1 |
562 |
ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΟΥ |
ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ |
Μελέτη περίπτωσης στις δεξιότητες γραπτού λόγου μαθητή με δυσλεξία και σχεδιασμός διδακτικών προτάσεων |
ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΔΟΣΗ |
ΙΩΑΝΝΗΣ ΓΑΛΑΝΤΟΜΟΣ |
ΖΩΗ ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ |
|
2 |
627 |
ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΣ-ΤΣΙΓΓΕΛΗΣ |
ΣΠΥΡΙΔΩΝ |
Προβλήματα συμπεριφοράς στη σχολική τάξη και η διαχείρισή τους |
ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ ΚΑΤΣΑΝΤΩΝΗ |
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΒΕΡΔΗΣ |
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΑΝΤΑΣ |
|
3 |
584 |
ΑΠΟΣΤΟΛΙΔΟΥ |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ |
Απεικόνιση της κινητικής αναπηρίας στην ξενόγλωσση (Αγγλική και Γερμανική) και ελληνόγλωσση λογοτεχνία |
ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΚΙΟΣΣΕΣ |
ΖΩΗ ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ |
ΑΓΑΘΗ ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ |
|
4 |
632 |
ΑΠΟΣΤΟΛΙΔΟΥ |
ΜΑΡΙΑ |
Εξερεύνηση της Δυναμικής των Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ICTs) στο πλαίσιο των Ειδικών Μαθησιακών: Προοπτικές και Πρακτικές ενσωμάτωσης |
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΔΡΙΓΚΑΣ |
ΕΙΡΗΝΗ ΚΟΡΡΕ |
ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΔΟΣΗ |
|
5 |
628 |
ΒΑΒΑΡΗΣ |
ΓΕΩΡΓΙΟΣ |
Αντιμετώπιση των γνωστικών ελλειμμάτων των μαθητών με Μαθησιακές Δυσκολίες μέσω των Εννοιολογικών Χαρτών |
ΑΓΑΘΗ ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ |
ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΛΟΥΚΕΡΗΣ |
ΖΑΧΑΡΟΥΛΑ ΤΑΒΟΥΛΑΡΗ |
|
6 |
607 |
ΒΑΣΣΟΥ |
ΟΡΣΑΛΙΑ |
Αντιλήψεις των εκπαιδευτικών σχετικά με τη συμβολή, τη χρήση και τη δημιουργικότητα των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών (ΤΠΕ) κατά τη διδασκαλία σε μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες |
ΖΩΗ ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ |
ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΛΟΥΚΕΡΗΣ |
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΔΡΙΓΚΑΣ |
|
7 |
621 |
ΒΕΤΤΟΣ |
ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ |
Ο θεσμός του Μέντορα στην Εκπαίδευση και η συμβολή του στον χώρο της Ειδικής Αγωγής |
ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΛΟΥΚΕΡΗΣ |
ΖΩΗ ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ |
ΖΑΧΑΡΟΥΛΑ ΤΑΒΟΥΛΑΡΗ |
|
8 |
633 |
ΒΗΣΣΑΡΑΚΟΥ |
ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ-ΧΑΡΙΚΛΕΙΑ |
Παράγοντες που συμβάλλουν στην ανάπτυξη ενταξιακής κουλτούρας στις Πρωτοβάθμιες Σχολικές Μονάδες Γενικής Αγωγής |
ΖΩΗ ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ |
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΑΝΤΑΣ |
ΖΑΧΑΡΟΥΛΑ ΤΑΒΟΥΛΑΡΗ |
|
9 |
577 |
ΓΕΩΡΓΙΑΔΟΥ |
ΒΑΣΙΛΕΙΑ |
Μαθησιακές δυσκολίες στα Μαθηματικά και τρόποι υποστήριξης των μαθητών |
ΖΩΗ ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ |
ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΔΟΣΗ |
ΑΓΑΘΗ ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ |
|
10 |
635 |
ΓΙΑΝΝΑΚΟΓΙΩΡΓΟΣ |
ΓΕΩΡΓΙΟΣ |
|
|
|
|
|
11 |
617 |
ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΥ |
ΠΗΝΕΛΟΠΗ |
Διδακτικές προτάσεις για τη βελτίωση των γλωσσικών ικανοτήτων στην ξένη γλώσσα μονόγλωσσων παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες |
ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΔΟΣΗ |
ΕΙΡΗΝΗ ΚΟΡΡΕ |
ΑΓΑΘΗ ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ |
|
12 |
636 |
ΓΙΑΝΝΟΣ |
ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ |
Προσεγγίζοντας με την τέχνη άτομα με ειδικές ανάγκες |
ΖΩΗ ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ |
ΑΓΑΘΗ ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ |
ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ ΚΑΤΣΑΝΤΩΝΗ |
|
13 |
637 |
