον Αυτισμό. Ανασκόπηση της βιβλιογραφίας |
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΣΥΡΙΟΠΟΥΛΟΥ |
ΖΩΗ ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ |
ΑΓΑΘΗ ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ |
83 |
535 |
ΛΥΔΙΑ |
ΣΤΑΓΙΑΝΝΗ |
Κινητικός γραμματισμός, φυσική δραστηριότητα και φυσική κατάσταση παιδιών με κινητικές δυσκολίες |
ΦΩΤΕΙΝΗ ΒΕΝΕΤΣΑΝΟΥ |
ΑΝΤΩΝΗΣ ΚΑΜΠΑΣ |
ΖΩΗ ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ |
84 |
494 |
ΖΩΗ |
ΣΤΑΥΡΙΔΟΥ |
Άγχος των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας, γενικής και ειδικής αγωγής κατά και μετά την πανδημία covid19 |
ΖΩΗ ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ |
ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΑΛΕΥΡΙΑΔΟΥ |
ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΛΟΥΚΕΡΗΣ |
85 |
536 |
ΜΑΡΙΑ-ΕΛΕΝΗ |
ΣΤΡΑΤΙΚΗ |
Η συμβολή των τεχνών στα Ειδικά Σχολεία |
ΖΑΧΑΡΟΥΛΑ ΤΑΒΟΥΛΑΡΗ |
ΖΩΗ ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ |
ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΛΟΥΚΕΡΗΣ |
86 |
488 |
ΕΛΕΝΗ |
ΣΤΥΛΙΑΝΟΜΑΝΩΛΑΚΗ |
Η εφαρμογή Εναλλακτικών Συστημάτων Επικοινωνίας ως μέσο παρέμβασης σε παιδιά με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος |
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΣΥΡΙΟΠΟΥΛΟΥ |
ΖΩΗ ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ |
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΔΡΙΓΚΑΣ |
87 |
489 |
ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ |
ΤΑΣΑΚΛΑΚΗ |
Προβλήματα Συμπεριφοράς στο Δημόσιο Σχολείο - Διδακτικές Στρατηγικές: Πρόληψη και Αντιμετώπιση |
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΑΝΤΑΣ |
ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΔΟΣΗ |
ΑΓΑΘΗ ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ |
88 |
537 |
ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ |
ΤΣΑΠΡΟΥΝΗ |
Μίμηση μοντέλου με τη δυνατότητα παρακολούθησης βίντεο (video modeling) και ανάπτυξη ικανοτήτων στις δραστηριότητες της καθημερινής ζωής σε άτομα με αυτιστικές συμπεριφορές |
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΔΡΙΓΚΑΣ |
ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΛΟΥΚΕΡΗΣ |
ΖΑΧΑΡΟΥΛΑ ΤΑΒΟΥΛΑΡΗ |
89 |
538 |
ΣΤΑΜΑΤΙΝΑ |
ΤΣΑΦΑΡΑ |
Ανάπτυξη Δεξιοτήτων Μαθητών με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες/Αναπηρίες |
ΖΩΗ ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ |
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΑΝΤΑΣ |
ΖΑΧΑΡΟΥΛΑ ΤΑΒΟΥΛΑΡΗ |
90 |
490 |
ΑΡΕΤΗ |
ΤΣΕΚΗ |
Προγράμματα Παρέμβασης για την Αντιμετώπιση Διαταραχών Λόγου μαθητών με ΔΑΦ |
ΑΓΑΘΗ ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ |
ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΔΟΣΗ |
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΣΥΡΙΟΠΟΥΛΟΥ |
91 |
491 |
ΓΕΩΡΓΙΟΣ |
ΤΣΙΑΒΔΑΡΙΔΗΣ |
Ο ρόλος της γονεϊκής εμπλοκής στη σχολική επίδοση και τις κοινωνικο-συναισθηματικές δεξιότητες των μαθητών με αυτισμό: Απόψεις εκπαιδευτικών και γονέων |
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΣΥΡΙΟΠΟΥΛΟΥ |
ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΔΟΣΗ |
ΖΩΗ ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ |
92 |
539 |
ΜΥΡΤΩ |
ΤΣΙΓΚΟΥΛΗ |
Η διερεύνηση της σχέσης Διγλωσσίας και Αναπτυξιακής Γλωσσικής Διαταραχής αναφορικά με τις γλωσσικές και γνωστικές ικανότητες μέσω βιβλιογραφικής ανασκόπησης |
ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΔΟΣΗ |
ΑΓΑΘΗ ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ |
ΖΩΗ ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ |
93 |
540 |
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ |
ΤΣΙΟΝΑΚΑΣ |
Λογισμικά και νέες τεχνολογίες για την αποτελεσματικότερη εκπαίδευση των κωφών και βαρηκόων μαθητών |
ΑΓΑΘΗ ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ |
ΖΩΗ ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ |
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΔΡΙΓΚΑΣ |
94 |
555 |
ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ |
ΤΣΟΥΡΕΑ |
Ο ρόλος του ψηφιακού παιχνιδιού στην αντιμετώπιση των μαθητών με διάσπαση προσοχής |
ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΛΟΥΚΕΡΗΣ |
ΑΓΑΘΗ ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ |
ΖΑΧΑΡΟΥΛΑ ΤΑΒΟΥΛΑΡΗ |
95 |
542 |
ΑΝΕΣΤΗΣ |
ΦΩΤΟΓΛΟΥ |
Συγκριτική μελέτη των θεμελιωδών κινητικών δεξιοτήτων μεταξύ νευροτυπικών και παιδιών με νευροαναπτυξιακές διαταραχές |
ΑΝΤΩΝΗΣ ΚΑΜΠΑΣ |
ΦΩΤΕΙΝΗ ΒΕΝΕΤΣΑΝΟΥ |
ΖΩΗ ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ |
96 |
492 |
ΧΑΝΙΦΕ |
ΧΑΒΑΤΖΑ |
ΔΙΓΛΩΣΣΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ: ΜΕΛΕΤΩΝΤΑΣ ΤΗ ΣΧΕΣΗ ΤΟΥΣ ΜΕΣΩ ΓΛΩΣΣΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΝΗΜΟΝΙΚΩΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΩΝ |
ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΔΟΣΗ |
ΜΑΡΙΑ ΜΗΤΣΙΑΚΗ |
ΙΩΑΝΝΗΣ ΓΑΛΑΝΤΟΜΟΣ |
97 |
543 |
ΙΩΑΝΝΑ |
ΧΑΓΙΟΥ |
Η συμβολή της Αισθητικής Αγωγής στην εκπαίδευση των παιδιών με Ειδικές Ανάγκες - Απόψεις εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής, πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στην Ανατολική Αττική |
ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ ΚΑΤΣΑΝΤΩΝΗ |
ΖΑΧΑΡΟΥΛΑ ΤΑΒΟΥΛΑΡΗ |
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΑΝΤΑΣ |
98 |
457 |
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ |
ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΗ |
|
|
|
|
99 |
544 |
ΘΕΟΠΙΣΤΗ-ΜΑΡΙΝΑ |
ΧΑΣΙΩΤΗ |
Συγκριτική Θεώρηση των Αναλυτικών Προγραμμάτων Σπουδών για Μαθητές με Μαθησιακές Δυσκολίες μεταξύ Ηνωμένων Πολιτειών, Μεγάλης Βρετανίας και Ελλάδος |
ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΛΟΥΚΕΡΗΣ |
ΑΓΑΘΗ ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ |
ΖΑΧΑΡΟΥΛΑ ΤΑΒΟΥΛΑΡΗ |
100 |
551 |
ΕΛΙΣΑΒΕΤ |
ΧΑΤΖΑΚΗ |
Οι στάσεις, τα στερεότυπα και οι προκαταλήψεις των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για τη διαφορετικότητα και την ένταξη των μαθητών με ΕΕΑ στα σχολεία γενικής εκπαίδευσης Λασιθίου |
ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ ΚΑΤΣΑΝΤΩΝΗ |
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΒΕΡΔΗΣ |
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΑΝΤΑΣ |
101 |
458 |
ΑΝΔΡΟΝΙΚΗ |
ΧΡΥΣΑΦΗ |
Η αναπαράσταση της αναπηρίας στα σχολικά εγχειρίδια Γλώσσας και Λογοτεχνίας της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στην Ελλάδα και στην Τουρκία: Μια συγκριτική θεώρηση |
ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΚΙΟΣΣΕΣ |
ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΔΟΣΗ |
ΕΙΡΗΝΗ ΚΟΡΡΕ |
102 |
493 |
ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ |
ΨΙΑΚΙΔΟΥ |
Στάσεις και απόψεις καθηγητών ειδικής αγωγής σχετικά με την σεξουαλική υγεία και την σεξουαλική διαπαιδαγώγηση μαθητών στο φάσμα του αυτισμού, στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση |
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΣΥΡΙΟΠΟΥΛΟΥ |
ΙΩΑΝΝΗΣ ΓΑΛΑΝΤΟΜΟΣ |
ΑΓΑΘΗ ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ |