| ΕΠΩΝΥΜΟ | ΟΝΟΜΑ | ΤΡΙΜΕΛΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗ | ΤΙΤΛΟΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ |
| ΑΚΡΙΒΟΠΟΥΛΟΥ | ΑΝΤΙΓΟΝΗ | ΣΥΡΙΟΠΟΥΛΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ, ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ ΑΓΑΘΗ, ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ ΖΩΗ | ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΣΕ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΤΟΥ ΑΥΤΙΣΤΙΚΟΥ ΦΑΣΜΑΤΟΣ |
| ΑΝΤΩΝΙΟΥ | ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ | ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ ΑΓΑΘΗ, ΔΡΙΓΚΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ, ΔΟΣΗ ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ | ΣΧΕΣΗ ΜΑΘΗΣΙΑΚΩΝ ΔΥΣΚΟΛΙΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΑ ΔΥΣΚΟΛΙΩΝ |
| ΑΣΗΜΟΜΥΤΗΣ | ΙΩΑΝΝΗΣ | ΔΡΙΓΚΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ, ΤΑΒΟΥΛΑΡΗ ΖΑΧΑΡΟΥΛΑ, ΑΛΕΥΡΙΑΔΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ | ΑΥΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΟΦΗ |
| ΒΑΣΙΛΑΚΗ | ΜΑΡΙΑ | ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ ΖΩΗ, ΚΑΤΣΑΝΤΩΝΗ ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ, ΤΑΒΟΥΛΑΡΗ ΖΑΧΑΡΟΥΛΑ | ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΗΜΕΡΗΣΙΑΣ ΔΙΑΒΙΩΣΗΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΝΟΗΤΙΚΗ ΑΝΑΠΗΡΙΑ |
| ΒΕΝΤΟΥΡΗΣ | ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ | ΔΡΙΓΚΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ, ΓΑΒΡΙΗΛΙΔΟΥ ΖΩΗ, ΒΕΡΔΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ | ΧΑΡΙΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΑΥΤΙΣΤΙΚΟΥ ΦΑΣΜΑΤΟΣ ΕΠΙΠΕΔΟΥ 1 |
| ΒΛΑΧΟΠΟΥΛΟΥ | ΑΝΤΩΝΙΑ | ΛΟΥΚΕΡΗΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ, ΛΟΛΙΤΣΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ, ΜΑΝΤΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ | ΣΧΟΛΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ: Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥ ΣΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΓΓΛΙΑ. |
| ΒΟΥΡΝΟΥΚΑ | ΙΩΑΝΝΑ | ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ ΖΩΗ, ΔΡΙΓΚΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ, ΛΟΛΙΤΣΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ | ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ ΠΑΙΔΙΟΥ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΜΕ ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΑΥΤΙΣΙΤΚΟΥ ΦΑΣΜΑΤΟΣ (ΔΑΦ) – ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ / ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΜΕΣΩΝ ΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΙΣΤΟΡΙΩΝ ΣΕ ΜΟΡΦΗ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ SCRATCH |
| ΓΡΑΤΣΑΝΗ | ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ | ΔΡΙΓΚΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ, ΣΥΡΙΟΠΟΥΛΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ, ΑΛΕΥΡΙΑΔΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ | Η ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΣΤΗ ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΑΥΤΙΣΤΙΚΟΥ ΦΑΣΜΑΤΟΣ |
| ΔΑΣΚΑΛΟΠΟΥΛΟΥ | ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ | ΚΑΜΠΑΣ ΑΝΤΩΝΗΣ, ΔΟΣΗ ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ, ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ ΑΓΑΘΗ | ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΚΥΛΩΝ ΘΕΡΑΠΕΙΑΣ ΣΕ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΝΕΥΡΟΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΕΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ:ANAΣΚΟΠΗΣΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑΣ |
| ΔΕΜΕΡΤΖΗ | ΠΕΤΡΟΥΛΑ | ΜΙΤΙΤΣ ΛΥΔΙΑ, ΜΗΤΣΙΑΚΗ ΜΑΡΙΑ, ΔΡΙΓΚΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ | Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΜΕ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ |
| ΔΕΡΕΣ | ΙΩΑΚΕΙΜ | ΣΥΡΙΟΠΟΥΛΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ, ΔΡΙΓΚΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ, ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ ΑΓΑΘΗ | ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΤΠΕ) ΚΑΙ ΡΟΜΠΟΤ ΣΕ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΑΥΤΙΣΜΟ |
| ΔΕΣΠΟΤΙΔΟΥ | ΙΣΙΔΩΡΑ | ΓΑΒΡΙΗΛΙΔΟΥ ΖΩΗ, ΜΗΤΣΙΑΚΗ ΜΑΡΙΑ, ΦΛΙΑΤΟΥΡΑΣ ΑΣΗΜΑΚΗΣ | ΕΚΠΟΝΗΣΗ ONLINE ΛΕΞΙΚΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΟΗΜΑΤΙΚΗΣ |
| ΔΗΜΗΚΑΡΟΠΟΥΛΟΥ | ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ | ΛΟΛΙΤΣΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ, ΒΕΡΔΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ, ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ ΖΩΗ | ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΔΕΠΥ ΣΤΗ Β/ΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ |
| ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΠΟΥΛΟΥ | ΝΕΚΤΑΡΙΑ | ΔΟΣΗ ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ, ΓΑΒΡΙΗΛΙΔΟΥ ΖΩΗ, ΓΑΛΑΝΤΟΜΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ | Η ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΟΡΙΣΜΟΥ ΛΕΞΕΩΝ ΣΕ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΔΥΣΛΕΞΙΑ: ΜΙΑ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΗ & ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ |
| ΔΗΜΟΥΔΗ | ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ | ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ ΖΩΗ, ΜΙΤΙΤΣ ΛΥΔΙΑ, ΓΑΛΑΝΤΟΜΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ | ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΏΝ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΡΟΛΟ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΎ ΥΛΙΚΟΎ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΊΑ ΤΩΝ ΘΕΤΙΚΏΝ ΕΠΙΣΤΗΜΏΝ ΣΕ ΜΑΘΗΤΈΣ ΜΕ ΜΑΘΗΣΙΑΚΈΣ ΔΥΣΚΟΛΊΕΣ |
| ΔΟΥΛΟΥ | ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ | ΤΑΒΟΥΛΑΡΗ ΖΑΧΑΡΟΥΛΑ, ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ ΑΓΑΘΗ, ΓΟΥΠΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ | ΜΕΘΟΔΟΙ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΔΕΠ-Υ |
| ΔΟΥΜΑ | ΧΑΡΙΤΙΝΗ | ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ ΖΩΗ, ΚΙΟΣΣΕΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ, ΔΟΣΗ ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ | Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΕΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΩΝ ΤΥΠΙΚΩΣ ΑΝΑΠΤΥΣΣΌΜΕΝΩΝ ΝΗΠΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΝΗΠΙΩΝ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ |
| ΔΡΟΣΟΠΟΥΛΟΥ | ΣΩΤΗΡΙΑ | ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ ΑΓΑΘΗ, ΣΥΡΙΟΠΟΥΛΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ, ΔΟΣΗ ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ | ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΜΕ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΡΟΜΠΟΤ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΑΥΤΙΣΜΟ |
| ΗΡΑΚΛΕΟΥΣ – ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΥ | ΕΛΕΝΗ | ΒΕΝΕΤΣΑΝΟΥ ΦΩΤΕΙΝΗ, ΚΑΜΠΑΣ ΑΝΤΩΝΗΣ, ΣΥΡΙΟΠΟΥΛΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ | ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΥΣΙΚΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ ΕΝΗΛΙΚΩΝ ΣΤΟ ΦΑΣΜΑ ΤΟΥ ΑΥΤΙΣΜΟΥ |
| ΘΕΟΔΩΡΟΥ | ΜΑΡΙΑ | ΚΙΟΣΣΕΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ, ΓΑΛΑΝΤΟΜΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ, ΝΤΕΛΗΓΙΑΝΝΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ | Η ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΗ ΤΩΝ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ |
| ΘΕΟΤΟΚΑΤΟΣ | ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ | ΓΟΥΠΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ, ΜΑΝΤΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ, ΓΑΒΡΙΗΛΙΔΟΥ ΖΩΗ | ΔΕΘΝΕΙΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΨΗΦΙΣΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΕΕΑ |
| ΙΟΡΔΑΝΙΔΗΣ | ΣΩΚΡΑΤΗΣ | ΤΑΒΟΥΛΑΡΗ ΖΑΧΑΡΟΥΛΑ, ΚΑΤΣΑΝΤΩΝΗ ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ, ΛΟΥΚΕΡΗΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ | ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΕΚΤΊΜΗΣΗ ΔΕΞΙΟΤΓΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΦΑΣΜΑ ΤΟΥ ΑΥΤΙΣΜΟΥ |
| ΚΑΚΑΓΙΑΝΝΗ | ΣΤΑΜΑΤΙΑ | ΔΡΙΓΚΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ, ΜΙΤΙΤΣ ΛΥΔΙΑ, ΚΑΜΠΑΚΗ-ΒΟΥΓΙΟΥΚΛΗ ΠΗΝΕΛΟΠΗ | ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΚΑΙ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ (ΓΝΩΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ) ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ |
| ΚΑΛΑΒΙΤΗΣ | ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ-ΓΕΩΡΓΙΟΣ | ΒΕΝΕΤΣΑΝΟΥ ΦΩΤΕΙΝΗ, ΚΑΜΠΑΣ ΑΝΤΩΝΗΣ, ΔΟΣΗ ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ | ΑΞΙΟΛΌΓΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΆΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΚΙΝΗΤΙΚΉΣ ΕΠΙΔΕΞΙΌΤΗΤΑΣ ΑΤΌΜΩΝ ΜΕ ΝΟΗΤΙΚΉ ΑΝΑΠΗΡΊΑ |
| ΚΑΛΟΓΕΡΟΠΟΥΛΟΥ | ΑΝΝΑ | ΛΟΛΙΤΣΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ, ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ ΑΓΑΘΗ, ΛΟΥΚΕΡΗΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ | ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΓΟΝΕΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ |
| ΚΑΡΑ | ΣΙΜΑΗ | ΜΙΤΙΤΣ ΛΥΔΙΑ, ΚΑΜΠΑΚΗ-ΒΟΥΓΙΟΥΚΛΗ ΠΗΝΕΛΟΠΗ, ΜΗΤΣΙΑΚΗ ΜΑΡΙΑ | ΧΑΡΙΣΜΑΤΙΚΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΔΊΓΛΩΣΣΗ ΓΛΩΣΣΙΚΉ ΑΝΆΠΤΥΞΗ: Ο ΡΌΛΟΣ ΤΩΝ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΏΝ ΕΚΜΆΘΗΣΗΣ ΓΛΏΣΣΑΣ |
| ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΑΚΗ | ΑΝΤΟΝΕΛΛΑ | ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ ΖΩΗ, ΔΟΣΗ ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ, ΜΙΤΙΤΣ ΛΥΔΙΑ | ΑΠΟΨΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΩΙΜΗ ΑΝΙΧΝΕΥΣΗ ΤΩΝ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΩΝ ΔΥΣΚΟΛΙΩΝ |
| ΚΑΡΤΕΡΑΚΗ | ΑΡΙΑΔΝΗ | ΡΙΖΟΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ, ΤΑΒΟΥΛΑΗΡ ΖΑΧΑΡΟΥΛΑ, ΛΟΥΚΕΡΗΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ | ΕΙΔΙΚΕΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΚΑΙ ΑΓΧΩΔΕΙΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ |
| ΚΑΤΣΙΩΛΗΣ | ΗΛΙΑΣ | ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ ΑΓΑΘΗ, ΛΟΛΙΤΣΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ, ΚΙΟΣΣΕΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ | ΜΕΤΑΤΡΑΥΜΑΤΙΚΗ ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΚΑΙ ΑΣΥΝΟΔΕΥΤΟΙ ΑΝΗΛΙΚΟΙ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ |
| ΚΑΨΗ | ΕΥΓΕΝΙΑ | ΔΡΙΓΚΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ, ΣΥΡΙΟΠΟΥΛΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ, ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ ΑΓΑΘΗ | Η ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΡΟΜΠΟΤ ΣΕ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΑΥΤΙΣΜΟ ΥΨΗΛΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΣΕ ΧΑΡΙΣΜΑΤΙΚΑ ΠΑΙΔΙΑ. ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ. |
| ΚΕΛΕΠΕΡΤΖΗ | ΕΙΡΗΝΗ | ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ ΖΩΗ, ΣΥΡΙΟΠΟΥΛΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ, ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ ΑΓΑΘΗ | ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΣΥΝΔΡΟΜΟ RETT ΚΑΙ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ |
| ΚΟΛΙΝΙΩΤΗ | ΜΑΡΙΑ – ΚΟΜΙΑΝΗ | ΓΑΛΑΝΤΟΜΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ, ΜΙΤΙΤΣ ΜΑΡΙΑ, ΔΟΣΗ ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ | ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΠΟΥ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΩΣ Γ2 |
| ΚΟΥΜΑΡΙΑΝΟΥ | ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ | ΓΟΥΠΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ, ΛΟΥΚΕΡΗΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ, ΜΑΝΤΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ | ΜΕΛΕΤΗ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ- ΒΑΣΙΚΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΕΝΤΑΞΗΣ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ Ε.Ε.Α ΣΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ |
| ΚΟΨΙΑΥΤΗΣ | ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ | ΜΑΝΤΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ, ΓΑΒΡΙΗΛΙΔΟΥ ΖΩΗ, ΛΟΥΚΕΡΗΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ | ΣΥΜΒΆΣΕΙΣ ΚΑΙ ΨΗΦΊΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΉΣ ΑΓΩΓΉΣ ΣΕ ΔΙΕΘΝΈΣ, ΕΥΡΩΠΑΪΚΌ ΚΑΙ ΕΘΝΙΚΌ ΕΠΊΠΕΔΟ |
| ΚΥΡΙΑΛΑΝΗ | ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ – ΜΑΡΙΑ | ΚΟΡΡΕ ΕΙΡΗΝΗ, ΛΟΥΚΕΡΗΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ, ΜΑΝΤΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ | Η ΠΑΙΓΝΙΩΔΗΣ ΜΑΘΗΣΗ ΣΤΗ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΣΕ ΤΑΞΕΙΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ |
| ΚΩΣΤΟΓΛΙΔΟΥ | ΑΘΗΝΑ | ΑΛΕΥΡΙΑΔΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ, ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ ΖΩΗ, ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ ΑΓΑΘΗ | ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΝΟΗΤΙΚΗ ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ: ΜΙΑ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΑΝΑΣΚΟΠΗΣΗ ΤΟΥ ΠΕΔΙΟΥ |
