| ΕΠΩΝΥΜΟ | ΟΝΟΜΑ | ΤΡΙΜΕΛΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗ | ΤΙΤΛΟΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ |
| ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΥ | ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ | ΛΟΥΚΕΡΗΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ, ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ ΑΓΑΘΗ, ΜΑΝΤΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ | Η ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ |
| ΑΝΔΡΙΝΟΠΟΥΛΟΥ | ΑΘΑΝΑΣΙΑ | ΚΑΤΣΑΝΤΩΝΗ ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ, ΔΡΙΓΚΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ, ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ ΖΩΗ | ΤΟ ΣΤΡΕΣ ΣΤΙΣ ΕΙΔΙΚΕΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕ ΕΜΦΑΣΗ ΣΕ ΔΥΣΛΕΞΙΑ. Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΤΠΕ |
| ΑΝΕΣΤΟΠΟΥΛΟΥ | ΧΑΡΙΚΛΕΙΑ | ΣΥΡΙΟΠΟΥΛΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ, ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ ΖΩΗ, ΤΑΒΟΥΛΑΡΗ ΖΑΧΑΡΟΥΛΑ | ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΑΥΤΙΣΜΟ |
| ΑΡΓΥΡΑΚΗ | ΜΑΡΙΑ | ΔΡΙΓΚΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ, ΤΑΒΟΥΛΑΡΗ ΖΑΧΑΡΟΥΛΑ, ΚΑΤΣΑΝΤΩΝΗ ΣΠΥΔΙΡΟΥΛΑ | ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΗ ΜΝΗΜΗ ΣΤΗ ΔΥΣΛΕΞΙΑ |
| ΑΡΚΟΥΔΗ | ΜΑΡΙΑ | ΜΑΝΤΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ, ΒΕΡΔΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ, ΓΟΥΠΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ | Η ΣΥΝΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ – ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗΣ ΕΝΙΣΧΥΤΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ (ΜΝΑΕ) ΣΤΑ ΕΠΑΛ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ |
| ΑΥΓΕΡΟΥ | ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ | ΤΑΒΟΥΛΑΡΗ ΖΑΧΑΡΟΥΛΑ, ΜΑΝΤΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ, ΡΙΖΟΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ | Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΣΕ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΝΟΗΤΙΚΗ ΑΝΑΠΗΡΙΑ |
| ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΥ | ΦΩΤΕΙΝΗ | ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ ΑΓΑΘΗ, ΣΥΡΙΟΠΟΥΛΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ, ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ ΖΩΗ | ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΑΥΤΙΣΤΙΚΟΥ ΦΑΣΜΑΤΟΣ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΘΕΑΤΡΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ |
| ΓΕΡΑΛΕΞΗΣ | ΙΩΑΝΝΗΣ | ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ ΖΩΗ, ΔΡΙΓΚΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ, ΛΟΛΙΤΣΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ | ΑΠΟΨΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΚΑΙ ΤΗ ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΛΟΓΩ COVID-19 |
| ΓΙΑΝΝΟΥΛΗ | ΧΡΙΣΤΙΝΑ | ΤΑΒΟΥΛΑΡΗ ΖΑΧΑΡΟΥΛΑ, ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ ΑΓΑΘΗ, ΛΟΥΚΕΡΗΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ | ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ |
| ΓΙΔΑΡΑΚΟΥ | ΜΑΡΙΑ | ΣΥΡΙΟΠΟΥΛΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ, ΑΛΕΥΡΙΑΔΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ, ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ ΖΩΗ | ΑΠΟΨΕΙΣ/ΣΤΑΣΕΙΣ ΓΟΝΕΩΝ/ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΜΑΘΗΤΡΙΩΝ ΜΕ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΑΥΤΙΣΤΙΚΟΥ ΦΑΣΜΑΤΟΣ (ΔΑΦ) ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΟΥΣ ΣΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΑ |
| ΓΚΟΥΝΤΕΛΑ | ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ | ΜΙΤΙΤΣ ΛΥΔΙΑ, ΜΗΤΣΙΑΚΗ ΜΑΡΙΑ, ΓΑΛΑΝΤΟΜΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ | ΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΗ ΔΙΓΛΩΣΣΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΙΘΑΝΗ ΕΙΔΙΚΗ ΜΑΘΗΣΙΑΚΗ ΔΥΣΚΟΛΙΑ |
| ΔΑΡΡΑ | ΙΩΑΝΝΑ | ΤΑΒΟΥΛΑΡΗ ΖΑΧΑΡΟΥΛΑ, ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ ΑΓΑΘΗ, ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ ΖΩΗ | ΜΟΥΣΕΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΒΑΣΙΜΟΤΗΤΑ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ |
| ΔΑΣΚΑΛΑΚΗ | ΜΑΡΙΑ | ΚΑΤΣΑΝΤΩΝΗ ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ, ΓΟΥΠΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ, ΜΑΝΤΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ | ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ. Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ – ΜΙΑ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΑΝΑΣΚΟΠΗΣΗ |
| ΔΑΣΚΑΛΟΠΟΥΛΟΣ | ΘΕΟΔΩΡΟΣ | ΜΑΝΤΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ, ΒΕΡΔΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ, ΓΟΥΠΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ | ΣΥΝΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ: ΕΙΔΗ, ΜΟΡΦΗΕΣ, ΠΛΑΙΣΙΟ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΧΩΡΕΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ – ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ |
| ΔΕΣΠΟΤΙΔΟΥ | ΑΝΤΩΝΙΑ | ΓΑΒΡΙΗΛΙΔΟΥ ΖΩΗ, ΚΙΟΣΣΕΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ. ΜΗΤΣΙΑΚΗ ΜΑΡΙΑ | BLINDLIT: ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑΣ ΠΑΙΔΙΚΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ ΓΙΑ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΟΡΑΣΗΣ |
| ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ | ΟΥΡΙΑΝΙΑ | ΛΟΥΚΕΡΗΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ, ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ ΑΓΑΘΗ, ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ ΖΩΗ | ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΕΕΑ |
| ΔΡΙΤΣΟΥΛΑ | ΜΑΡΙΑΝΘΗ | ΔΡΙΓΚΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ, ΛΟΛΙΤΣΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ, ΒΕΡΔΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ | Η ΣΧΕΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΜΕ ΤΙΣ ΕΙΔΙΚΕΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΜΕ ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΗ ΔΥΣΛΕΞΙΑ |
| ΕΥΘΥΜΙΟΥ | ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ-ΜΕΛΙΣΣΑΝΘΗ | ΟΙ ΣΎΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΈΣ ΠΡΟΣΕΓΓΊΣΕΙΣ ΣΤΗ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΜΈΝΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΊΑ ΣΕ ΤΆΞΕΙΣ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΉΣ ΕΚΠΑΊΔΕΥΣΗΣ | |
| ΖΑΠΑΝΤΗ | ΚΑΛΟΜΟΙΡΑ | ΤΡΌΠΟΙ ΔΙΑΧΕΊΡΙΣΗΣ ΆΓΧΟΥΣ ΜΑΘΗΤΏΝ ΜΕ ΑΥΤΙΣΜΌ | |
| ΖΑΧΑΡΙΑΚΗ | ΡΟΔΑΝΘΗ | ΔΙΓΛΩΣΣΊΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΈΣ ΔΥΣΚΟΛΊΕΣ | |
| ΚΑΛΟΓΕΡΑΚΗ | ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ | ΚΑΘΟΛΙΚΌΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΌΣ ΣΧΟΛΙΚΏΝ ΕΓΧΕΙΡΙΔΊΩΝ ΚΑΙ ΑΠΌΨΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΏΝ ΔΕΥΤΕΡΟΒΆΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΊΔΕΥΣΗΣ | |
| ΚΑΡΑΘΑΝΑΣΗ | ΑΝΝΑ | ΑΠΌΨΕΙΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΏΝ ΠΡΩΤΟΒΆΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΊΔΕΥΣΗΣ ΣΧΕΤΙΚΆ ΜΕ ΤΗ ΓΡΑΦΟΚΙΝΗΤΙΚΉ ΑΝΆΠΤΥΞΗ/ΔΙΔΑΣΚΑΛΊΑ ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΈΣ | |
| ΚΑΡΑΜΕΤΟΥ | ΜΑΡΙΑ | Ο ΡΌΛΟΣ ΤΗΣ ΤΈΧΝΗΣ ΣΤΑ ΆΤΟΜΑ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΊΑ | |
| ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ | ΜΑΡΙΑ | ΑΠΌΨΕΙΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΏΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΉΣ ΕΚΠΑΊΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΈΝΤΑΞΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΏΝ ΜΕ ΔΙΑΤΑΡΑΧΉ ΑΥΤΙΣΤΙΚΟΎ ΦΆΣΜΑΤΟΣ (ΔΑΦ) | |
| ΚΑΡΑΜΠΙΝΗ | ΕΛΕΝΗ – ΜΑΡΙΑ | Η ΤΕΧΝΗ (ART THERAPY) ΩΣ ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΣΕ ΠΑΙΔΙΑ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΜΕ ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΟΧΗΣ ΚΑΙ ΥΠΕΡΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ | |
| ΚΑΤΣΙΝΙΚΑΣ | ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | Η ΣΥΜΒΟΛΉ ΤΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΉΣ ΕΚΠΑΊΔΕΥΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΉ ΑΓΩΓΉ | |
| ΚΕΚΕΡΗΣ | ΓΕΩΡΓΟΣ | Η ΣΧΟΛΙΚΉ ΈΝΤΑΞΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΏΝ/ΤΡΙΏΝ ΡΟΜΆ ΜΕ ΕΕΑ/ΑΝΑΠΗΡΊΑ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΉ ΤΟΥ COVID-19: ΑΠΌΨΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΏΝ ΚΑΙ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΤΏΝ | |
| ΚΟΛΟΒΟΥ | ΙΩΑΝΝΑ – ΠΗΝΕΛΟΠΗ | ΨΗΦΙΑΚΆ ΠΑΙΧΝΊΔΙΑ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΊΑ ΕΝΊΣΧΥΣΗΣ ΤΩΝ ΓΝΩΣΤΙΚΏΝ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΏΝ ΔΕΞΙΟΤΉΤΩΝ ΠΑΙΔΙΏΝ ΚΑΙ ΕΦΉΒΩΝ ΜΕ ΝΟΗΤΙΚΉ ΑΝΑΠΗΡΊΑ: ΜΙΑ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΚΉ ΑΝΑΣΚΌΠΗΣΗ | |
| ΚΟΜΙΩΤΗΣ | ΕΥΘΥΜΙΟΣ | Η ΑΞΙΟΠΟΊΗΣΗ ΤΩΝ ΝΈΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΏΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΊΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΑΤΌΜΩΝ ΜΕ ΔΙΑΤΑΡΑΧΉ ΑΥΤΙΣΤΙΚΟΎ ΦΆΣΜΑΤΟΣ | |
| ΚΟΝΤΟΓΙΑΝΝΗ | ΑΘΗΝΑ | ΣΧΟΛΙΚΌΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΌΣ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΈΣ ΜΕ ΕΙΔΙΚΈΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΈΣ ΑΝΆΓΚΕΣ | |
| ΚΟΡΔΟΛΑΙΜΗ | ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ | ΟΙ ΑΠΌΨΕΙΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΏΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΏΝ ΣΧΟΛΙΚΏΝ ΜΟΝΆΔΩΝ ΣΧΕΤΙΚΆ ΜΕ ΤΟ ΘΕΣΜΙΚΌ ΠΛΑΊΣΙΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΟΜΈΣ ΥΠΟΣΤΉΡΙΞΗΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΏΝ ΜΕ ΕΙΔΙΚΈΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΈΣ ΑΝΆΓΚΕΣ ΣΤΟ ΓΕΝΙΚΌ ΣΧΟΛΕΊΟ. Η ΠΕΡΊΠΤΩΣΗ ΤΩΝ ΤΜΗΜΆΤΩΝ ΈΝΤΑΞΗΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΉ ΔΙΕΎΘΥΝΣΗ ΑΤΤΙΚΉΣ | |
| ΚΟΡΟΛΗ | ΜΑΡΙΑ | ΆΤΟΜΑ ΜΕ ΠΡΟΒΛΉΜΑΤΑ ΌΡΑΣΗΣ – ΓΝΩΣΤΙΚΉ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΉ ΑΝΆΠΤΥΞΗ | |
| ΚΟΣΣΟΒΑ | ΑΘΗΝΑ | ΑΠΌΨΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΏΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΘΕΣΜΌ ΤΗΣ ΠΑΡΆΛΛΗΛΗΣ ΣΤΉΡΙΞΗΣ ΣΤΟ ΓΕΝΙΚΌ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΊΟ | |
| ΚΟΥΤΣΟΝΙΚΑ | ΕΛΕΝΗ | ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΊΑ ΥΨΗΛΆ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΆ ΑΤΌΜΩΝ ΣΤΟ ΦΆΣΜΑ ΤΟΥ ΑΥΤΙΣΜΟΎ | |
| ΚΡΟΚΟΥ | ΒΑΣΙΛΙΚΗ | ΔΙΕΡΕΎΝΗΣΗ ΤΟΥ ΦΑΙΝΟΜΈΝΟΥ ΤΗΣ ΕΞΟΥΘΈΝΩΣΗΣ ΣΕ ΓΟΝΕΊΣ ΠΑΙΔΙΏΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΊΑ | |
| ΚΥΡΙΤΣΗ – ΧΑΔΙΑΡΗ | ΜΑΡΙΑ | ΠΡΏΙΜΗ ΑΝΊΧΝΕΥΣΗ ΚΙΝΗΤΙΚΏΝ ΔΥΣΚΟΛΙΏΝ ΝΗΠΊΩΝ ΜΕ ΤΗ ΧΡΉΣΗ ΤΟΥ ΤΕΣΤ ΑΝΊΧΝΕΥΣΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΉΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΉΣ ΨΥΧΟΚΙΝΗΤΙΚΟΎ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΎ ΠΑΙΔΙΏΝ 4-8 ΕΤΏΝ | |
| ΛΑΝΤΑΒΟΥ | ΕΥΤΥΧΙΑ | Η ΥΠΑΡΞΙΑΚΉ-ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΉ ΝΟΗΜΟΣΎΝΗ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΉ ΑΓΩΓΉ: ΜΟΝΤΈΛΑ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΈΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΊΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΕΝΣΥΝΕΙΔΗΤΌΤΗΤΑΣ, ΤΗΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΉΣ ΣΙΩΠΉΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΙΑΎΓΕΙΑΣ | |
| ΛΕΜΠΕΣΗ | ΚΑΛΛΙΟΠΗ | ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΆ ΜΟΝΤΈΛΑ ΓΙΑ ΧΑΡΙΣΜΑΤΙΚΆ ΠΑΙΔΙΆ – EDUCATIONAL MODELS FOR GIFTED CHILDREN | |
| ΜΑΛΑΜΑΤΕΝΙΟΥ | ΒΑΣΙΛΙΚΗ | ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΆΣΕΙΣ ΑΝΑΠΗΡΊΑΣ ΣΤΟ ΘΈΑΤΡΟ | |
| ΜΑΡΑΝΤΟΥ | ΕΥΘΑΛΙΑ | ΟΙ ΑΠΌΨΕΙΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΏΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΟΜΈΣ ΥΠΟΣΤΉΡΙΞΗΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΏΝ ΜΕ ΕΙΔΙΚΈΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΈΣ ΑΝΆΓΚΕΣ ΣΤΟ ΓΕΝΙΚΌ ΣΧΟΛΕΊΟ. Η ΠΕΡΊΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΆΛΛΗΛΗΣ ΣΤΉΡΙΞΗΣ ΣΤΗΝ ΑΝΑΤΟΛΙΚΉ ΑΤΤΙΚΉ | |
| ΜΑΡΚΟΥΙΖΟΥ | ΜΑΡΟΥΛΑ | ΑΝΆΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΑΥΤΟΕΚΤΊΜΗΣΗΣ ΣΕ ΠΑΙΔΙΆ ΜΕ ΕΙΔΙΚΈΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΈΣ ΑΝΆΓΚΕΣ | |
| ΜΟΣΧΟΣ | ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | ΔΙΑΤΡΟΦΉ ΚΑΙ ΝΕΥΡΟΔΙΑΒΙΒΑΣΤΈΣ ΣΤΗ ΔΕΠΥ | |
| ΜΠΕΣΣΑ | ΕΛΕΝΗ | ΟΙ ΕΝΝΟΙΟΛΟΓΙΚΈΣ ΜΕΤΑΦΟΡΈΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΩΜΑΤΙΚΉ ΑΝΑΠΗΡΊΑ | |
| ΜΠΙΣΙΑ | ΜΑΡΙΑ | Η ΕΠΊΔΡΑΣΗ ΤΗΣ ΕΙΚΑΣΤΙΚΉΣ ΘΕΡΑΠΕΊΑΣ ΣΕ ΠΑΙΔΙΆ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΉΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΚΉΣ ΗΛΙΚΊΑΣ ΜΕ ΔΙΆΧΥΤΗ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΉ ΔΙΑΤΑΡΑΧΉ | |