ΓΚΙΝΗ |
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ |
Μουσικοθεραπεία και Παιγνιοθεραπεία: Μέθοδοι Παρέμβασης στη Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος |
ΖΑΧΑΡΟΥΛΑ ΤΑΒΟΥΛΑΡΗ |
ΖΩΗ ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ |
ΑΓΑΘΗ ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ |
|
14 |
629 |
ΓΟΥΒΙΑ |
ΑΡΕΤΗ |
Παράγοντες που συμβάλλουν στην ανάπτυξη ενταξιακής κουλτούρας στους εκπαιδευτικούς σχολικών μονάδων γενικής αγωγής |
ΖΩΗ ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ |
ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΛΟΥΚΕΡΗΣ |
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΑΝΤΑΣ |
|
15 |
652 |
ΓΡΗΓΟΡΟΠΟΥΛΟΥ |
ΡΑΦΑΕΛΑ-ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΑ |
Εκπαίδευση κωφών μαθητών σε γενικά και ειδικά σχολεία - Σύγκριση της αποτελεσματικότητας των δύο πλαισίων σε γνωστικό και κοινωνικοσυναισθηματικό επίπεδο |
ΑΓΑΘΗ ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ |
ΖΑΧΑΡΟΥΛΑ ΤΑΒΟΥΛΑΡΗ |
ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ ΚΑΤΣΑΝΤΩΝΗ |
|
16 |
613 |
ΔΑΛΑΜΑΡΙΝΗ |
ΓΕΩΡΓΙΑ |
Άγχος και ψυχικη ανθεκτικότητα εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής |
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΣΥΡΙΟΠΟΥΛΟΥ |
ΑΓΑΘΗ ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ |
ΖΩΗ ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ |
|
17 |
585 |
ΔΑΥΙΔ |
ΑΝΘΗ |
Η λεξιλογική γνώση μέσω μελέτης περίπτωσης σε μαθητή με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος Υψηλής Λειτουργικότητας |
ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΔΟΣΗ |
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΣΥΡΙΟΠΟΥΛΟΥ |
ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΚΙΟΣΣΕΣ |
|
18 |
630 |
ΔΕΜΠΗ |
ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ |
Μαθησιακές δυσκολίες και Αγχώδεις διαταραχές |
ΑΓΑΘΗ ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ |
ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ ΚΑΤΣΑΝΤΩΝΗ |
ΖΩΗ ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ |
|
19 |
578 |
ΔΕΡΝΕΚΤΣΗ |
ΜΑΡΙΑ |
Λογοτεχνία και καλλιέργεια θετικών στάσεων στην αναπηρία και τη διαφορετικότητα |
ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΚΙΟΣΣΕΣ |
ΖΩΗ ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ |
ΑΓΑΘΗ ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ |
|
20 |
581 |
ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΟΥ |
ΔΕΣΠΟΙΝΑ |
ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΔΕΠΥ |
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΔΡΙΓΚΑΣ |
ΑΓΑΘΗ ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ |
ΖΩΗ ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ |
|
21 |
631 |
ΔΗΜΟΥΛΗΣ |
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
Κέντρα Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης - Θεσμικό πλαίσιο, σκοπός, λειτουργία, προβλήματα και δυσκολίες: Οι απόψεις των εργαζόμενων σε ΚΕΔΑΣΥ της Αττικής για τη λειτουργία και τις δυσκολίες τους |
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΑΝΤΑΣ |
ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ ΚΑΤΣΑΝΤΩΝΗ |
ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΓΟΥΠΟΣ |
|
22 |
595 |
ΔΟΥΚΛΙΑ |
ΕΙΡΗΝΗ |
Απόψεις εκπαιδευτικών Ν. Αχαΐας για το θεσμό της παράλληλης στήριξης στη Πρωτοβάθμια εκπαίδευση |
ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ ΚΑΤΣΑΝΤΩΝΗ |
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΒΕΡΔΗΣ |
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΑΝΤΑΣ |
|
23 |
580 |
ΕΜΙΝ |
ΝΕΣΛΙΣΑΧ |
Εικονική Πραγματικότητα στην εκπαίδευση των παιδιών με αυτισμό |
ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ ΚΑΤΣΑΝΤΩΝΗ |
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΔΡΙΓΚΑΣ |
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΑΝΤΑΣ |
|
24 |
653 |
ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ |
ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ |
|
|
|
|
|
25 |
596 |
ΘΑΝΟΠΟΥΛΟΥ |
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ |
Απόψεις και στάσεις των εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Β΄ Αθήνας για τη συμπερίληψη μαθητών με Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ) |
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΑΝΤΑΣ |
ΖΩΗ ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ |
ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ ΚΑΤΣΑΝΤΩΝΗ |
|
26 |
563 |
ΙΟΡΔΑΝΙΔΟΥ |
ΕΛΕΝΗ |
Στάσεις, στερεότυπα και προκαταλήψεις για την διαφορετικότητα και την ένταξη των μαθητών με ε.ε.α./αναπηρία |
ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ ΚΑΤΣΑΝΤΩΝΗ |
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΑΝΤΑΣ |
ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΓΟΥΠΟΣ |
|
27 |
638 |
ΚΑΒΑΛΙΕΡΑΤΟΥ |
ΕΛΙΣΑΒΕΤ |
Διαχείριση άγχους, εμμονών, φόβων, ψυχαναγκασμών |
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΣΥΡΙΟΠΟΥΛΟΥ |
ΑΓΑΘΗ ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ |
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΔΡΙΓΚΑΣ |
|
28 |
586 |
ΚΑΡΑ ΑΛΗ |
ΔΙΛΑΡΑ |
Απόψεις εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης σχετικά με τη χρήση εικαστικών στη διδασκαλία μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στη μειονότητα της Θράκης |
ΖΩΗ ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ |
ΕΙΡΗΝΗ ΚΟΡΡΕ |
ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΔΟΣΗ |
|
29 |
564 |
ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΑΚΗ |
ΒΑΡΒΑΡΑ |
Παράγοντες που συμβάλλουν στην ένταξη μαθητών ειδικής αγωγής σε σχολικές μονάδες γενικής αγωγής |
ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΛΟΥΚΕΡΗΣ |
ΕΙΡΗΝΗ ΚΟΡΡΕ |
ΖΩΗ ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ |
|
30 |
571 |
ΚΑΡΥΩΤΗ |
ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ |
ΠΡΩΙΜΗ ΑΝΙΧΝΕΥΣΗ-ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΚΑΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ ΣΕ ΓΟΝΕΙΣ (ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΑΥΤΙΣΜΟ) |
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΣΥΡΙΟΠΟΥΛΟΥ |
ΖΩΗ ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ |
ΑΓΑΘΗ ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ |
|
31 |
597 |
ΚΑΤΣΑΜΑΓΚΟΥ |
ΔΗΜΗΤΡΑ |
Η χρήση των ΤΠΕ στον σχεδιασμό της διαφοροποιημένης διδασκαλίας για την συμπερίληψη μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στη γενική εκπαίδευση |
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΑΝΤΑΣ |
ΖΑΧΑΡΟΥΛΑ ΤΑΒΟΥΛΑΡΗ |
ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ ΚΑΤΣΑΝΤΩΝΗ |
|
32 |
565 |
ΚΕΡΑΣΙΔΗΣ |
ΑΓΓΕΛΟΣ |
Δημιουργία online εικονογραφημένου γλωσσαρίου για μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες |
ΖΩΗ ΓΑΒΡΙΗΛΙΔΟΥ |
ΑΣΗΜΑΚΗΣ ΦΛΙΑΤΟΥΡΑΣ |
ΕΛΙΣΑΒΕΤ-ΕΛΕΝΗ ΧΑΤΖΗΠΑΠΑ |
|
33 |
587 |
ΚΙΟΣΕ |
ΒΑΣΙΛΙΚΗ |
ΑΥΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΡΟΦΙΜΩΝ |
ΖΩΗ ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ |
ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΔΟΣΗ |
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΣΥΡΙΟΠΟΥΛΟΥ |
|
34 |
566 |
ΚΙΡΕΜΙΤΣΙΔΟΥ |
ΠΑΡΘΕΝΑ ΜΑΡΙΝΑ |
Το συμπεριληπτικό σχολείο στην Ελλάδα και την Ευρώπη |
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΑΝΤΑΣ |
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΒΕΡΔΗΣ |
ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ ΚΑΤΣΑΝΤΩΝΗ |
|
35 |
598 |
ΚΙΤΣΙΟΣ |
ΓΕΩΡΓΙΟΣ |
Η συμβολή του θεσμού της παράλληλης στήριξης στη πρωτοβάθμια εκπαίδευση σε παιδιά με ειδικές ανάγκες |
ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΛΟΥΚΕΡΗΣ |
ΖΑΧΑΡΟΥΛΑ ΤΑΒΟΥΛΑΡΗ |
ΖΩΗ ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ |
|
36 |
639 |
ΚΟΚΚΙΝΟΓΕΝΗ |
ΕΛΠΙΔΑ |
Η ΤΕΧΝΗΤΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΩΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΙΚΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΣΤΗ ΔΙΑΓΝΩΣΗ ΔΙΑΤΑΡΑΧΩΝ ΤΗΣ ΟΜΙΛΙΑΣ |