| ΛΑΜΠΡΟΥΣΗ | ΒΑΣΙΛΙΚΗ | ΤΑΒΟΥΛΑΡΗ ΖΑΧΑΡΟΥΛΑ, ΡΙΖΟΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ, ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ ΑΓΑΘΗ | ΣΧΟΛΙΚΌΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΌΣ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΈΣ ΔΥΣΚΟΛΊΕΣ |
| ΛΕΖΕ | ΜΑΡΙΝΑ | ΦΛΙΑΤΟΥΡΑΣ ΑΣΗΜΑΚΗΣ, ΓΑΒΡΙΗΛΙΔΟΥ ΖΩΗ, ΝΤΕΛΗΓΙΑΝΝΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ | ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ Τ.Π.Ε. ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΑΠΟ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ |
| ΛΕΤΣΙΟΣ | ΧΡΥΣΟΒΑΛΑΝΤΗΣ | ΦΛΙΑΤΟΥΡΑΣ ΑΣΗΜΑΚΗΣ, ΓΑΛΑΝΤΟΜΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ, ΜΗΤΣΙΑΚΗ ΜΑΡΙΑ | ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΚΩΝ ΛΑΘΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ |
| ΛΙΑΚΟΥ | ΕΥΜΟΡΦΙΑ | ΡΙΖΟΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ, ΑΛΕΥΡΙΑΔΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ, ΒΕΡΔΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ | Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΝΟΟΜΕΤΡΙΚΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ-ΔΙΑΓΝΩΣΗΣ ΣΤΗ ΝΟΗΤΙΚΗ ΑΝΑΠΗΡΙΑ |
| ΛΟΥΚΕΡΗ | ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ | ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ ΑΓΑΘΗ, ΚΑΡΜΑΠΑΤΖΑΚΗ ΖΩΗ, ΛΟΛΙΤΣΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ | ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΉ ΕΞΟΥΘΈΝΩΣΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΊ ΕΙΔΙΚΉΣ ΑΓΩΓΉΣ |
| ΛΥΚΟΥ | ΞΑΝΘΗ | ΜΗΤΣΙΑΚΗ ΜΑΡΙΑ, ΚΑΜΠΑΚΗ-ΒΟΥΓΙΟΥΚΛΗ ΠΗΝΕΛΟΠΗ, ΜΙΤΙΤΣ ΛΥΔΙΑ | ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΌΣ ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΌΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΉ ΑΓΩΓΉ: ΔΙΔΑΚΤΙΚΈΣ ΠΡΟΣΕΓΓΊΣΕΙΣ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΊ ΠΌΡΟΙ |
| ΛΥΤΡΑ | ΝΙΚΗ | ΔΡΙΓΚΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ, ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ ΖΩΗ, ΔΟΣΗ ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ | STEM EDUCATION – ΜΕΤΆΓΝΩΣΗ – ΕΙΔΙΚΈΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΈΣ ΔΥΣΚΟΛΊΕΣ |
| ΜΑΝΙΑΤΗ | ΒΑΣΙΛΙΚΗ | ΔΟΣΗ ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ, ΓΑΒΡΙΗΛΙΔΟΥ ΖΩΗ, ΚΙΟΣΣΕΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ | ΓΡΑΠΤΟΣ ΑΦΗΓΗΜΑΤΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ ΚΑΙ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΚΑ ΛΑΘΗ ΜΟΝΟΓΛΩΣΣΩΝ ΚΑΙ ΔΙΓΛΩΣΣΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΔΥΣΛΕΞΙΑ |
| ΜΑΝΙΚΑ | ΑΝΝΑ | ΔΟΣΗ ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ, ΜΙΤΙΤΣ ΛΥΔΙΑ, ΦΛΙΑΤΟΥΡΑΣ ΑΣΗΜΑΚΗΣ | ΄ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ: ΓΛΩΣΣΑ, ΝΟΗΣΗ & ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ |
| ΜΑΣΤΡΟΘΕΟΔΩΡΟΥ | ΜΑΡΙΑ | ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ ΑΓΑΘΗ, ΡΙΖΟΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ, ΛΟΥΚΕΡΗΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ | ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΣΧΕΤΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΧΑΜΗΛΕΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ (ΔΥΣΑΡΙΘΜΗΣΙΑ, ΑΓΧΟΣ, ΧΑΜΗΛΟΣ ΔΕΙΚΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ) |
| ΜΕΣΤΑΝ | ΕΜΕΛ | ΜΙΤΙΤΣ ΛΥΔΙΑ, ΜΗΤΣΙΑΚΗ ΜΑΡΙΑ, ΓΑΛΑΝΤΟΜΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ | ΜΑΘΗΣΙΑΚΈΣ ΔΥΣΚΟΛΊΕΣ ΚΑΙ ΔΙΓΛΩΣΣΊΑ: ΑΝΤΙΛΉΨΕΙΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΏΝ ΤΩΝ ΜΕΙΟΝΟΤΙΚΏΝ ΔΗΜΟΤΙΚΏΝ ΣΧΟΛΕΊΩΝ |
| ΜΗΤΡΑΚΑΣ | ΧΡΗΣΤΟΣ | ΜΗΤΣΙΑΚΗ ΜΑΡΙΑ, ΓΑΒΡΙΗΛΙΔΟΥ ΖΩΗ, ΑΛΕΥΡΙΑΔΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ | ΑΠΌΨΕΙΣ ΚΑΘΗΓΗΤΏΝ ΑΕΙ ΓΙΑ ΤΗ ΔΥΣΛΕΙΤΟΥΡΓΊΑ ΠΟΥ ΠΡΟΚΑΛΕΊ ΣΤΗΝ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΉ ΤΟΥΣ ΕΠΊΔΟΣΗ ΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΏΝ Η ΔΥΣΛΕΞΊΑ |
| ΜΗΤΣΕΑ | ΕΛΕΝΗ | ΔΡΙΓΚΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ, ΓΟΥΠΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ, ΛΟΛΙΤΣΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ | ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΣΤΗ ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΟΧΗΣ (ΚΑΙ ΥΠΕΡΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ) ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΜΕΤΑΓΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΤΩΝ Τ.Π.Ε. |
| ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΥ | ΑΓΓΕΛΙΚΗ | ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ ΖΩΗ, ΚΑΜΠΑΣ ΑΝΤΩΝΗΣ, ΒΕΝΕΤΣΑΝΟΥ ΦΩΤΕΙΝΗ | ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΑΠΟΨΕΩΝ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΩΝ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΩΙΜΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΑΓΩΓΗ: Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΩΝ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΑΚΩΝ ΣΤΑΘΜΩΝ ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΟΥ ΞΗΡΑΣ |
| ΜΟΣΧΑΚΗ | ΓΕΩΡΓΙΑ | ΜΑΝΤΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ, ΚΟΡΡΕ ΕΙΡΗΝΗ, ΓΟΥΠΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ | ΟΙ ΣΤΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΟΜΕΣ ΕΝΤΑΞΗΣ ΩΣ ΜΕΣΟ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ |
| ΜΟΥΔΙΟΥ | ΚΟΡΙΝΑ-ΜΑΡΙΑ | ΜΙΤΙΤΣ ΛΥΔΙΑ, ΜΗΤΣΙΑΚΗ ΜΑΡΙΑ, ΔΟΣΗ ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ | ΔΙΓΛΩΣΣΗ ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ: Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ ΠΑΡΑΓΟΝΤΩΝ |
| ΜΠΑΖΙΝΗ | ΑΘΗΝΑ | ΔΟΣΗ ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ, ΚΙΟΣΣΕΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ, ΣΥΡΙΟΠΟΥΛΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ | ΕΠΑΥΞΗΤΙΚΑ ΚΑΙ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΠΑΙΔΙΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΜΕ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΑΥΤΙΣΤΙΚΟΥ ΦΑΣΜΑΤΟΣ |
| ΜΠΑΚΑΛΟΓΛΟΥ | ΣΟΦΙΑ | ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ ΖΩΗ, ΣΥΡΙΟΠΟΥΛΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ, ΑΛΕΥΡΙΑΔΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ | ΠΡΩΙΜΗ ΑΝΙΧΝΕΥΣΗ ΔΙΑΤΑΡΑΧΗΣ ΑΥΤΙΣΤΙΚΟΥ ΦΑΣΜΑΤΟΣ |
| ΜΠΑΜΙΧΑ | ΒΙΚΤΩΡΙΑ | ΔΡΙΓΚΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ, ΣΥΡΙΟΠΟΥΛΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ, ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ ΑΓΑΘΗ | Η ΕΞΕΛΙΚΤΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ ΤΟΥ ΝΟΥ ΚΑΙ Η ΣΧΕΣΗ ΤΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ–ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΓΝΩΣΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΑΥΤΙΣΤΙΚΟΥ ΦΑΣΜΑΤΟΣ. ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΑΝΑΣΚΟΠΗΣΗ |
| ΜΠΑΜΠΑΛΗΣ | ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ | ΣΥΡΙΟΠΟΥΛΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ, ΔΡΙΓΚΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ, ΡΙΖΟΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ | ΑΠΟΨΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΔΑΦ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ |
| ΜΠΑΡΚΑΣ | ΠΕΤΡΟΣ | ΛΟΥΚΕΡΗΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ, ΒΕΡΔΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ, ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ ΑΓΑΘΗ | ΆΓΧΟΣ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΈΣ ΔΥΣΚΟΛΊΕΣ |
| ΜΠΙΣΚΕΤΖΗ | ΑΓΓΕΛΙΚΗ | ΛΟΥΚΕΡΗΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ, ΓΑΒΡΙΗΛΙΔΟΥ ΖΩΗ, ΔΡΙΓΚΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ | ΔΙΟΊΚΗΣΗ ΟΛΙΚΉΣ ΠΟΙΌΤΗΤΑΣ ΚΑΙ BALANCED SCORECARD ΩΣ ΜΟΝΤΈΛΟ ΑΞΙΟΛΌΓΗΣΗΣ ΣΧΟΛΙΚΏΝ ΜΟΝΆΔΩΝ ΕΙΔΙΚΉΣ ΑΓΩΓΉΣ |
| ΜΥΛΩΝΑ | ΣΟΦΙΑ | ΑΛΕΥΡΙΑΔΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ, ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ ΖΩΗ, ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ ΑΓΑΘΗ | ΕΡΓΑΣΙΑΚΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΝΟΗΤΙΚΗ ΑΝΑΠΗΡΙΑ: ΜΙΑ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΑΝΑΣΚΟΠΗΣΗ ΤΟΥ ΠΕΔΙΟΥ |
| ΜΥΛΩΝΑ | ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ | ΔΡΙΓΚΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ, ΓΑΒΡΙΗΛΙΔΟΥ ΖΩΗ, ΜΙΤΙΤΣ ΛΥΔΙΑ | Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗΣ ΣΕ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ |
| ΞΑΝΘΟΠΟΥΛΟΥ | ΜΑΡΙΑ | ΔΡΙΓΚΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ, ΑΛΕΥΡΙΑΔΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ, ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ ΑΓΑΘΗ | ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΓΝΩΣΗ ΤΩΝ ΧΑΡΙΣΜΑΤΙΚΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ |
| ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΥ | ΜΑΡΙΑ-ΔΕΣΠΟΙΝΑ | ΔΟΣΗ ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ, ΜΙΤΙΤΣ ΛΥΔΙΑ, ΜΗΤΣΙΑΚΗ ΜΑΡΙΑ | Η ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΔΥΣΛΕΞΙΑ ΣΤΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ. ΠΡΟΤΑΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΣΕ ΔΥΣΛΕΚΤΙΚΟ ΜΑΘΗΤΗ ΤΗΣ Γ’ ΛΥΚΕΙΟΥ |
| ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ | ΑΘΗΝΑ | ΓΑΒΡΙΗΛΙΔΟΥ ΖΩΗ, ΜΙΤΙΤΣ ΛΥΔΙΑ, ΜΗΤΣΙΑΚΗ ΜΑΡΙΑ | ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΕΚΜΑΘΗΣΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΔΥΣΛΕΞΙΑ: ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ |
| ΠΑΠΑΪΩΑΝΝΟΥ | ΓΡΗΓΟΡΙΑ – ΛΥΔΙΑ | ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ ΑΓΑΘΗ, ΑΛΕΥΡΙΑΔΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ, ΛΟΥΚΕΡΗΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ | ΟΡΙΑΚΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ. ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ |
| ΠΑΠΑΜΙΧΑΛΗ | ΒΑΡΒΑΡΑ | ΚΑΤΣΑΝΤΩΝΗ ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ, ΒΕΡΔΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ, ΜΑΝΤΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ | ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΕΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ- |
| ΠΑΠΠΑΣ | ΙΩΑΝΝΗΣ | ΓΟΥΠΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ, ΜΑΝΤΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ, ΡΙΖΟΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ | ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ |
| ΠΑΡΑΣΧΟΥ | ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ | ΜΗΤΣΙΑΚΗ ΜΑΡΙΑ, ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ ΖΩΗ, ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ ΑΓΑΘΗ | Η ΑΝΑΓΝΩΣΤΙΚΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΕΛΑΦΡΙΑ ΝΟΗΤΙΚΗ ΥΣΤΕΡΗΣΗ: ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ |
| ΠΑΡΑΣΧΟΥ | ΓΕΩΡΓΙΟΣ | ΚΑΜΠΑΚΗ-ΒΟΥΓΙΟΥΚΛΗ ΠΗΝΕΛΟΠΗ, ΣΥΡΙΟΠΟΥΛΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ, ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ ΑΓΑΘΗ | ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΣΕ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΑΥΤΙΣΜΟ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΜΟΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ |
| ΠΑΤΕΡΑΚΗΣ | ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ | ΡΙΖΟΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ, ΛΟΥΚΕΡΗΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ, ΜΑΝΤΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ | ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΣΕ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΔΥΣΑΡΙΘΜΗΣΙΑ |
| ΠΑΤΣΙΚΑΣ | ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ | ΤΑΒΟΥΛΑΡΗ ΖΑΧΑΡΟΥΛΑ, ΚΟΡΡΕ ΕΙΡΗΝΗ, ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ ΖΩΗ | ΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΨΗ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΣΤΗΝ ΓΕΝΙΚΗ ΤΑΞΗ |
| ΡΕΣΤΑ | ΖΩΗ | ΔΟΣΗ ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ, ΣΥΡΙΟΠΟΥΛΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ, ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ ΑΓΑΘΗ | ΠΤΥΧΕΣ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΟΛΟΓΙΚΩΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΩΝ ΣΕ ΕΛΛΗΝΟΦΩΝΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΑΥΤΙΣΜΟ ΥΨΗΛΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑΣ |
| ΡΟΥΣΣΟΠΟΥΛΟΥ | ΔΗΜΗΤΡΑ | ΛΟΛΙΤΣΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ, ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ ΖΩΗ, ΒΕΡΔΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ | ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΕ ΔΕΠΥ |
| ΣΓΟΥΡΟΜΑΛΛΗ | ΜΑΡΙΑ | ΣΥΡΙΟΠΟΥΛΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ, ΚΟΡΡΕ ΕΙΡΗΝΗ, ΓΑΛΑΝΤΟΜΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ | ΛΟΓΙΣΜΙΚΆ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΑΥΞΗΤΙΚΉ ΚΑΙ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΉ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΊΑ ΣΕ ΠΑΙΔΙΆ ΜΕ ΔΙΑΤΑΡΑΧΉ ΣΤΟ ΦΆΣΜΑ ΤΟΥ ΑΥΤΙΣΜΟΎ |
| ΣΙΡΙΒΙΑΝΟΥ | ΕΛΕΝΗ | ΚΑΜΠΑΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ, ΒΕΝΕΤΣΑΝΟΥ ΦΩΤΕΙΝΗ, ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ ΖΩΗ | Η ΦΥΣΙΚΉ ΔΡΑΣΤΗΡΙΌΤΗΤΑ ΠΑΙΔΙΏΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΊΕΣ ΗΛΙΚΊΑΣ 3-7 ΕΤΏΝ ΣΤΗΝ ΠΡΏΤΗ ΠΕΡΊΟΔΟ ΕΓΚΛΕΙΣΜΟΎ ΚΑΤΆ ΤΗ ΔΙΆΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΠΑΝΔΗΜΊΑΣ ΤΟΥ COVID-19 |
| ΣΟΥΛΙΟΥ | ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ | ΔΡΙΓΚΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ, ΤΑΒΟΥΛΑΡΗ ΖΑΧΑΡΟΥΛΑ, ΛΟΛΙΤΣΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ | ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΣΤΗ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ |
| ΣΠΥΡΙΔΩΝΙΔΟΥ | ΓΕΩΡΓΙΑ | ΔΟΣΗ ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ, ΓΑΒΡΙΗΛΙΔΟΥ ΖΩΗ, ΦΛΙΑΤΟΥΡΑΣ ΑΣΗΜΑΚΗΣ | Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΣΤΗΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΟΥ ΛΕΞΙΛΟΓΙΟΥ ΣΕ ΣΕ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΛΟΓΟΥ |
| ΣΤΑΪΚΟΠΟΥΛΟΥ | ΜΑΡΙΑ | ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ ΑΓΑΘΗ, ΛΟΛΙΤΣΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ, ΒΕΡΔΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ | ΜΕΤΑΤΡΑΥΜΑΤΙΚΗ ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΚΗ ΚΑΚΟΠΟΙΗΣΗ- ΠΑΡΑΜΕΛΗΣΗ |
| ΣΤΕΡΓΙΟΥ | ΑΛΕΞΑΝΡΑ | ΓΟΥΠΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ, ΜΑΝΤΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ, ΚΙΟΣΣΕΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ | Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΕΝΤΑΞΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ. ΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΗΣ ΘΡΑΚΗΣ |
| ΣΤΡΟΥΜΠΑ | ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ | ΤΑΒΟΥΛΑΡΗ ΖΑΧΑΡΟΥΛΑ, ΒΕΡΔΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ, ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ ΖΩΗ | ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ |
| ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΥ | ΝΙΚΟΛΕΤΑ | ΓΑΒΡΙΗΛΙΔΟΥ ΖΩΗ, ΣΥΡΙΟΠΟΥΛΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ, ΚΙΟΣΣΕΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ | ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΑΥΤΙΣΜΟΥ ΣΤΟΝ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ |
| ΤΑΡΣΗ | ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ | ΑΛΕΥΡΙΑΔΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ, ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ ΖΩΗ, ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ ΑΓΑΘΗ | ΘΕΤΙΚΕΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΠΑΙΔΙΟΥ ΜΕ ΣΥΝΔΡΟΜΟ DOWN: ΜΙΑ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΑΝΑΣΚΟΠΗΣΗ ΤΟΥ ΠΕΔΙΟΥ |
| ΤΕΡΕΖΑΚΗ | ΖΑΧΑΡΕΝΙΑ | ΚΑΤΣΑΝΤΩΝΗ ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ, ΒΕΡΔΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ, ΜΑΝΤΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ | ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΩΝ ΓΝΩΣΕΩΝ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΑΥΤΙΣΤΙΚΟΥ ΦΑΣΜΑΤΟΣ (Δ.Α.Φ.) ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΉ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΓΕΝΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ |
| ΤΖΑΛΑ | ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ | ΤΑΒΟΥΛΑΡΗ ΖΑΧΑΡΟΥΛΑ, ΔΟΣΗ ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ, ΚΑΤΣΑΝΤΩΝΗ ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ | Ο ΡΌΛΟΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΈΝΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΊΔΕΥΣΗ ΠΑΙΔΙΏΝ ΜΕ ΣΎΝΔΡΟΜΟ DOWN ΣΤΗΝ ΕΛΛΆΔΑ |
| ΤΖΑΜΠΑΝΑΚΗ | ΕΛΕΝΗ | ΓΟΥΠΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ, ΚΑΜΠΑΣ ΑΝΤΩΝΗΣ, ΒΕΝΤΣΑΝΟΥ ΦΩΤΕΙΝΗ | ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΚΑΙ ΓΝΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΟΧΗΣ- ΥΠΕΡΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ |
| ΤΟΓΙΑΣ | ΔΗΜΗΤΡΗΣ | ΔΡΙΓΚΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ, ΡΙΖΟΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ, ΒΕΡΔΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ | VR FOR ADHD AND AUTISM SPECTRUM DISORDERS |
| ΤΟΠΙΝΤΖΗ | ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ | ΤΑΒΟΥΛΑΡΗ ΖΑΧΑΡΟΥΛΑ, ΣΥΡΙΟΠΟΥΛΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ, ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ ΑΓΑΘΗ | Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΗΣ ΘΕΑΤΡΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ-ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΟ ΕΛΛΕΙΜΜΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΑΥΤΙΣΤΙΚΟΥ ΦΑΣΜΑΤΟΣ |
| ΤΡΟΚΑ | ΘΕΟΔΩΡΑ | ΑΛΕΥΡΙΑΔΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ, ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ ΖΩΗ, ΜΙΤΙΤΣ ΛΥΔΙΑ | ΠΡΩΙΜΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΣΕ ΠΑΙΔΙΑ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ (3 ΕΩΣ 7 ΕΤΩΝ) ΜΕ ΣΥΝΔΡΟΜΟ ΤΟΥ ΕΥΘΡΑΥΣΤΟΥ ΧΡΩΜΟΣΩΜΑΤΟΣ Χ: ΜΙΑ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΑΝΑΣΚΟΠΗΣΗ ΤΟΥ ΠΕΔΙΟΥ |