| ΜΠΟΥΚΟΥΒΑΛΑ | ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ | ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΉ ΓΟΝΈΩΝ ΠΑΙΔΙΏΝ ΜΕ ΕΙΔΙΚΈΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΈΣ ΑΝΆΓΚΕΣ | |
| ΜΠΡΑΒΟΥ | ΒΑΣΙΛΙΚΗ | ΔΙΕΠΑΦΈΣ ΕΓΚΕΦΆΛΟΥ-ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΉ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΤΑΡΑΧΉ ΤΟΥ ΑΥΤΙΣΤΙΚΟΎ ΦΆΣΜΑΤΟΣ | |
| ΝΤΑΪΛΙΑΝΗ | ΒΑΣΙΛΙΚΗ | ΧΡΗΣΤΙΚΌΣ ΟΔΗΓΌΣ ΓΙΑ ΤΗ ΓΛΏΣΣΑ ΤΗΣ ΑΝΑΠΗΡΊΑΣ | |
| ΟΙΚΟΝΟΜΙΔΟΥ | ΔΕΣΠΟΙΝΑ | ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΉ ΕΚΠΑΊΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΏΝ/ΤΡΙΩΝ ΜΕ ΔΙΑΤΑΡΑΧΉ ΑΥΤΙΣΤΙΚΟΎ ΦΆΣΜΑΤΟΣ ΜΕ ΤΗ ΧΡΉΣΗ ΤΠΕ | |
| ΠΑΛΙΟΣΠΥΡΟΥ | ΕΥΑΝΘΙΑ | MOBILE APPS ΣΤΟΝ ΑΥΤΙΣΜΌ | |
| ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ | ΕΛΙΣΣΑΒΕΤ | Η ΕΞΈΛΙΞΗ ΤΟΥ ΘΕΣΜΟΎ ΤΗΣ ΠΑΡΆΛΛΗΛΗΣ ΣΤΉΡΙΞΗΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΆΔΑ | |
| ΠΑΠΑΚΟΣΜΑ | ΝΙΚΟΛΕΤΑ | ΔΥΝΑΤΌΤΗΤΑ ΑΝΑΓΝΏΡΙΣΗΣ ΒΑΣΙΚΏΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΏΝ ΠΑΙΔΙΏΝ ΜΕ ΕΙΔΙΚΈΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΈΣ ΔΥΣΚΟΛΊΕΣ ΑΠΌ ΤΟΥΣ/ΤΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΎΣ ΤΗΣ «ΓΕΝΙΚΉΣ» ΤΆΞΗΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΌ ΣΧΟΛΕΊΟ | |
| ΠΑΠΑΣΑΚΕΛΛΑΡΙΟΥ | ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ | Η ΑΠΕΙΚΌΝΙΣΗ ΤΟΥ ΑΥΤΙΣΜΟΎ ΣΤΟ ΠΑΙΔΙΚΌ ΒΙΒΛΊΟ | |
| ΠΙΤΤΑΡΑ | ΙΟΥΛΙΑΝΗ | ΚΙΝΗΤΙΚΉ ΕΠΙΔΕΞΙΌΤΗΤΑ ΠΑΙΔΙΏΝ ΣΤΟ ΦΆΣΜΑ ΤΟΥ ΑΥΤΙΣΜΟΎ (ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΉ) | |
| ΠΟΛΥΧΡΟΝΟΠΟΥΛΟΥ | ΑΝΝΑ | ΚΑΤΑΓΡΑΦΉ, ΣΎΓΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΌΓΗΣΗ ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΏΝ ΕΡΓΑΛΕΊΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΔΑΦ | |
| ΡΗΓΑ | ΑΝΝΑ | ΑΠΌΨΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΏΝ ΔΕΥΤΕΡΟΒΆΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΊΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΉΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΙΣ ΣΤΡΑΓΗΤΙΚΈΣ ΑΠΟΚΑΤΆΣΤΑΣΗΣ ΠΡΟΒΛΗΜΆΤΩΝ ΓΡΑΠΤΟΎ ΛΌΓΟΥ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΏΝ ΜΕ ΕΙΔΙΚΈΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΈΣ ΔΥΣΚΟΛΊΕΣ | |
| ΡΟΥΒΑ | ΑΝΔΡΟΜΑΧΗ | ΑΝΊΧΝΕΥΣΗ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΏΝ ΔΥΣΚΟΛΙΏΝ ΣΤΗ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΉ ΑΓΩΓΉ | |
| ΣΒΕΡΚΟΥΛΗ | ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ | Η ΤΈΧΝΗ ΩΣ ΜΈΣΟ ΠΑΡΈΜΒΑΣΗΣ ΣΕ ΜΑΘΗΤΈΣ ΜΕ ΔΙΑΤΑΡΑΧΉ ΑΥΤΙΣΤΙΚΟΎ ΦΆΣΜΑΤΟΣ | |
| ΣΙΔΕΡΑΚΗ | ΑΓΓΕΛΙΚΗ | NEUROSCIENCE & METACOGNITIVE THEORIES AND STRATEGIES IN ATTACHMENT AND ASD | |
| ΣΠΙΝΟΥ | ΔΕΣΠΟΙΝΑ | ΔΙΕΡΕΎΝΗΣΗ ΤΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΉΣ ΕΞΟΥΘΈΝΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΏΝ ΠΟΥ ΕΡΓΆΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΜΑΘΗΤΈΣ ΜΕ ΕΙΔΙΚΈΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΈΣ ΑΝΆΓΚΕΣ | |
| ΤΣΑΚΙΡΙΔΟΥ | ΜΑΡΙΑ | Η ΕΠΊΔΡΑΣΗ ΤΟΥ ΣΤΡΕΣ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΆ ΜΕ ΔΕΠ-Υ | |
| ΤΣΙΑΒΑ | ΜΑΛΒΙΝΑ | ΔΙΕΡΕΎΝΗΣΗ ΤΩΝ ΑΠΌΨΕΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΜΠΕΙΡΙΏΝ ΚΩΦΏΝ ΑΤΌΜΩΝ ΑΝΑΦΟΡΙΚΆ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΉ ΤΟΥΣ ΠΟΡΕΊΑ | |
| ΤΣΙΑΦΑΚΗ | ΧΡΙΣΤΙΝΑ | Η ΣΧΈΣΗ ΤΗΣ ΤΈΧΝΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΠΑΊΔΕΥΣΗ ΚΑΙ Η ΕΦΑΡΜΟΓΉ ΤΗΣ ΣΕ ΜΑΘΗΤΈΣ ΜΕ ΕΙΔΙΚΈΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΈΣ ΑΝΆΓΚΕΣ | |
| ΤΣΟΜΠΟΥ | ΕΛΕΝΗ | Η ΣΝ ΚΑΙ BULLYING | |
| ΤΣΟΥΚΟΥ | ΔΗΜΗΤΡΑ | Η ΈΝΤΑΞΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΏΝ ΜΕ ΕΕΑ/ΑΝΑΠΗΡΊΕΣ ΣΤΗΝ ΓΕΝΙΚΉ ΕΚΠΑΊΔΕΥΣΗ – ΣΤΆΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΌΨΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΏΝ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΆΘΜΙΑΣ ΓΕΝΙΚΉΣ ΕΚΠΑΊΔΕΥΣΗΣ ΤΟΥ ΔΉΜΟΥ ΛΌΚΡΩΝ ΦΘΙΏΤΙΔΑΣ | |
| ΤΣΟΥΠΑ | ΜΑΡΙΑ – ΑΝΝΑ | ΆΤΟΜΑ ΜΕ ΑΙΣΘΗΤΗΡΙΑΚΈΣ ΑΝΑΠΗΡΊΕΣ ΌΡΑΣΗΣ: Η ΚΑΤΑΣΚΕΥΉ ΜΠΑΣΤΟΥΝΙΟΎ ΜΕ ΤΗ ΧΡΉΣΗ ARDUINO | |
| ΦΡΑΓΚΟΥΛΗ | ΜΑΡΙΑ – ΕΙΡΗΝΗ | ΜΕΤΑΤΡΑΥΜΑΤΙΚΉ ΔΙΑΤΑΡΑΧΉ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΚΉ ΚΑΚΟΠΟΊΗΣΗ | |
| ΦΩΤΗ | ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ | STE(A)M AND EDUCATIONAL ROBOTICS IN AN INCLUSIVE KINDERGARTEN – STE(A)M ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΉ ΡΟΜΠΟΤΙΚΉ ΣΤΟ ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΠΤΙΚΌ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΊΟ | |
| ΧΑΪΤΟΓΛΟΥ | ΕΥΘΥΜΙΑ | ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΉ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΌΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΌΣ ΓΙΑ ΆΤΟΜΑ ΜΕ ΑΥΤΙΣΜΌ: ΠΡΟΓΡΆΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΑΡΕΜΒΆΣΕΙΣ ΓΙΑ ΠΡΌΣΒΑΣΗ ΤΩΝ ΑΤΌΜΩΝ ΜΕ ΔΦΑ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΆ ΕΡΓΑΣΊΑΣ | |
| ΨΑΧΟΥΛΙΑ | ΝΙΚΗ | ΑΞΙΟΛΌΓΗΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΏΝ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΒΆΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΊΔΕΥΣΗΣ, ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗ ΔΥΝΑΤΌΤΗΤΑ ΑΝΑΓΝΏΡΙΣΗΣ ΚΑΊΡΙΩΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΏΝ ΤΩΝ ΧΑΡΙΣΜΑΤΙΚΏΝ ΠΑΙΔΙΏΝ |