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΔΡΙΓΚΑΣ |
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΒΕΡΔΗΣ |
ΑΓΑΘΗ ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ |
|
37 |
599 |
ΚΟΛΟΒΙΝΟΥ |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ-ΑΝΝΑ |
Η χρήση των Lego στην επίδραση των κοινωνικών δεξιοτήτων παιδιών με αυτισμό. Μια βιβλιογραφική επισκόπηση στη δημοτική εκπαίδευση. |
ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΛΟΥΚΕΡΗΣ |
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΔΡΙΓΚΑΣ |
ΖΑΧΑΡΟΥΛΑ ΤΑΒΟΥΛΑΡΗ |
|
38 |
588 |
ΚΟΝΤΟΓΙΑΝΝΗ |
ΙΩΑΝΝΑ |
Ο ρόλος των εφαρμογών των κινητών τηλεφώνων και των ψηφιακών παιχνιδιών στην εκπαίδευση ανηλίκων με ΔΕΠΥ |
ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ ΚΑΤΣΑΝΤΩΝΗ |
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΔΡΙΓΚΑΣ |
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΑΝΤΑΣ |
|
39 |
589 |
ΚΟΤΤΕΛΙΔΟΥ |
ΔΕΣΠΟΙΝΑ |
Μαθητές με ΔΕΠΥ και συνεκπαίδευση στο γενικό σχολείο: Οι προοπτικές των αναλυτικών προγραμμάτων |
ΖΑΧΑΡΟΥΛΑ ΤΑΒΟΥΛΑΡΗ |
ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΓΟΥΠΟΣ |
ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ ΚΑΤΣΑΝΤΩΝΗ |
|
40 |
567 |
ΚΟΥΓΚΟΥΛΟΣ |
ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ |
Στάσεις και αντιλήψεις εκπαιδευτικών γενικής παιδείας των σχολείων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης του νομού Έβρου σχετικά με τους μαθητές με Αναπτυξιακή Γλωσσική Διαταραχή |
ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΔΟΣΗ |
ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΛΟΥΚΕΡΗΣ |
ΖΩΗ ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ |
|
41 |
600 |
ΚΟΥΚΙΑ |
ΑΘΑΝΑΣΙΑ |
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΠΡΟΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΕΥΕΞΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΝΤΑΞΗ ΕΦΗΒΩΝ ΚΑΙ ΝΕΑΡΩΝ ΕΝΗΛΙΚΩΝ ΜΕ ΨΥΧΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ |
ΑΓΑΘΗ ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ |
ΖΩΗ ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ |
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΛΟΛΙΤΣΑΣ |
|
42 |
624 |
ΚΟΥΡΕΜΑΔΑ |
ΜΑΡΙΑ |
Δραστηριότητες ανάπτυξης αδρής και λεπτής κινητικότητας για παιδιά με ειδικές ανάγκες στην προσχολική αγωγή |
ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ ΚΑΤΣΑΝΤΩΝΗ |
ΖΩΗ ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ |
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΑΝΤΑΣ |
|
43 |
640 |
ΚΟΥΤΑ |
ΔΕΣΠΟΙΝΑ |
Μουσικοθεραπεία και Αυτισμός |
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΣΥΡΙΟΠΟΥΛΟΥ |
ΖΩΗ ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ |
ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΔΟΣΗ |
|
44 |
622 |
ΚΟΥΤΡΑ |
ΜΑΡΙΑ |
Αισθητηριακή ολοκλήρωση και Νευροαναπτυξιακές Διαταραχές |
ΑΝΤΩΝΙΟΣ ΚΑΜΠΑΣ |
ΦΩΤΕΙΝΗ ΒΕΝΕΤΣΑΝΟΥ |
ΖΩΗ ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ |
|
45 |
601 |
ΚΥΡΙΑΚΑΚΗ |
ΕΥΔΟΞΙΑ |
Ο ρόλος της εκπαιδευτικής ρομποτικής στην παρέμβαση παιδιών με ΔΕΠΥ |
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΔΡΙΓΚΑΣ |
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΒΕΡΔΗΣ |
ΑΓΑΘΗ ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ |
|
46 |
568 |
ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΥ |
ΣΤΑΜΑΤΙΑ |
Φυσική αγωγή, άθληση για άτομα με αυτισμό |
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΣΥΡΙΟΠΟΥΛΟΥ |
ΑΝΤΩΝΙΟΣ ΚΑΜΠΑΣ |
ΦΩΤΕΙΝΗ ΒΕΝΕΤΣΑΝΟΥ |
|
47 |
608 |
ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΥ |
ΔΕΣΠΟΙΝΑ |
Ανίχνευση και παρέμβαση των μαθησιακών δυσκολιών και της ΔΕΠΥ στην πρώτη σχολική ηλικία |
ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ ΚΑΤΣΑΝΤΩΝΗ |
ΖΑΧΑΡΟΥΛΑ ΤΑΒΟΥΛΑΡΗ |
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΑΝΤΑΣ |
|
48 |
641 |
ΛΑΤΣΑΪ |
ΜΑΡΙΑ-ΕΓΚΛΑΝΤΙΝΑ |
ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΨΥΧΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΕΥΕΞΙΑΣ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΩΝ ΜΕΤΑΤΡΑΥΜΑΤΙΚΗΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΗΣ ΠΑΙΔΙΩΝ ΕΦΗΒΩΝ ΠΟΥ ΒΙΩΣΑΝ ΚΑΚΟΠΟΙΗΣΗ-ΠΑΡΑΜΕΛΗΣΗ |
ΑΓΑΘΗ ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ |
ΖΩΗ ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ |
ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΛΟΥΚΕΡΗΣ |
|
49 |
614 |
ΛΟΥΤΑ |
ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΑ |
Οι απόψεις των εκπαιδευτικών και των Διευθυντών για τις δομές υποστήριξης των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στο γενικό σχολείο. Η περίπτωση των Τμημάτων Ένταξης στην Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Αττικής |
ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΓΟΥΠΟΣ |
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΑΝΤΑΣ |
ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΛΟΥΚΕΡΗΣ |
|
51 |
582 |
ΜΑΪΚΟΥ |
ΑΝΤΩΝΙΑ ΝΙΚΟΛΕΤΤΑ |
Αυτισμός και κινηματογράφος |
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΣΥΡΙΟΠΟΥΛΟΥ |
ΕΙΡΗΝΗ ΚΟΡΡΕ |
ΖΑΧΑΡΟΥΛΑ ΤΑΒΟΥΛΑΡΗ |
|
52 |
576 |
ΜΑΝΤΖΟΥΡΗ |
ΘΕΟΔΩΡΑ |
Εκπαίδευση των ατόμων με αναπηρίες όρασης |
ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ ΚΑΤΣΑΝΤΩΝΗ |
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΔΡΙΓΚΑΣ |
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΑΝΤΑΣ |
|
53 |
618 |
ΜΑΝΤΖΟΥΤΣΟΥ |
ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ |
Κέντρα Διεπιστημονικής Αξιολόγησης και Συμβουλευτικής Υποστήριξης - Θεσμικό πλαίσιο λειτουργίας και σκοπός λειτουργίας των ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. |
ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΓΟΥΠΟΣ |
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΑΝΤΑΣ |
ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ ΚΑΤΣΑΝΤΩΝΗ |
|
54 |
642 |
ΜΗΤΡΟΥΣΚΑ |
ΕΥΘΑΛΙΑ |
Συμβουλευτική γονέων με παιδιά με αυτισμό |
ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΛΟΥΚΕΡΗΣ |
ΖΑΧΑΡΟΥΛΑ ΤΑΒΟΥΛΑΡΗ |
ΑΓΑΘΗ ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ |
|
55 |
572 |
ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΥ |
ΒΑΣΙΛΙΚΗ |
Απόψεις, αντιλήψεις και προτάσεις των Εκπαιδευτικών και του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης για τη συνεργασία των εκπαιδευτικών με τους Δημόσιους Διαγνωστικούς & Υποστηρικτικούς Φορείς |
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΑΝΤΑΣ |
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΒΕΡΔΗΣ |
ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ ΚΑΤΣΑΝΤΩΝΗ |
|
56 |
643 |
ΜΟΥΤΣΩΚΟΥ |
ΣΟΦΙΑ |
Το θεατρικό παιχνίδι για παιδιά με ειδικές ανάγκες στο νηπιαγωγείο |
ΖΩΗ ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ |
ΑΓΑΘΗ ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ |
ΖΑΧΑΡΟΥΛΑ ΤΑΒΟΥΛΑΡΗ |
|
57 |
619 |
ΜΠΑΛΑΝΟΥ |
ΣΟΦΙΑ |
Βιταμίνες, Ιχνοστοιχεία, ορμόνες νευροδιαβιβαστές στην ορθή λειτουργία της προσοχής και της εργαζόμενης μνήμης |
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΔΡΙΓΚΑΣ |
ΑΓΑΘΗ ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ |
ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΔΟΣΗ |
|
58 |
615 |
ΜΠΕΡΜΠΑΤΙΩΤΗ |
ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ |
Η Ειδική Αγωγή στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση: Απόψεις των εκπαιδευτικών Β/θμιας για την Παράλληλη Στήριξη και για τα τμήματα Ένταξης στην περιοχή της Α' Αθήνας |
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΑΝΤΑΣ |
ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ ΚΑΤΣΑΝΤΩΝΗ |
ΖΑΧΑΡΟΥΛΑ ΤΑΒΟΥΛΑΡΗ |
|
59 |
573 |
ΜΠΟΥΖΕΛΟΥ |
ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ |
Οι επιπτώσεις του φάσματος του αυτισμού στην οικογένεια και ο ρόλος της συμβουλευτικής στην ενδυνάμωση της οικογένειας |
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΣΥΡΙΟΠΟΥΛΟΥ |