| ΤΡΩΙΑΝΟΥ | ΒΑΣΙΛΙΚΗ | ΡΙΖΟΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ, ΓΟΥΠΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ, ΛΟΛΙΤΣΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ | Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΔΕΠ-Υ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΠΑΝΔΗΜΙΑΣ ΤΟΥ COVID-19: ΜΙΑ ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΣΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ |
| ΤΣΑΚΙΡΗ | ΔΕΣΠΟΙΝΑ | ΓΟΥΠΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ, ΜΙΤΙΤΣ ΛΥΔΙΑ, ΒΕΡΔΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ | ΑΠΟΨΕΙΣ / ΣΤΑΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΡΟΔΟΠΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΣΤΗΡΙΞΗ ΩΣ ΜΟΡΦΗ ΕΝΤΑΞΗΣ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΣΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ |
| ΤΣΑΚΟΥ | ΒΑΣΙΛΙΚΗ | ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ ΖΩΗ, ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ ΑΓΑΘΗ, ΚΑΤΣΑΝΤΩΝΗ ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ | ΠΡΩΙΜΗ ΑΝΙΧΝΕΥΣΗ ΤΗΣ ΔΕΠΥ |
| ΤΣΑΠΑΡΑ | ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ | ΛΟΥΚΕΡΗΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ, ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ ΑΓΑΘΗ, ΚΟΡΡΕ ΕΙΡΗΝΗ | ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ |
| ΦΑΣΟΥΛΑ | ΧΡΙΣΤΙΝΑ | ΛΟΥΚΕΡΗΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ, ΜΑΝΤΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ, ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ ΖΩΗ | ΣΧΟΛΙΚΟ ΚΛΙΜΑ ΣΤΙΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΟΠΟΥ ΦΟΙΤΟΥΝΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ/ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣΑΝΑΓΚΕΣ/ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ |
| ΦΡΑΓΚΟΠΟΥΛΟΥ | ΧΡΙΣΤΙΝΑ | ΜΗΤΣΙΑΚΗ ΜΑΡΙΑ, ΣΥΡΙΟΠΟΥΛΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ, ΔΟΣΗ ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ | ΑΞΙΟΛΌΓΗΣΗ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΉΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΉΣ ΕΠΆΡΚΕΙΑΣ ΠΑΙΔΙΟΎ ΜΕ ΔΑΦ: ΜΙΑ ΜΕΛΈΤΗ ΠΕΡΊΠΤΩΣΗΣ |
| ΦΩΤΙΟΥ | ΘΕΟΦΑΝΗΣ | ΡΙΖΟΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ, ΚΑΜΠΑΣ ΑΝΤΩΝΗΣ, ΒΕΝΕΤΣΑΝΟΥ ΦΩΤΕΙΝΗ | Ο ΡΌΛΟΣ ΤΗΣ ΕΡΓΑΖΌΜΕΝΗΣ ΜΝΉΜΗΣ ΣΤΗ ΔΙΑΤΑΡΑΧΉ ΕΛΛΕΙΜΑΤΙΚΉΣ ΠΡΟΣΟΧΉΣ/ΥΠΕΡΚΙΝΗΤΙΚΌΤΗΤΑΣ |
| ΧΑΤΖΗΑΜΑΛΛΟΥ | ΧΡΙΣΤΙΝΑ | ΚΙΟΣΣΕΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ, ΓΑΛΑΝΤΟΜΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ, ΓΑΒΡΙΗΛΙΔΟΥ ΖΩΗ | Η ΕΝΝΟΙΟΛΟΓΙΚΗ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΣΤΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΗΝ ΑΝΑΠΗΡΙΑ |
| ΧΑΤΖΗΒΑΣΙΛΕΙΟΥ | ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ | ΔΡΙΓΚΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ, ΔΟΣΗ ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ, ΑΛΕΥΡΙΑΔΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ | ΟΙ ΓΝΩΣΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑΓΝΩΣΤΙΚΕΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΕΙΔΙΚΗ ΜΑΘΗΣΙΑΚΗ ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ |
| ΧΑΤΖΗΔΗΜΗΤΡΙΟΥ | ΔΕΣΠΟΙΝΑ | ΚΑΜΠΑΣ ΑΝΤΩΝΗΣ, ΒΕΝΕΤΣΑΝΟΥ ΦΩΤΕΙΝΗ, ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ ΖΩΗ | ΔΕΠΥ: ΑΙΤΙΟΠΑΘΟΓΕΝΕΙΑ ΚΑΙ ΣΥΝΝΟΣΗΡΟΤΗΤΑ |
| ΧΑΤΖΗΣΑΒΒΙΔΟΥ | ΖΩΗ | ΣΥΡΙΠΟΥΛΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ, ΔΟΣΗ ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ, ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ ΑΓΑΘΗ | ΠΡΑΓΜΑΤΟΛΟΓΙΚΕΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΣΕ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΣΤΟ ΦΑΣΜΑ ΤΟΥ ΑΥΤΙΣΜΟΥ: ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΙ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ |
| ΧΟΛΗ | ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ | ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ ΑΓΑΘΗ, ΑΛΕΥΡΙΑΔΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ, ΚΟΡΡΕ ΕΙΡΗΝΗ | ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΝΟΗΤΙΚΗ ΑΝΑΠΗΡΙΑ |
| ΨΑΡΡΗ | ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΑ | ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ ΖΩΗ, ΚΑΤΣΑΝΤΩΝΗ ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ, ΓΟΥΠΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ | Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ-ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ |