Δημοσιεύσεις Μεταπτυχιακών εργασιών αποφοίτων 2022

ΕΠΩΝΥΜΟΟΝΟΜΑΤΡΙΜΕΛΗΣ
ΕΠΙΤΡΟΠΗ
ΤΙΤΛΟΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΗΣ
ΕΡΓΑΣΙΑΣ
ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΥΒΑΣΙΛΕΙΟΣΛΟΥΚΕΡΗΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ, ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ ΑΓΑΘΗ, ΜΑΝΤΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ
ΑΝΔΡΙΝΟΠΟΥΛΟΥΑΘΑΝΑΣΙΑΚΑΤΣΑΝΤΩΝΗ ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ, ΔΡΙΓΚΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ, ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ ΖΩΗΤΟ ΣΤΡΕΣ ΣΤΙΣ ΕΙΔΙΚΕΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕ ΕΜΦΑΣΗ ΣΕ ΔΥΣΛΕΞΙΑ. Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΤΠΕ
ΑΝΕΣΤΟΠΟΥΛΟΥΧΑΡΙΚΛΕΙΑΣΥΡΙΟΠΟΥΛΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ, ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ ΖΩΗ, ΤΑΒΟΥΛΑΡΗ ΖΑΧΑΡΟΥΛΑΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΑΥΤΙΣΜΟ
ΑΡΓΥΡΑΚΗΜΑΡΙΑΔΡΙΓΚΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ, ΤΑΒΟΥΛΑΡΗ ΖΑΧΑΡΟΥΛΑ, ΚΑΤΣΑΝΤΩΝΗ ΣΠΥΔΙΡΟΥΛΑΕΡΓΑΖΟΜΕΝΗ ΜΝΗΜΗ ΣΤΗ ΔΥΣΛΕΞΙΑ
ΑΡΚΟΥΔΗΜΑΡΙΑΜΑΝΤΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ, ΒΕΡΔΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ, ΓΟΥΠΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣΗ ΣΥΝΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ – ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗΣ ΕΝΙΣΧΥΤΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ (ΜΝΑΕ) ΣΤΑ ΕΠΑΛ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
ΑΥΓΕΡΟΥΠΑΝΑΓΙΩΤΑΤΑΒΟΥΛΑΡΗ ΖΑΧΑΡΟΥΛΑ, ΜΑΝΤΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ, ΡΙΖΟΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΣΕ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΝΟΗΤΙΚΗ ΑΝΑΠΗΡΙΑ
ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΥΦΩΤΕΙΝΗΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ ΑΓΑΘΗ, ΣΥΡΙΟΠΟΥΛΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ, ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ ΖΩΗΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΑΥΤΙΣΤΙΚΟΥ ΦΑΣΜΑΤΟΣ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΘΕΑΤΡΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
ΓΕΡΑΛΕΞΗΣΙΩΑΝΝΗΣΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ ΖΩΗ, ΔΡΙΓΚΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ, ΛΟΛΙΤΣΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣΑΠΟΨΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΚΑΙ ΤΗ ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΛΟΓΩ COVID-19
ΓΙΑΝΝΟΥΛΗΧΡΙΣΤΙΝΑΤΑΒΟΥΛΑΡΗ ΖΑΧΑΡΟΥΛΑ, ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ ΑΓΑΘΗ, ΛΟΥΚΕΡΗΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ
ΓΙΔΑΡΑΚΟΥΜΑΡΙΑΣΥΡΙΟΠΟΥΛΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ, ΑΛΕΥΡΙΑΔΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ, ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ ΖΩΗΑΠΟΨΕΙΣ/ΣΤΑΣΕΙΣ ΓΟΝΕΩΝ/ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΜΑΘΗΤΡΙΩΝ ΜΕ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΑΥΤΙΣΤΙΚΟΥ ΦΑΣΜΑΤΟΣ (ΔΑΦ) ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΟΥΣ ΣΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
ΓΚΟΥΝΤΕΛΑΙΦΙΓΕΝΕΙΑΜΙΤΙΤΣ ΛΥΔΙΑ, ΜΗΤΣΙΑΚΗ ΜΑΡΙΑ, ΓΑΛΑΝΤΟΜΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΗ ΔΙΓΛΩΣΣΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΙΘΑΝΗ ΕΙΔΙΚΗ ΜΑΘΗΣΙΑΚΗ ΔΥΣΚΟΛΙΑ
ΔΑΡΡΑΙΩΑΝΝΑΤΑΒΟΥΛΑΡΗ ΖΑΧΑΡΟΥΛΑ, ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ ΑΓΑΘΗ, ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ ΖΩΗΜΟΥΣΕΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΒΑΣΙΜΟΤΗΤΑ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ
ΑΝΑΓΚΕΣ
ΔΑΣΚΑΛΑΚΗΜΑΡΙΑΚΑΤΣΑΝΤΩΝΗ ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ, ΓΟΥΠΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ, ΜΑΝΤΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ. Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ – ΜΙΑ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΑΝΑΣΚΟΠΗΣΗ
ΔΑΣΚΑΛΟΠΟΥΛΟΣΘΕΟΔΩΡΟΣΜΑΝΤΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ, ΒΕΡΔΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ, ΓΟΥΠΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣΣΥΝΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ: ΕΙΔΗ, ΜΟΡΦΗΕΣ, ΠΛΑΙΣΙΟ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΧΩΡΕΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ – ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ
ΔΕΣΠΟΤΙΔΟΥΑΝΤΩΝΙΑΓΑΒΡΙΗΛΙΔΟΥ ΖΩΗ, ΚΙΟΣΣΕΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ. ΜΗΤΣΙΑΚΗ ΜΑΡΙΑBLINDLIT: ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑΣ ΠΑΙΔΙΚΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ ΓΙΑ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΟΡΑΣΗΣ
ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥΟΥΡΙΑΝΙΑΛΟΥΚΕΡΗΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ, ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ ΑΓΑΘΗ, ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ ΖΩΗΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΕΕΑ
ΔΡΙΤΣΟΥΛΑΜΑΡΙΑΝΘΗΔΡΙΓΚΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ, ΛΟΛΙΤΣΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ, ΒΕΡΔΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣΗ ΣΧΕΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΜΕ ΤΙΣ ΕΙΔΙΚΕΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΜΕ ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΗ ΔΥΣΛΕΞΙΑ
ΕΥΘΥΜΙΟΥΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ-ΜΕΛΙΣΣΑΝΘΗΟΙ ΣΎΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΈΣ ΠΡΟΣΕΓΓΊΣΕΙΣ ΣΤΗ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΜΈΝΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΊΑ ΣΕ ΤΆΞΕΙΣ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΉΣ ΕΚΠΑΊΔΕΥΣΗΣ
ΖΑΠΑΝΤΗΚΑΛΟΜΟΙΡΑΤΡΌΠΟΙ ΔΙΑΧΕΊΡΙΣΗΣ ΆΓΧΟΥΣ ΜΑΘΗΤΏΝ ΜΕ ΑΥΤΙΣΜΌ
ΖΑΧΑΡΙΑΚΗΡΟΔΑΝΘΗΔΙΓΛΩΣΣΊΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΈΣ ΔΥΣΚΟΛΊΕΣ
ΚΑΛΟΓΕΡΑΚΗΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗΚΑΘΟΛΙΚΌΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΌΣ ΣΧΟΛΙΚΏΝ ΕΓΧΕΙΡΙΔΊΩΝ ΚΑΙ ΑΠΌΨΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΏΝ ΔΕΥΤΕΡΟΒΆΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΊΔΕΥΣΗΣ
ΚΑΡΑΘΑΝΑΣΗΑΝΝΑΑΠΌΨΕΙΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΏΝ ΠΡΩΤΟΒΆΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΊΔΕΥΣΗΣ ΣΧΕΤΙΚΆ ΜΕ ΤΗ ΓΡΑΦΟΚΙΝΗΤΙΚΉ ΑΝΆΠΤΥΞΗ/ΔΙΔΑΣΚΑΛΊΑ ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΈΣ
ΚΑΡΑΜΕΤΟΥΜΑΡΙΑΟ ΡΌΛΟΣ ΤΗΣ ΤΈΧΝΗΣ ΣΤΑ ΆΤΟΜΑ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΊΑ
ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗΜΑΡΙΑΑΠΌΨΕΙΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΏΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΉΣ ΕΚΠΑΊΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΈΝΤΑΞΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΏΝ ΜΕ ΔΙΑΤΑΡΑΧΉ ΑΥΤΙΣΤΙΚΟΎ ΦΆΣΜΑΤΟΣ (ΔΑΦ)
ΚΑΡΑΜΠΙΝΗΕΛΕΝΗ – ΜΑΡΙΑΗ ΤΕΧΝΗ (ART THERAPY) ΩΣ ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΣΕ ΠΑΙΔΙΑ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΜΕ ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΟΧΗΣ ΚΑΙ ΥΠΕΡΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
ΚΑΤΣΙΝΙΚΑΣΔΗΜΗΤΡΙΟΣΗ ΣΥΜΒΟΛΉ ΤΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΉΣ ΕΚΠΑΊΔΕΥΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΉ ΑΓΩΓΉ
ΚΕΚΕΡΗΣΓΕΩΡΓΟΣΗ ΣΧΟΛΙΚΉ ΈΝΤΑΞΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΏΝ/ΤΡΙΏΝ ΡΟΜΆ ΜΕ ΕΕΑ/ΑΝΑΠΗΡΊΑ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΉ ΤΟΥ COVID-19: ΑΠΌΨΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΏΝ ΚΑΙ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΤΏΝ
ΚΟΛΟΒΟΥΙΩΑΝΝΑ – ΠΗΝΕΛΟΠΗΨΗΦΙΑΚΆ ΠΑΙΧΝΊΔΙΑ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΊΑ ΕΝΊΣΧΥΣΗΣ ΤΩΝ ΓΝΩΣΤΙΚΏΝ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΏΝ ΔΕΞΙΟΤΉΤΩΝ ΠΑΙΔΙΏΝ ΚΑΙ ΕΦΉΒΩΝ ΜΕ ΝΟΗΤΙΚΉ ΑΝΑΠΗΡΊΑ: ΜΙΑ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΚΉ ΑΝΑΣΚΌΠΗΣΗ
ΚΟΜΙΩΤΗΣΕΥΘΥΜΙΟΣΗ ΑΞΙΟΠΟΊΗΣΗ ΤΩΝ ΝΈΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΏΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΊΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΑΤΌΜΩΝ ΜΕ ΔΙΑΤΑΡΑΧΉ ΑΥΤΙΣΤΙΚΟΎ ΦΆΣΜΑΤΟΣ
ΚΟΝΤΟΓΙΑΝΝΗΑΘΗΝΑΣΧΟΛΙΚΌΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΌΣ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΈΣ ΜΕ ΕΙΔΙΚΈΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΈΣ ΑΝΆΓΚΕΣ
ΚΟΡΔΟΛΑΙΜΗΕΥΑΓΓΕΛΙΑΟΙ ΑΠΌΨΕΙΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΏΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΏΝ ΣΧΟΛΙΚΏΝ ΜΟΝΆΔΩΝ ΣΧΕΤΙΚΆ ΜΕ ΤΟ ΘΕΣΜΙΚΌ ΠΛΑΊΣΙΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΟΜΈΣ ΥΠΟΣΤΉΡΙΞΗΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΏΝ ΜΕ ΕΙΔΙΚΈΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΈΣ ΑΝΆΓΚΕΣ ΣΤΟ ΓΕΝΙΚΌ ΣΧΟΛΕΊΟ. Η ΠΕΡΊΠΤΩΣΗ ΤΩΝ ΤΜΗΜΆΤΩΝ ΈΝΤΑΞΗΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΉ ΔΙΕΎΘΥΝΣΗ ΑΤΤΙΚΉΣ
ΚΟΡΟΛΗ ΜΑΡΙΑΆΤΟΜΑ ΜΕ ΠΡΟΒΛΉΜΑΤΑ ΌΡΑΣΗΣ – ΓΝΩΣΤΙΚΉ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΉ ΑΝΆΠΤΥΞΗ
ΚΟΣΣΟΒΑΑΘΗΝΑΑΠΌΨΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΏΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΘΕΣΜΌ ΤΗΣ ΠΑΡΆΛΛΗΛΗΣ ΣΤΉΡΙΞΗΣ ΣΤΟ ΓΕΝΙΚΌ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΊΟ
ΚΟΥΤΣΟΝΙΚΑΕΛΕΝΗΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΊΑ ΥΨΗΛΆ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΆ ΑΤΌΜΩΝ ΣΤΟ ΦΆΣΜΑ ΤΟΥ ΑΥΤΙΣΜΟΎ
ΚΡΟΚΟΥΒΑΣΙΛΙΚΗΔΙΕΡΕΎΝΗΣΗ ΤΟΥ ΦΑΙΝΟΜΈΝΟΥ ΤΗΣ ΕΞΟΥΘΈΝΩΣΗΣ ΣΕ ΓΟΝΕΊΣ ΠΑΙΔΙΏΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΊΑ
ΚΥΡΙΤΣΗ – ΧΑΔΙΑΡΗΜΑΡΙΑΠΡΏΙΜΗ ΑΝΊΧΝΕΥΣΗ ΚΙΝΗΤΙΚΏΝ ΔΥΣΚΟΛΙΏΝ ΝΗΠΊΩΝ ΜΕ ΤΗ ΧΡΉΣΗ ΤΟΥ ΤΕΣΤ ΑΝΊΧΝΕΥΣΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΉΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΉΣ ΨΥΧΟΚΙΝΗΤΙΚΟΎ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΎ ΠΑΙΔΙΏΝ 4-8 ΕΤΏΝ
ΛΑΝΤΑΒΟΥΕΥΤΥΧΙΑΗ ΥΠΑΡΞΙΑΚΉ-ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΉ ΝΟΗΜΟΣΎΝΗ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΉ ΑΓΩΓΉ: ΜΟΝΤΈΛΑ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΈΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΊΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΕΝΣΥΝΕΙΔΗΤΌΤΗΤΑΣ, ΤΗΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΉΣ ΣΙΩΠΉΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΙΑΎΓΕΙΑΣ
ΛΕΜΠΕΣΗΚΑΛΛΙΟΠΗΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΆ ΜΟΝΤΈΛΑ ΓΙΑ ΧΑΡΙΣΜΑΤΙΚΆ ΠΑΙΔΙΆ – EDUCATIONAL MODELS FOR GIFTED CHILDREN
ΜΑΛΑΜΑΤΕΝΙΟΥΒΑΣΙΛΙΚΗΑΝΑΠΑΡΑΣΤΆΣΕΙΣ ΑΝΑΠΗΡΊΑΣ ΣΤΟ ΘΈΑΤΡΟ
ΜΑΡΑΝΤΟΥΕΥΘΑΛΙΑΟΙ ΑΠΌΨΕΙΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΏΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΟΜΈΣ ΥΠΟΣΤΉΡΙΞΗΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΏΝ ΜΕ ΕΙΔΙΚΈΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΈΣ ΑΝΆΓΚΕΣ ΣΤΟ ΓΕΝΙΚΌ ΣΧΟΛΕΊΟ. Η ΠΕΡΊΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΆΛΛΗΛΗΣ ΣΤΉΡΙΞΗΣ ΣΤΗΝ ΑΝΑΤΟΛΙΚΉ ΑΤΤΙΚΉ
ΜΑΡΚΟΥΙΖΟΥΜΑΡΟΥΛΑΑΝΆΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΑΥΤΟΕΚΤΊΜΗΣΗΣ ΣΕ ΠΑΙΔΙΆ ΜΕ ΕΙΔΙΚΈΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΈΣ ΑΝΆΓΚΕΣ
ΜΟΣΧΟΣΔΗΜΗΤΡΙΟΣΔΙΑΤΡΟΦΉ ΚΑΙ ΝΕΥΡΟΔΙΑΒΙΒΑΣΤΈΣ ΣΤΗ ΔΕΠΥ
ΜΠΕΣΣΑΕΛΕΝΗΟΙ ΕΝΝΟΙΟΛΟΓΙΚΈΣ ΜΕΤΑΦΟΡΈΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΩΜΑΤΙΚΉ ΑΝΑΠΗΡΊΑ
ΜΠΙΣΙΑΜΑΡΙΑΗ ΕΠΊΔΡΑΣΗ ΤΗΣ ΕΙΚΑΣΤΙΚΉΣ ΘΕΡΑΠΕΊΑΣ ΣΕ ΠΑΙΔΙΆ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΉΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΚΉΣ ΗΛΙΚΊΑΣ ΜΕ ΔΙΆΧΥΤΗ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΉ ΔΙΑΤΑΡΑΧΉ
ΜΠΟΥΚΟΥΒΑΛΑΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΉ ΓΟΝΈΩΝ ΠΑΙΔΙΏΝ ΜΕ ΕΙΔΙΚΈΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΈΣ ΑΝΆΓΚΕΣ
ΜΠΡΑΒΟΥΒΑΣΙΛΙΚΗΔΙΕΠΑΦΈΣ ΕΓΚΕΦΆΛΟΥ-ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΉ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΤΑΡΑΧΉ ΤΟΥ ΑΥΤΙΣΤΙΚΟΎ ΦΆΣΜΑΤΟΣ
ΝΤΑΪΛΙΑΝΗΒΑΣΙΛΙΚΗΧΡΗΣΤΙΚΌΣ ΟΔΗΓΌΣ ΓΙΑ ΤΗ ΓΛΏΣΣΑ ΤΗΣ ΑΝΑΠΗΡΊΑΣ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΔΟΥΔΕΣΠΟΙΝΑΔΙΑΤΡΟΦΙΚΉ ΕΚΠΑΊΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΏΝ/ΤΡΙΩΝ ΜΕ ΔΙΑΤΑΡΑΧΉ ΑΥΤΙΣΤΙΚΟΎ ΦΆΣΜΑΤΟΣ ΜΕ ΤΗ ΧΡΉΣΗ ΤΠΕ
ΠΑΛΙΟΣΠΥΡΟΥΕΥΑΝΘΙΑMOBILE APPS ΣΤΟΝ ΑΥΤΙΣΜΌ
ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥΕΛΙΣΣΑΒΕΤΗ ΕΞΈΛΙΞΗ ΤΟΥ ΘΕΣΜΟΎ ΤΗΣ ΠΑΡΆΛΛΗΛΗΣ ΣΤΉΡΙΞΗΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΆΔΑ
ΠΑΠΑΚΟΣΜΑΝΙΚΟΛΕΤΑΔΥΝΑΤΌΤΗΤΑ ΑΝΑΓΝΏΡΙΣΗΣ ΒΑΣΙΚΏΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΏΝ ΠΑΙΔΙΏΝ ΜΕ ΕΙΔΙΚΈΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΈΣ ΔΥΣΚΟΛΊΕΣ ΑΠΌ ΤΟΥΣ/ΤΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΎΣ ΤΗΣ «ΓΕΝΙΚΉΣ» ΤΆΞΗΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΌ ΣΧΟΛΕΊΟ
ΠΑΠΑΣΑΚΕΛΛΑΡΙΟΥΠΑΝΑΓΙΩΤΑΗ ΑΠΕΙΚΌΝΙΣΗ ΤΟΥ ΑΥΤΙΣΜΟΎ ΣΤΟ ΠΑΙΔΙΚΌ ΒΙΒΛΊΟ
ΠΙΤΤΑΡΑΙΟΥΛΙΑΝΗΚΙΝΗΤΙΚΉ ΕΠΙΔΕΞΙΌΤΗΤΑ ΠΑΙΔΙΏΝ ΣΤΟ ΦΆΣΜΑ ΤΟΥ ΑΥΤΙΣΜΟΎ (ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΉ)
ΠΟΛΥΧΡΟΝΟΠΟΥΛΟΥΑΝΝΑΚΑΤΑΓΡΑΦΉ, ΣΎΓΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΌΓΗΣΗ ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΏΝ ΕΡΓΑΛΕΊΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΔΑΦ
ΡΗΓΑΑΝΝΑΑΠΌΨΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΏΝ ΔΕΥΤΕΡΟΒΆΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΊΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΉΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΙΣ ΣΤΡΑΓΗΤΙΚΈΣ ΑΠΟΚΑΤΆΣΤΑΣΗΣ ΠΡΟΒΛΗΜΆΤΩΝ ΓΡΑΠΤΟΎ ΛΌΓΟΥ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΏΝ ΜΕ ΕΙΔΙΚΈΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΈΣ ΔΥΣΚΟΛΊΕΣ
ΡΟΥΒΑΑΝΔΡΟΜΑΧΗΑΝΊΧΝΕΥΣΗ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΏΝ ΔΥΣΚΟΛΙΏΝ ΣΤΗ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΉ ΑΓΩΓΉ
ΣΒΕΡΚΟΥΛΗΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑΗ ΤΈΧΝΗ ΩΣ ΜΈΣΟ ΠΑΡΈΜΒΑΣΗΣ ΣΕ ΜΑΘΗΤΈΣ ΜΕ ΔΙΑΤΑΡΑΧΉ ΑΥΤΙΣΤΙΚΟΎ ΦΆΣΜΑΤΟΣ
ΣΙΔΕΡΑΚΗΑΓΓΕΛΙΚΗNEUROSCIENCE & METACOGNITIVE THEORIES AND STRATEGIES IN ATTACHMENT AND ASD
ΣΠΙΝΟΥΔΕΣΠΟΙΝΑΔΙΕΡΕΎΝΗΣΗ ΤΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΉΣ ΕΞΟΥΘΈΝΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΏΝ ΠΟΥ ΕΡΓΆΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΜΑΘΗΤΈΣ ΜΕ ΕΙΔΙΚΈΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΈΣ ΑΝΆΓΚΕΣ
ΤΣΑΚΙΡΙΔΟΥΜΑΡΙΑΗ ΕΠΊΔΡΑΣΗ ΤΟΥ ΣΤΡΕΣ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΆ ΜΕ ΔΕΠ-Υ
ΤΣΙΑΒΑΜΑΛΒΙΝΑΔΙΕΡΕΎΝΗΣΗ ΤΩΝ ΑΠΌΨΕΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΜΠΕΙΡΙΏΝ ΚΩΦΏΝ ΑΤΌΜΩΝ ΑΝΑΦΟΡΙΚΆ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΉ ΤΟΥΣ ΠΟΡΕΊΑ
ΤΣΙΑΦΑΚΗΧΡΙΣΤΙΝΑΗ ΣΧΈΣΗ ΤΗΣ ΤΈΧΝΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΠΑΊΔΕΥΣΗ ΚΑΙ Η ΕΦΑΡΜΟΓΉ ΤΗΣ ΣΕ ΜΑΘΗΤΈΣ ΜΕ ΕΙΔΙΚΈΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΈΣ ΑΝΆΓΚΕΣ
ΤΣΟΜΠΟΥΕΛΕΝΗΗ ΣΝ ΚΑΙ BULLYING
ΤΣΟΥΚΟΥΔΗΜΗΤΡΑΗ ΈΝΤΑΞΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΏΝ ΜΕ ΕΕΑ/ΑΝΑΠΗΡΊΕΣ ΣΤΗΝ ΓΕΝΙΚΉ ΕΚΠΑΊΔΕΥΣΗ – ΣΤΆΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΌΨΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΏΝ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΆΘΜΙΑΣ ΓΕΝΙΚΉΣ ΕΚΠΑΊΔΕΥΣΗΣ ΤΟΥ ΔΉΜΟΥ ΛΌΚΡΩΝ ΦΘΙΏΤΙΔΑΣ
ΤΣΟΥΠΑΜΑΡΙΑ – ΑΝΝΑΆΤΟΜΑ ΜΕ ΑΙΣΘΗΤΗΡΙΑΚΈΣ ΑΝΑΠΗΡΊΕΣ ΌΡΑΣΗΣ: Η ΚΑΤΑΣΚΕΥΉ ΜΠΑΣΤΟΥΝΙΟΎ ΜΕ ΤΗ ΧΡΉΣΗ ARDUINO
ΦΡΑΓΚΟΥΛΗ ΜΑΡΙΑ – ΕΙΡΗΝΗΜΕΤΑΤΡΑΥΜΑΤΙΚΉ ΔΙΑΤΑΡΑΧΉ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΚΉ ΚΑΚΟΠΟΊΗΣΗ
ΦΩΤΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗSTE(A)M AND EDUCATIONAL ROBOTICS IN AN INCLUSIVE KINDERGARTEN – STE(A)M ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΉ ΡΟΜΠΟΤΙΚΉ ΣΤΟ ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΠΤΙΚΌ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΊΟ
ΧΑΪΤΟΓΛΟΥΕΥΘΥΜΙΑΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΉ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΌΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΌΣ ΓΙΑ ΆΤΟΜΑ ΜΕ ΑΥΤΙΣΜΌ: ΠΡΟΓΡΆΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΑΡΕΜΒΆΣΕΙΣ ΓΙΑ ΠΡΌΣΒΑΣΗ ΤΩΝ ΑΤΌΜΩΝ ΜΕ ΔΦΑ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΆ ΕΡΓΑΣΊΑΣ
ΨΑΧΟΥΛΙΑΝΙΚΗΑΞΙΟΛΌΓΗΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΏΝ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΒΆΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΊΔΕΥΣΗΣ, ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗ ΔΥΝΑΤΌΤΗΤΑ ΑΝΑΓΝΏΡΙΣΗΣ ΚΑΊΡΙΩΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΏΝ ΤΩΝ ΧΑΡΙΣΜΑΤΙΚΏΝ ΠΑΙΔΙΏΝ