ΖΩΗ ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ |
ΑΓΑΘΗ ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ |
|
60 |
609 |
ΝΙΚΟΛΑΟΥ-ΚΟΥΦΑ |
ΓΕΩΡΓΙΑ |
Εκπαίδευση των μαθητών με αναπηρία όρασης. Η χρήση υποστηρικτικής τεχνολογίας στην εκπαίδευση ατόμων με οπτική αναπηρία. |
ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ ΚΑΤΣΑΝΤΩΝΗ |
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΑΝΤΑΣ |
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΒΕΡΔΗΣ |
|
61 |
603 |
ΝΙΚΟΥ |
ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ-ΡΟΖΑΡΙΑ |
Η Εκπαίδευση παιδιών Προσχολικής και Σχολικής ηλικίας με Νοητική Αναπηρία: Σύγχρονες Παρεμβάσεις για την Ανάπτυξη των Δεξιοτήτων τους |
ΖΑΧΑΡΟΥΛΑ ΤΑΒΟΥΛΑΡΗ |
ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΛΟΥΚΕΡΗΣ |
ΖΩΗ ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ |
|
62 |
604 |
ΝΤΙΝΙΕΡΑΚΗ |
ΑΓΓΕΛΙΚΗ |
Η ποιότητα των σχολικών χώρων-δομών Ειδικής Αγωγής ως παράγοντας που συμβάλλει στην Παιδαγωγική της ένταξης |
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΑΝΤΑΣ |
ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ ΚΑΤΣΑΝΤΩΝΗ |
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΒΕΡΔΗΣ |
|
63 |
591 |
ΠΑΝΑΓΙΩΤΙΔΟΥ |
ΕΡΣΑΙΑ |
Τα εγκεφαλικά κύματα ως μέσο ψυχαγωγίας: Μια πιθανή μέθοδος αντιμετώπισης της συμπτωματολογίας της ΔΕΠΥ |
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΔΡΙΓΚΑΣ |
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΒΕΡΔΗΣ |
ΑΓΑΘΗ ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ |
|
64 |
605 |
ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΥ |
ΧΡΙΣΤΙΝΑ |
Αυτισμός και επίδραση στην οικογένεια |
ΖΩΗ ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ |
ΑΓΑΘΗ ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ |
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΣΥΡΙΟΠΟΥΛΟΥ |
|
65 |
610 |
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ |
ΑΛΙΚΗ |
Κοινωνικοσυναισθηματική ανάπτυξη παιδιών με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες/Αναπηρία |
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΛΟΛΙΤΣΑΣ |
ΖΩΗ ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ |
ΑΓΑΘΗ ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ |
|
66 |
574 |
ΠΑΠΑΚΗ |
ΜΑΡΙΑ ΔΗΜΗΤΡΑ |
Τάσεις, διακηρήξεις και ψηφίσματα για την ένταξη στο εκπαιδευτικό σύστημα μαθητών με ακουστική αναπηρία στην Ελλάδα και την υπόλοιπη Ευρώπη |
ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΛΟΥΚΕΡΗΣ |
ΖΩΗ ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ |
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΛΟΛΙΤΣΑΣ |
|
67 |
644 |
ΠΑΠΑΣΥΜΕΩΝ |
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ |
Στάσεις, στερεότυπα και προκαταλήψεις για τη διαφορετικότητα και την ένταξη των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες/αναπηρίες: Μια βιβλιογραφική ανασκόπηση |
ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ ΚΑΤΣΑΝΤΩΝΗ |
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΑΝΤΑΣ |
ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΛΟΥΚΕΡΗΣ |
|
68 |
645 |
ΠΑΥΛΙΔΗ |
ΕΛΕΝΗ ΙΩΑΝΝΑ |
Αξιοποίηση παρεμβάσεων με ρομπότ για την καλλιέργεια κοινωνικών δεξιοτήτων σε άτομα με αυτισμό |
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΣΥΡΙΟΠΟΥΛΟΥ |
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΔΡΙΓΚΑΣ |
ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΔΟΣΗ |
|
69 |
620 |
ΠΑΥΛΟΥ |
ΑΝΝΑ |
Άσκηση και φυσική δραστηριότητα για άτομα με διαταραχή του φάσματος του αυτισμού |
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΣΥΡΙΟΠΟΥΛΟΥ |
ΑΝΤΩΝΙΟΣ ΚΑΜΠΑΣ |
ΦΩΤΕΙΝΗ ΒΕΝΕΤΣΑΝΟΥ |
|
70 |
646 |
ΠΕΠΚΟΛΑΪ |
ΤΖΟΡΤΖΙΑ |
Διαπροσωπικές σχέσεις των παιδιών με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες και Αναπηρίες στην Προσχολική Εκπαίδευση |
ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΛΟΥΚΕΡΗΣ |
ΖΩΗ ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ |
ΖΑΧΑΡΟΥΛΑ ΤΑΒΟΥΛΑΡΗ |
|
71 |
606 |
ΠΕΡΓΑΝΤΗΣ |
ΠΑΝΤΕΛΗΣ |
Διαταραχή Αισθητηριακής Επεξεργασίας και ο ρόλος και η ενσωμάτωση της υποστηρικτικής τεχνολογίας και των νέων τεχνολογιών για την ανίχνευση και τη μείωση του νευροφυσιολογικού στρες και του άγχους σε παιδιά με ΔΑΦ |
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΔΡΙΓΚΑΣ |
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΑΝΤΑΣ |
ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ ΚΑΤΣΑΝΤΩΝΗ |
|
72 |
654 |
ΠΛΕΜΜΕΝΟΣ |
ΑΝΔΡΕΑΣ |
Η Προσβασιμότητα/Συμπερίληψη των κωφών/βαρήκοων θεατών στο θέατρο |
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΑΝΤΑΣ |
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΔΡΙΓΚΑΣ |
ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ ΚΑΤΣΑΝΤΩΝΗ |
|
73 |
647 |
ΠΡΟΦΗΤΗΣ |
ΧΡΗΣΤΟΣ-ΣΤΕΦΑΝΟΣ |
Εκπαίδευση για το περιβάλλον και την αειφορία στην Ειδική Αγωγή |
ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΛΟΥΚΕΡΗΣ |
ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΓΟΥΠΟΣ |
ΖΑΧΑΡΟΥΛΑ ΤΑΒΟΥΛΑΡΗ |
|
74 |
655 |
ΡΑΠΤΗ |
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ |
Αξιοποίηση της τεχνητής νοημοσύνης κατά την εκπαιδευτική διαδικασία σε μαθητές με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες - ΔΕΠΥ, αυτισμός |
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΔΡΙΓΚΑΣ |
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΒΕΡΔΗΣ |
ΑΓΑΘΗ ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ |
|
75 |
611 |
ΡΗΣΤΑ |
ΦΩΤΕΙΝΗ |
Προαγωγή της ψυχικής υγείας γονέων ατόμων με ΕΕΑ μέσω της συμβουλευτικής παρέμβασης |
ΑΓΑΘΗ ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ |
ΖΩΗ ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ |
ΖΑΧΑΡΟΥΛΑ ΤΑΒΟΥΛΑΡΗ |
|
76 |
625 |
ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟΥ |
ΕΙΡΗΝΗ |
Μαθησιακές δυσκολίες στα Μαθηματικά και τρόποι υποστήριξης των μαθητών |
ΖΩΗ ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ |
ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΓΟΥΠΟΣ |
ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ ΚΑΤΣΑΝΤΩΝΗ |
|
77 |
649 |
ΣΑΪΝΗ |
ΜΑΡΙΝΑ |
Πρόσβαση των κωφών/βαρήκοων στην εκπαίδευση |
ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΛΟΥΚΕΡΗΣ |
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΔΡΙΓΚΑΣ |
ΖΑΧΑΡΟΥΛΑ ΤΑΒΟΥΛΑΡΗ |
|
78 |
650 |
ΣΑΚΟΓΙΑΝΝΗ |
ΧΑΡΙΚΛΕΙΑ |
Στάσεις και αντιλήψεις εκπαιδευτικών Παράλληλης Στήριξης για τις συνεργατικές Πρακτικές με εκπαιδευτικούς γενικών τμημάτων |
ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΑΛΕΥΡΙΑΔΟΥ |
ΖΩΗ ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ |
ΑΓΑΘΗ ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ |
|
79 |
575 |
ΣΑΡΑΝΤΙΤΗ |
ΜΑΡΙΑ |
Εκπαιδευτικές δράσεις και χρήση εφαρμογών ΤΠΕ για άτομα με αναπηρίες στα μουσεία |
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΔΡΙΓΚΑΣ |
ΖΩΗ ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ |
ΖΑΧΑΡΟΥΛΑ ΤΑΒΟΥΛΑΡΗ |
|
80 |
569 |
ΣΚΙΓΚΟΠΟΥΛΟΥ |
ΓΕΩΡΓΙΑ |
Αιτίες Αυτισμού |
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΣΥΡΙΟΠΟΥΛΟΥ |
ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΔΟΣΗ |
ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ ΚΑΤΣΑΝΤΩΝΗ |
|
81 |
623 |
ΣΤΑΣΙΝΟΥ |
ΔΗΜΗΤΡΑ |
STEM ΚΑΙ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΑΥΤΙΣΤΙΚΟΥ ΦΑΣΜΑΤΟΣ |
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΔΡΙΓΚΑΣ |
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΒΕΡΔΗΣ |
ΑΓΑΘΗ ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ |
|
82 |
592 |
ΣΩΤΗΡΙΑΔΗΣ |
ΣΩΤΗΡΙΟΣ |
Η εξέλιξη από τα Κέντρα Διάγνωσης Αξιολόγησης και Υποστήριξης (Κ.Δ.Α.Υ.) στα Κέντρα Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.). Διερεύνηση των απόψεων των Διευθυντών/-ριών των σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της Περιφερειακής Ενότητας Καβάλας για τα ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. |
ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΓΟΥΠΟΣ |
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΑΝΤΑΣ |
ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ ΚΑΤΣΑΝΤΩΝΗ |
|
83 |
583 |
ΤΖΕΛΕΠΗ |
ΕΦΗ |
Η ΧΡΗΣΗ ΕΚΤΕΤΑΜΕΝΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ (VR, AR, MR) ΓΙΑ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ |
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΔΡΙΓΚΑΣ |
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΒΕΡΔΗΣ |
ΖΩΗ ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ |
|
84 |
593 |
ΤΖΟΥΡΑΜΑΝΗΣ |
ΣΤΕΦΑΝΟΣ |
Συνδιδασκαλία στο πλαίσιο της Συμπερίληψης στην Ευρωπαϊκή Ένωση: η περίπτωση της Ελλάδας, της Δανίας και της Ελβετίας |
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΑΝΤΑΣ |
ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΓΟΥΠΟΣ |
ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ ΚΑΤΣΑΝΤΩΝΗ |
|
85 |
656 |
ΤΟΠΑΛΙΔΟΥ |
ΚΡΥΣΤΑΛΛΙΑ |
Η αξία της Χειροτεχνίας, ως εργαλείο για την ανάπτυξη νοητικών και κινητικών δεξιοτήτων στην εκπαίδευση των ΑΜΕΑ |
ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΛΟΥΚΕΡΗΣ |
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΔΡΙΓΚΑΣ |
ΖΑΧΑΡΟΥΛΑ ΤΑΒΟΥΛΑΡΗ |
|
86 |
594 |
ΤΣΟΡΤΑΝΙΔΗΣ |
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ |
Συγκριτική μελέτη της Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα και σε χώρες της Ευρώπης |
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΑΝΤΑΣ |
ΖΩΗ ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ |
ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ ΚΑΤΣΑΝΤΩΝΗ |
|
87 |
541 |
ΦΟΥΚΑ |
ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ |
Η υποστήριξη των μαθητών/τριών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες με την αξιοποίηση των ΤΠΕ |
ΖΑΧΑΡΟΥΛΑ ΤΑΒΟΥΛΑΡΗ |
ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΛΟΥΚΕΡΗΣ |
ΖΩΗ ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ |
|
88 |
616 |
ΦΩΤΟΠΟΥΛΟΥ |
ΜΑΡΙΑ |
Η σχέση των ειδικών μαθησιακών δυσκολιών με αγχώδη και συναισθηματικά προβλήματα |
ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΛΟΥΚΕΡΗΣ |
ΑΓΑΘΗ ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ |
ΖΑΧΑΡΟΥΛΑ ΤΑΒΟΥΛΑΡΗ |
|
89 |
579 |
ΧΑΤΖΗ ΜΠΕΗ |
ΧΡΙΣΤΙΝΑ |
Οι Θεωρίες του δεσμού και κοινωνικοσυναισθηματική ανάπτυξη νηπίων με εεα/αναπηρία |
ΖΑΧΑΡΟΥΛΑ ΤΑΒΟΥΛΑΡΗ |
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΑΝΤΑΣ |
ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ ΚΑΤΣΑΝΤΩΝΗ |
|
90 |
570 |
ΧΑΤΖΗ ΧΑΛΗΛ |
ΕΜΙΝΕ |
Προγράμματα Προαγωγής Υγείας και Ευεξίας για την ανάπτυξη δεξιοτήτων καθημερινής διαβίωσης ατόμων με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες |
ΑΓΑΘΗ ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ |
ΖΩΗ ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ |
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΑΝΤΑΣ |
|
91 |
561 |
ΧΑΤΖΗΚΩΝΣΤΑΝΤΗ |
ΛΥΔΙΑ |
Η ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΩΝ ΑΠΟΨΕΩΝ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΝ ΣΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΑΥΤΙΣΜΟ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ |
ΖΩΗ ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ |
ΑΓΑΘΗ ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ |
ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ ΚΑΤΣΑΝΤΩΝΗ |
|
92 |
612 |
ΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟΥ |
ΜΑΡΙΑ |
Πρώιμη ανίχνευση και παρέμβαση στον Αυτισμό |
ΖΩΗ ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ |
ΑΓΑΘΗ ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ |
ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΛΟΥΚΕΡΗΣ |
|
93 |
602 |
MARINKOVIC |
VEDRANA |
Η εφαρμογή της αισθητηριακής ολοκλήρωσης στα παιδιά προσχολικής ηλικίας με διαταραχή συντονισμού και πράξης (Δυσπραξία) |
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΣΥΡΙΟΠΟΥΛΟΥ |
ΖΩΗ ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ |
ΑΓΑΘΗ ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ |
|